Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Ψεύτη Παππού





Ψεύτη Παππού . 
Τι με άφησες εδώ ; 
Εδω οι άνθρωποι δεν ξέρουν να τραγουδούν αυτά που νοιώθουν 
Δεν ξερουν να μάχονται γι αυτά που πιστεύουν .
Εδω οι ανθρωποι δεν αγαπούν το θέατρο 
και τους μουσικούς τους θεωρουν επαίτες .

Εδώ , χτυπούν τα ζώα 
και αφήνουν τους αδύναμους στην μοίρα τους 
Δεν ξέρουν να κάνουν ταξίδια με ενα χαμόγελο ,
ουτε μπορούν να δουν όμορφους ορίζοντες μεσα απο τα βλέμματα.
Κοιτάζουν μόνο πως να αρπάξουν χρήμα 
και να ταΐσουν τον εγωισμό τους 
με τις καρδιές αυτων που τους αγάπησαν 

Δεν γνωρίζουν τίποτα πάρα πάνω απο τους προγόνους τους ,
περα απο το ονομα τους , και τα συντρίμμια των μνημείων τους .
Αγνοούν την κληρονομία που τους δόθηκε 
οπως , δεν μπορούν να δουν 
ουτε καν τα δώρα του θεού τους 
Τον ήλιο , 
την θάλασσα , 
την ελιά και το αμπέλι , 
την ποίηση και την τραγωδία .
Ακόμα και την τεράστια Ελληνική Φιλοσοφία . 
Ακόμα και αυτην , δεν μπορούν να την δουν , 
και ας πέφτουν πάνω της ,
κάθε φορα που χρησιμοποιούν την ελληνική γλώσσα . 

Εδω οι άνθρωποι, δεν διαβάζουν ,δεν σκέφτονται ,δεν ακουν , 
παρα μόνο μιλάνε βρίζοντας και γράφουν προσβάλλοντας.
Νομίζουν πως τα ξέρουν όλα  σε τουτο τον τόπο ,
γι αυτο και εχουν εξορίσει την προστάτιδα θεά τους ,
την θεά της Σοφίας , απο τον τόπο τους .
Εδω Παππου οι ανθρωποι , 
δεν εχουν μαθει να δίνουν , 
παρα μόνο να απαιτούν Αγάπη . 



Ψευτη Παππου .
Μου ειχες πεί πως ειναι όμορφη η ζωή.
Μου ειχες πεί πως τουτος ο τόπος είναι ιερός .
Μου ειπες πως πολέμησες στην Αλβανία 
για να ειναι καλύτερη ,
για να ειναι ελεύθερη η δική μου ζωή .
Μου εδειχνες τις τρύπες στα πόδια σου απο τις σφαίρες 
και μου ελεγες πως αυτες εγιναν 
για να περπατανε οι υπολοιποι Ελληνες όρθιοι 
χωρις να φοβονται ,
χωρις να πρεπει να γονατίζουν .
Να μπορουν να τεντώνουν ολο το ανάστημα τους 
για να αγκαλιάσουν τα αστέρια . 



Α ρε Παππου .
Κάθε που πλησιάζει Αυγουστος ,
θυμάμαι τα ταξίδια μας ,
ζυμωμένα με Αλμύρα και Ηλιο ,
με επίχρισμα τους ήχους του βιολιού σου τα βράδια ,
και τις ομορφες ιστοριες για τους πολεμους 

και τις επαναστασεις που πολεμισες ,
για τον θανατο ,τον ερωτα , τα μίση και τις θυσιες 
των ανθρωπων που γνωρησες
Σκληρες  Αλήθειες ανακατεμενες προσεχτικά με λίγο παραμύθι ,
για να μην πονέσεις την τοτε παιδική ψυχή μου . 


Ψευτη Παππου .
Πήγα και ξαναπήγα, στα σοκάκια ,
στις πολεις στις χωρες, 

στα όνειρα , στους μουσικους ήχους , 
στις ιδέες , που πηγαίναμε μαζι ,
ομως ολα ήταν διαφορετικά . 
Πολύ πιο σκληρά , πολύ πιο άχρωμα .

Παντου , ετοιμος να πεθάνει ο κόσμος . 

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Α ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ


ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥΤΣΌΠΟΥΛΕ , 
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ,ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΔΕΊΡΕΙΣ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΜΑΚΑΡΙΟ 
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΟΥΡΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΚΛΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ SAM , 
ΒΡΉΚΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ Ο ΕΤΖΕΒΙΤ 
ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΉΡΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ ;;;;;
ΑΠΌ ΤΟ '74 ΑΚΌΜΑ ΝΑ ΤΑ ΔΏΣΕΙ ΠΊΣΩ .
ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ ;;;;;; 
Α ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ , 
ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΠΑΛΙ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΎΣΤΗΚΑ

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Ο ΠαραΜυθιασμένος Μύθος και το Ευ του Πολίτη



To 2001 βρέθηκε στο βυθό μιας λίμνης στη Βαυαρία, ένα καζάνι βάρους 11 κιλών φτιαγμένο από ατόφιο χρυσάφι.
Ήταν σκαλισμένο με περίτεχνες φιγούρες που έμοιαζαν να είναι πρόσωπα από την κελτική μυθολογία. Κάτι τέτοιο αν ήταν όντως αληθές έθετε αυτόματα την ανακάλυψη αυτή ως μια από τις σημαντικότερες ανακαλύψεις στην παγκόσμια αρχαιολογία.

Όταν όμως αναλύθηκε η σύσταση του χρυσού διαπιστώθηκε ότι ήταν...κατασκευασμένη τη δεκαετία του 1930 και η πορεία των ερευνών έφερε στο φως ότι κατασκευάστηκε κατά παραγγελία του Χίμλερ προκειμένου να εξυπηρετήσει τους αποκρυφιστικούς του σκοπούς στο κάστρο Wewelsburg, όπου οι Ναζί είχαν ως το δικό τους Camelot και το ονόμαζαν ο Ναός του Ολέθρου.
Τι εχουμε εδώ λοιπόν ;  Εναν Γερμανο που πίστεψε τα παρα του μύθου της Πατριδας του . Οι μύθοι της κουλτουρας του ήταν μύθοι που εξευμενιζαν τις σφαγές και τις λεηλασίες των βαρβαρων και απολίτιστων βόριων φυλών , χρησιμοποιώντας ώς άλλοθι την Ευλογία των πνευματων του Δάσους που αργοτερα γι αυτους μετονομάστηκαν σε ... Χριστό (στον δικό τους χριστό. Αυτόν που μας ταλαιπωρεί ακομα και σημερα μεσα απο τις Βαυαρικές λογικές του Προτεσταντικού δόγματος "θα σε θυσιασω για να σε εξιλεώσω απο τα αμαρτήματα σου ελληνικο αμαρτωλό σβάϊν ) . Αυτη η λογική ενος ολόκληρου εθνους , αυτη η ελλειψη κρίσης του τι πρεπει να ειναι μυθος και τι παραμύθι , πως ο μύθος κουβαλαει την γνώση του πολιτισμού που τον ανεθρεψε και τις δομικες διδαχες μιας υγιους κοινωνιας , ενω ενας παρα... μυθος ασχολειται μόνο με τις προσωπικες φιλοδοξιες ενος βασιλια που εξιλεωθηκε απο τον θεο του για τις σφαγες που εκανε , μια φτωχη κοπέλα που της οφείλεται ενας πριγκιπας χωρις αυτη να πρεπει να κανει τιποτε άλλο απο το να ... κώμμεται ενω ο κόσμος καιγεται , ενας πρίγκιπας που του οφειλεται απο το θεο το βασηλειο του αδελφου του , οπότε ... δικαιολογημενα τον σφαζει για να το παρει κλπ Οταν αυτες οι προσωπικές ,εγωϊστικες και ηλίθιες φιλοδοξιες που καταλήγουν μονο σε προσωπικες τραγωδιες , γινουν και φιλοδοξιες ενός ολόκληρου λαου , τοτε το δραμα γενικευεται . 
    Ας δουμε όμως εναν απο τους μύθους της αρχαιας Ελλαδας . Ενας Τιτανας , αυτος της Πρό Σκέψης , ο προμηθέας , αυτος που ΠροΜυθεύει τους ανθρωπους με την φωτια της σκέψης , της καθαρης Πρόννοιας , δεμένος απο τον Δία που ο ιδιος προδοσε την γεννι'α του για να τον βοήθήσει (βλέπε ΕΕ , Γερμανια (διας ) και ελλαδα (προμυθεας ) ) μην μπορωντας παρα να υποταχτει στην δυναμη του ισχυρου , γυριζει και λέει στον χορό και σε εμας τις γεννιες των ελληνων που εχουν πια ερθει , πως ο Διας μπορει να τον δεσει και να τον βασανισει όσο θελει . Οσο ομως ο προμυθεας εχει ακομα το χαρισμα της καθαρης σκέψης και της Κρίσης (μεσα απο την ουσιστικη ελληνικη παιδεια , την ελληνικη γλώσσα , και κρατωντας δυνατη την φλόγα των λόγων τοων προγονων ) , δεν φοβαται τον Δια , γιατι ξερει πως ο Διας αργα ή γρηγορα θα εχει αναγκη τον Προμυθεα και οχι το αντιστροφο . Αυτό ειναι πνευματικη κληρονομια μεσα απο τον Μυθο . H ΠρόΓνωση που νικάνει την Βια . Το ΠολίτΕΥμα , παραγεται απο το ΕΥ του Πολιτη . Και αυτο , σφυριλατειται αργά με κόπο και προσοχη στην Γνώση και την Πράξη του καθενός μας . 

Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Εγκυμονώντας Φώς



Οψεις ,
βαθιά σκοτεινές 
και συνάμα 
τόσο Φωτεινές ,
της στιγμή που το μόνο 
που την κρατα Εκεί ,
ειναι ο κτύπος της καρδιας 
μιας νεας ζωής ,
αφημένης απο τον θεο,
στις παλαμες των χεριων της . 



   

                            Γέννησε η αδελφούλα μου , μερικές ημερες μετα απο αυτην την φωτογράφηση ενα υγιέστατο αγοράκι 

Θλιμένο Γαλαζιο


.

Ασε με μπαμπάκο .
Ειμαι στενιαουχωρημένη.
.
..


Η αυτου εξοχοτης , η Μεγαλιοτάτη ... γάτα μου .
Οσοι εχουν Περσικες ή Ιμαλαϊων όπως είναι αυτη , ξερουν τον ... βασιλικο χαρακτήρα τους .

Τα σκαρια της Αγάπης


................Οι Αγαπες είναι σαν τα σκαρια των καϊκιων .............. 
Οταν παλιωσουν και αρχίζουν να τριζουν , 
τα παραταμε να σαπισουν 
στην στερια της Λογικης 

Μια ανασα τριών γενεών


... οταν ,

τρείς γυναίκες ,

τρείς δαφορετικοί κόσμοι ,

μοιράζονται την ίδια γενιά,

την ίδια ανάσα .

Γιαγια Κόρη και εγγονη σαν σε μια συνέχεια του χρόνου.
Παιχνιδια του φακού . 
.
.

Οταν η ζωή σου δίνει χρόνο σε ένα ιδιαίτερο μπαλκόνι...



... πρέπει να μάθεις να χαίρεσαι την θέα ,
γιατί τις περισσότερες φορες δεν κρατά για πολύ.

Εστιά-ΖΩΝΤΑΣ


... άλλοτε στην ζωή
και άλλοτε στον θάνατο
...

Οταν το Φως ...



.... δίνει σταδιακά περισσότερο χώρο στην σκιά,
Ετσι παύει το θέατρο σκιών αφου το χρώμα χάνεται
και μένει μόνο πια το ασπρο και το μαυρο
..
πριν το τελευταίο ταξίδι.
Καλό δρόμο αγαπημένε άγνωστέ φίλε ,
Φίλησε μου εκει που πάς ,
εναν έναν ,
όλους τους ήρωες του θεάτρου σκιών
που θάβονται σημερα μαζί σου.
..

Δυπλα στις μεγαλες πράξεις των προγόνων ...


.... στέκονται τα σκουπίδια των δικών μας πράξεων,


μα και η δυσοσμία των  επιλογών μας

..

Οταν όλη η γιορτή ...

Εκει που ...


... η χριστιανική πιστη φαίνεται να δεσπώζει,
και να φέρνει τον άνθρωπο σε άμεση επαφή με τον θεό,
εκεί δίπλα σε κάποια σπηλιά 
βρίσκεις στην είσοδό της, πρίν μπείς στα θεμέλια τουτης της πίστης, μια αρχαία σκαλιστή εικόνα , που εχει στις δύο άκρες την απεικόνισή το Φωτός και του Σκοταδιού , μετά τους αγγελιοφόρους των βουλών τους, τους Αγγελους και τους Δαίμονες και στο κέντρο τον Ανθρωπο. Πουθενά χριστιανικό συμβολο στην είσοδο της σπηλιάς-εκλησίας της Ζωοδοχου πηγής , στην Μονή της Αγίας Πελαγίας στην Τήνο. Εκει που εχουν γίνει όλα τα θαυματα αυτής της αρχαίας μονής
Πως ανοίγει η πόρτα προς τον Παράδεισο και ποιος ο δρόμος προς αυτήν;

Οταν ...


Καρδιανή . 
Μια γυναικα που καθάριζε το προαύλιο μιας εκκλησίας και της ζήτησα να φωτογραφίσω τα μάτια της. 
Κοκκίνισε , γελασε , δέχτηκε και μετα το έλεγε με καμάρι στην φίλη της.

Εκει που η Καθολικής Αλ..ώσεως ...




...  συναντά την Ορθόδοξη Ευπιστία

Οταν χτίζεις προϋποθέσεις Φωτός ...




... πάνω σε ρευστούς Oριζοντες

Οταν η θάλασσα ...


...
...μεταλαμβάνει τις ανθρώπηνες Kαρδιές
με αρχαία σύμβολα Mαρτηρίου

Το διαβασμα της μοιρας . Χειρομαντεια 015 . Τελευταιο μερος σπουδης του Αντιχειρα


Η δεύτερη φάλαγγα το Αντίχειρα

 Η ευκαμψία της δεύτερης φάλαγγας του αντιχειρα δεν σχετίζεται με την θέληση, αλλά με την φάλαγγα της Λογικής του ατόμου που εχει εναν τέτοιο αντίχειρα. Οταν η δεύτερη άρθρωση είναι ευλύγιστη , το άτομο προσαρμόζεται με τις περιστάσεις παρά με τα άτομα. Σκέφτεται ότι πρέπει να προσαρμοστεί στις καταστάσεις και τις περιστάσεις της κοινωνίας στήν οποία ζεί

Σχήματα του αντίχειρα
   Το επόμενο σπουδαίο χαρακτηριστικό του αντίχειρα είναι το σχήμα και η κατασκευή της δεύτερης φάλαγγας, η οποία διαφέρει από άτομο σε άτομο και δείχνει αποφασιστικά την ιδιοσυγκρασία του ατόμου.
   Η δευτερη φάλαγγα έχει δύο ευδιάκριτες μορφές :Ο μεσάτος αντίχειρας που λέγεται έτσι γιατί μοιάζει με την μέση του ανθρωπίνου σώματος με στενή τη δευτερη φάλαγγα και ο ευθύς αντίχειρας .Οι δύο αυτοί τύποι αντίχειρα πρέπει να θεωρηθούν αντίθετοι ο ένας στον άλλο ώς , προς την Λογική.
  Το άτομο με τον μεσάτο αντίχειρα δεν βασίζεται ούτε και χρησιμοποιεί πολύ την λογική. Βασίζεται στην διακριτικότητα (το τάκτ) και την διπλωματικότητά για να κερδίσει αυτό που θέλει ή για να γίνει το δικό του. Με λίγα λόγια ό ορισμός του μαλαγάνα ή πουτ...νιτσα .
  Το Άτομο με τον ευθύ αντιχειρα έχει λίγη ή καθόλου διακριτικότητα , αλλά σε όλα τα θέματα βασίζεται στην συζήτηση και τη Λογική.Ο επονομαζόμενος και κατακερματιστής διδύμων γεννητικών αδένων. 
  Η λεπτή μορφή του αντίχειρα είναι ενδιξη μεγαλύτερης ανάπτυξης της διανοητικής θέλησης (Χmen η επιστροφη του καθηγητή xavier). Η τραχιά μορφή είναι ένδειξη της φύσης που θα χρησιμοποιήσει ζωώδη δύναμη για να πετύχει τους σκοπους της ( το κτήνος). Κατά συνέπειά , η μεσάτη εμφάνισή είναι τμήμα μιας πιό εκλεπτυσμένης μορφής , δείχνει το τάκτ που είναι προϊόν πνευματικής δύναμης, ενώ η πιό γεμάτη , τραχιά μορφή δείχνει δύναμη στην ολοκλήρωση του σκοπου.(Διασταύρωση . Ουτε και θέλω να φαντάζομαι το πώς θα γίνει ;))   )

Το τρίτο τμήμα του Αντιχειρα.
  Το τρίτο τμήμα του αντίχειρα καλύπτεται από το Όρος της Αφροδίτης και αφορά την Αγάπη , ή τον Αισθησιασμό . Οταν είναι κοντό και παχύ η φύση του πάθους ή του αισθησιασμού είναι βάναυση και ζωώδης .Αν δείτε τέτοιο κοντό αντίχειρα καβατζώστε ενα τσίγκινο σωβρακάκι καλού κακού.

Ο Αντιχειρας Ρόπαλο
  Ο αντίχειρας ρόπαλο ονομάζεται έτσι γιατί είναι παχύς όπως το ρόπαλο .Τα άτομα που εχουν ένα τέτοιο αντίχειρα ανήκουν στο στοιχειώδη τύπο σε ότι αφορά την Θέληση.Ειναι σκληροί , και ζωώδεις στο πείσμα και την ξεροκεφαλιά τους . Αν τους εναντιωθεί κάποιος φτάνουν σε “ακυβέρνητα” πάθη και τυφλή εκδίκηση. Δεν μπορούν να ελέγξουν τον εαυτό τους και είναι ικανοί να φτάσουν σε βία και εγκλήματά στη διάρκεια κάποιου ξεσπάσματός τους . Ο σαν ρόπαλο αντίχειρας ονομάζεται ‘αντίχειρας του φονιά’ ,γιατί έγιναν πολλοί φόνοι από άτομα με τέτοιο αντίχειρα.Ιδαιώδες δώρο χριστουγέννων ενα συνολάκι προβιάς για όλο τον χρόνο και ένα ρόπαλο με μετρητή χτυπημάτων . 
  Το άτομο με τον αντίχειρα ρόπαλο , παρά τον βίαιο χαρακτήρα του κυρίως κατα το ξέσπασμά του, δεν μπορει να προσχεδιάσει και να προμελετήσει ένα έγκλημα , γιατί δεν έχει την απαιτούμενη δύναμη Θέλησης και σκέψης να το καταστρώσει.
  Οταν η ονυχοφόρα φάλαγγα είναι χονδρή και βαριά σαν ρόπαλο , με κοντό , επίπεδο νύχι , είναι ένδειξη του αχαλίνωτου πάθους του ατόμου. 
Οσες εχετε τετοιο αντίχειρα το τηλεφωνό μου ειναι στην διαθεσή σας ;))) 
Ολες οι ζωώδεις φύσεις , εχουν τέτοιες σαν ρόπαλο μορφές αντίχειρα και η δύναμη του τυφλού πάθους ,κυριεύει εντελώς ,οποιαδήποτε δόση λογικής τυχόν έχουν. Τέτοιοι άνθρωποι με αντίχειρά σαν ρόπαλο έχουν κατα κανόνα άκαμπτη την πρώτη άρθρωση .Ο αντίχειρας δεν λιγίζει καθόλου από την ευθεία του και πίσω Τα δύο αυτά σημεία μαζί δίνουν την τρομερή επιμονή στο σκοπό , που οδηγεί το άτομο ,όταν είναι εκτός εαυτού σε έργα βίας και εγκλήματος. 
  Οταν το χέρι είναι τραχύ , ειναι αυξημένη η φυσική τάση προς ενεργητικότητα και σταθερότητα που δείχνεται από τον αντίχειρα . Κατά συνέπειά το άτομο με το τραχύ , σταθερό χερι, και την πρώτη φάλαγγα του αντιχειρα καλά ανεπτυγμένη , θα είναι πιό αποφασιστικό στον σκοπο του και πιό αποφασισμένο στην εκτέλεση των ιδεών του, από ότι το άτομο με το μαλακό χέρι.
  Οταν το χερι ειναι μαλακό , το άτομο θα εχει την τάση να χρησιμοποιεί την θέληση του σπασμωδικά , αλλά δεν μπορεί να το εμπιστευθεί κανείς πολύ , σε οτι αφορά την εκτέλεση τω σχεδίων του.

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου