Αρχικά ... απόσταση .
Αρχικά ... απόσταση .
Αυτός o χορός αρχίζει πάντα από τα μάτια .
Να κοιτάζουν και οι δύο ,
βαθιά ,
κατάματα ,
ερευνητικά
μα και με μια βίαιη
πυρωμένη στοργή .
Να βγαίνει ευγένεια ,
δοτικότητα απο τις κινήσεις ,
τις πράξεις
και τα λόγια .
Στα πρώτα αγγίγματα ,
τα χέρια
να μην επιτρέπουν στα σώματα να αγκαλιαστούν
όμως τα δάχτυλα
να γαντζώνονται
δυνατά στο άγγιγμα τους ,
και να σέρνονται πάνω στο κορμί
ενώ τα μάτια και των δύο ,
να δείχνουν ξεκάθαρη
και χωρίς περιορισμούς ,
ανάγκη να προσφέρουν
τρυφερότητα
και συναίσθημα.
ΜΟΝΟ αυτή η έκφρασή
της ανάγκης του συναισθήματος και των δύο ,
είναι που γεννά το πάθος .
Φέρνει τα δυο κορμιά
τόσο κοντά πιά ,
που ανάβουν και τα δύο
σε μία
και μόνη φλόγα .
Οι ρόλοι τώρα αλλάζουν .
Ο άνδρας σκληραίνει το βλέμμα του
την στάση του .
Τα πάντα δείχνουν την δύναμή του
στο να κυριαρχήσει στην ντάμα του ερωτά του ,
ενώ αυτή αρχικά αντιδρά
προσπαθώντας να φύγει
και καθώς αυτός την επαναφέρει βίαια ,
ανθίζει περισσότερο η φλόγα της ένωσης .
Μετά αυτή
πρέπει να νοιώσει την ανάγκη να αφήνεται
στο βλέμμα του,
στις κινήσεις του .
Αιωρείται στον αέρα
βασιζόμενη πάνω
μόνο σε αυτόν.
Χωρίς την ανάγκη
μα και την εσωτερική δύναμή της εμπιστοσύνης
του να βασιστεί η νταμα
μόνο στα χερια του παρτενέρ της ,
δεν μπορεί να χορευθεί
αυτός ο Έρωτάς.
Και μόνο αν εχει ανακαλύψει
και μπορεί να νιώσει
βαθιά
την θηλυκή της φύση
μπορεί πραγματικά να το κάνει αυτό
Δεν του δίνεται όμως
ποτέ
ολοκληρωτικά .
Οχι ακόμα
Φλερτάρει με άλλον
για να προκαλέσει μέσα από την ζήλια του
κι άλλη φωτιά .
Να ξυπνήσει την ζωώδη του φύση .
Βίαιη
μα και ερωτική .
Και έτσι
να ενωθεί μαζί του
απόλυτα .
Να αρπάξουν και οι δύο φωτιά ,
κοιτάζοντάς
πάντα
ο ενας τον άλλον
στα μάτια .
Αυτή η φωτιά
μπορεί να κρατήσει λίγα λέπτά
ή και μια ολόκληρη ζωή
αναλόγως πόσο καλός χορευτής είναι κάποιος
και αν έχει πραγματική ανάγκη
να χορέψει αυτόν τον Ερωτα .
Και αν αυτή η φωτιά
αφήσει πίσω της μόνο στάχτες όταν τελειώσει ,
τοτε ΜΟΝΟ αυτός ο Ερωτας ,
χορεύθηκε σωστά.
.
.
.
.