Τρίτη 17 Ιουλίου 2007

ΚΑΣΤΡΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ

Εμενα η γιαγιά μου με έμαθε να αγαπάω τον θεό . Όμως επειδη ολοι οι εκπρόσωποί του αρνηθηκαν να μεταφερουν αυτά που ήθελα να του πω , κοιτάζοντας ολοι την τσέπη μου και κανεις την καρδιά μου, γι αυτό αποφασησα και εγω να του μιλαω μονος μου ..... και τρελλάθηκα

Άλλαλα τα χείλη των ασεβών ,των μη προσκηνούντων την εικόνα σου την σεπτή.

Την ευλογια σας (ο τελευταιος να σβησει το κερί )

Υ.Γ.
Η πίστη ειναι σαν τα γκρέμλινς. Οταν γεννιώνται ειναι γουνινα ναζιαρικα και τρυφερα ζωάκια . Όταν όμως έρθουν σε επαφη με το συμφέρον μεταμορφώνονται σε αδηφάγα τέρατα που δεν υπολογίζουν την ανθρωπινη ζωή.

ΘΑΥΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ . Εστειλε ο θεός μόσχευμα στον Χριστοδουλο με το που βγήκε η δίάγνωση του καρκίνου. Εσεις οι αμαρτωλοιοιοιοι πρεπει να περιμένετε καμια δεκαρια χρονια και οποιος ζησει μεχρι τοτε και εφοσον εχει μετανοήσει ,θα του χορηγηθει μοσχευμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου