Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2007

Ο χρόνος της επιθυμίας


...

Ο πυρήνας της ψυχής σου είναι ένα σπίτι πολύ μακρυά από τα άλλα σπίτια. Σαν είναι σκοτεινό , δεν μπορείς να το φωτίσεις με την λάμπα του γείτονά σου. Σαν το βρεις αδειανό , δεν μπορείς να το γεμίσεις με τον πλούτο του γείτονά σου. Αν ήταν στην μέση μιας ερήμου δεν θα μπορούσες να το κουνήσει και να το φέρεις σε ένα κήπο που φύτεψε κάποιος άλλος. Μοναξιά, φίλε μου, και απομόνωση περιβάλει τον πυρήνα της ψυχής σου. Αν δεν ήταν γι αυτήν την μοναξιά και την απομόνωση , εσύ δεν θα ήσουν εσύ και εγώ δεν θα ήμουν εγώ. Αν δεν ήταν γι αυτήν την μοναξιά και την απομόνωση θα νόμιζα ακούγοντας την φωνή σου πως παραμηλούσα ακόμα, και θωρώντας το πρόσωπό σου θα πίστευα πως βλέπω σε έναν καθρέφτη τον εαυτό μου.

.....απόηχοι της ψυχής ενός τρελού....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου