Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

Blogoπαιχνιδο

Μετά από την τιμή που μου έκανε η Georgia να με καλέσει σε αυτό το όμορφο blogοπαίχνιδο ανοίγω σε εσάς τις πόρτες μου στα ενδότερα του κόσμου ενός τρελού.
Οι κανόνες του παιχνιδιού απλοί
1.Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.
2. Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια της ανάρτησης του, σε αυτόν που τον κάλεσε,και κυρίως πάντα, στο xeblogarisma.
3. Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.
4. Στην ανάρτηση του δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarisma για τη διευκόλυνση τού παιχνιδιού και των 127 κριτών...http://xeblogarisma.blogspot.com/
.
.
.
1. ΣΕΞ... :
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα
.
Απάντηση
β) Είμαι άνδρας που μου αρέσουν οι γυναίκες που αγαπούν και καλλιεργούν την φύση τους (δοτικότητα και Αγάπη χωρίς όρους) . Σε έναν κόσμο γεμάτο ανασφαλείς καρδιές και εγωκεντικά μυαλά, το να βρω τις γυναίκες Θάλασσες που ψάχνω , είναι δύσκολο και επίπονο , όμως αναγκαίο για την φύση μου.
.
.
2. HOBBY :
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος
.
Απάντηση
Από τις επιλογές που μου δίνονται στο παιχνίδι , χόμπι μου έχω την μαγειρική (εφαρμόζοντάς την όμως μόνο με θεραπευτικό και αλχημιστικό τρόπο) ,τα ταξίδια (σε τόπους που δεν έχει συνωστισμό και ποτέ για να περάσει απλά και αδιάφορα ο χρόνος μου ,παρά για πολύ φωτογράφηση , περιήγηση και συλλογή γνώσης και εμπειριών ), και τέλος το μασάζ (αφού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξω στην ενίοτε σύντροφό μου πως την νοιάζομαι και έλκομαι πάντα από την ομορφιά και την φύσης της όσος καιρός και αν έχει περάσει)
.
.
3. ΤΕΧΝΗ :
α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική
.
Απάντηση
Εξασκώ όλες τις τέχνες που αναφέρονται εκτός από την αρχιτεκτονική . Η κάθε μία από αυτές ,με βάφτισε με ένα ιδιαίτερο άρωμα αναθρέφοντας ένα μεγάλο κομμάτι του εαυτού μου . Όμως πάνω από όλα η Μητέρα Μουσική με ανάθρεψε και με βύζαξε ανάσες που χαράχθηκαν βαθιά στην φύση μου. Αν λοιπόν οφείλω κάπου περισσότερο την καρδιά μου ,είναι εκεί..
.
.
4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ :
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτω αλλιώς
.
Απάντηση
Οι πεποιθήσεις μου είναι Αναρχικές. Όχι με τον τρόπο που κάποιες ομάδες ναρκομανών ή ληστών εκμεταλλεύονται τον όρο για να κάνουν βανδαλισμούς στον κόπο των άλλων ή στον εαυτό τους . Αναρχία είναι να μην έχω ανώτερη αρχή να ορίζει τις σκέψεις και τις πράξεις μου. Να κάνω αυτό που μου λέει η καρδιά μου για να βοηθήσω τον συνάνθρωπόμου και όχι για να τον βλάψω άσχετα αν βλάπτω το προσωπικό μου συμφέρον. Όλες οι θρησκείες και οι αληθινές πολιτικές τάσεις φτιάχτηκαν από Αναρχικούς. Προτιμώ να είμαι βοσκός χωρίς πρόβατα παρά πρόβατο με έναν τσοπάνο να με αρμέγει και να με σφάζει με βάση τις ανάγκες του.
.
.
5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ :
α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική
.
Απάντηση

Κάτι που περιέχει όλα αυτά .Φιλοσοφία
.
.
6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET :
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι
.
Απάντηση
Αγαπημένο pet για εμένα ,είναι το pet που είναι ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
.
.
7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ :
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα
.
Απάντηση
Κάπου που μπορώ να έχω την ελευθερία να μετακινούμε συνεχώς ,να αλλάζω τοπία και τόπους διαμονής σχεδόν καθημερινά. Εναλλαγή βουνού και θάλασσας , αποφεύγοντας τα δεινά της πολυκοσμίας.
.
.
8. ΧΡΩΜΑ :
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο
.
Απάντηση
Το μαύρο και το λευκό δεν είναι χρώματα. Αφού όμως τα έχουμε ως επιλογές τότε εγώ προτιμώ το …. Διαφανές ,για να μπορώ να χαίρομαι όλα τα χρώματα της Ζωής το ίδιο.
.
.
9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ :
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι
.
Απάντηση
Θα επιλέξω το ε) πατάρι .Όχι όμως αυτό των διαμερισμάτων αλλά το πατάρι ή αλλιώς χαγιάτι των παλιών σπιτιών . Έναν αμφιθεατρικής οπτικής χώρο που δέσποζε πιο ψηλά από όλα τα σημεία των τότε αρχοντικών σπιτιών , πάντα στολισμένο με σκαλίσματα, μαξιλάρες και σοφράδες. Με ένα παράθυρο κοντά του ,στο ύψος του ,να κοιτάει πάντα από την καλύτερη θέα του σπιτιού. Εκεί μου αρέσει να πίνω τον ελληνικό μου καφέ στην δύση του ηλίου μαζί με λίγο γλυκό βύσσινο και να συζητάω ή να παίζω μουσική (εκείνη την ώρα, κατά προτήμηση,ούτι) .
.
.
10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ :
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.
.
Απάντηση
όσο τα μάτια της ανθίζουν στα όνειρά μου , ποτισμένα από τις δικές τις πράξεις και λόγους.
.
.
.
Επειδή το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι παράλληλα και ένα ψυχογράφημα , δεν θα ήθελα να καλέσω κανέναν να παίξει σε αυτό χωρίς πρώτα να γνωρίζει ότι αυτές οι όψεις του εαυτού του που θα αποκαλύψει ,μπορεί να χρησιμοποιηθούν για πολλών ειδών σκοπούς (και είμαι σίγουρος ότι ο εμπνευστής του δεν γνωρίζει τις παραμέτρους που μπορεί να ανοίγονται μέσα από αυτό).Όποιος,παρόλα αυτά, θέλει να συμμετάσχει, είναι καλεσμένος μου

21 σχόλια:

maya είπε...

μα τι στο καλό?
πάλι πρώτη θα γράψω???
καλημέρα τρελλέ μου!
χάρηκα μαγικά την ανάρτηση με την μουσική που διάλεγες...
σαν μικρό ταξίδι...

έχεις έναν τρυφερό τρόπο να είσαι απόλυτος
και αυτό βγαίνει απο πολλά που λες...

αυτό το παιχνίδι πολύ με είχε μπερδέψει
ακριβώς γιατί στα multiple choice
σπανίως βρίσκω την δική μου απάντηση.
να το κοιτάξω αυτό.
έπαιξες όμως με τον δικό σου τρόπο
και είναι πάντα ευχάριστη η βόλτα εδώ.

δεν θα 'αναλύσω' τις απαντήσεις σου.
προτιμώ να μείνω με την γενική γλύκα που βγάζεις με την σοβαρότητα παρέα.

καλημέρα
και επειδή τα ζα μου αργά
ήρθα στην αρχή για να σου πω ότι
έπαιξα εκείνο το άλλο που με είχες προσκαλέσει!
έτοιμο.
:)))))))))))

σήμερα θα κάνω για σένα το μακροβούτι μου ...
νάσαι καλά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Τρελός του Χωριού είπε...

Μάγια μου καλημέρα.
Χαίρομαι που για μια φορά ακόμα ,κάνεις ποδαρικό σε ανάρτησή μου, κι επίσης που σου άρεσε η μουσική που επέλεξα και τα λόγια που εξέφρασα.
.
Για τον τρόπο μου ,όπως λες , να είμαι απόλυτος , έχεις δίκιο. Όμως εδώ υπάρχει ένα μυστικό . Δεν είμαι απόλυτος στην σκέψη μου (λυπάμαι ,και αποφε΄γω τους ανθρώπους που είναι) . Είμαι απόλυτός στην έκφρασή μου μόνο. Αυτό το έμαθα στον κόσμο των επιχειρήσεων . Εκεί χρειάζεται να αποπνέεις σταθερότητα σε ότι λες για να σε εμπιστευτούν από τους εργαζόμενούς σου μέχρι πελάτες ή συνεργάτες σου. Στον προσωπικό μου Λόγο, χρησιμοποιώ απολυτότητα όχι μόνο για το παραπάνω που ανέφερα ,αλλά και για να προκαλέσω διάλογο (να ξυπνήσουν τα αίματα λιγάκι δηλαδή). Γι αυτό στο απόλυτο του λόγου μου υπάρχει γλυκύτητα. Για να δείχνω ότι εδώ είμαι για να συζητήσω (ανταλλάξω ιδέες) και όχι για να μονολογήσω . Να . Έμαθες ακόμα ένα μου μυστικό
;)
.
Έχεις δίκιο για τις πολλαπλές επιλογές . Γι αυτό έγραψα το σημείωμα για το ψυχογράφημα στο τέλος. Είναι ένας τρόπος να προσπαθούν κάποιοι να βάλουν τις σκέψεις σε κουτάκια. Όπως βάζουν τα πουλάκια σε κλουβιά . Για φαντάσου να μπαίνει κάποιος στο μυαλό σου και να του λένε, ‘Από εδώ είναι το κλουβί με τις Θετικές σκέψεις του Υποκειμένου . Από εκεί είναι το κλουβί με τις Αρνητικές σκέψεις .Πιο κάτω αριστερά είναι τα συναισθήματα με …μπλε βούλες ενώ δεξιά είναι όλα τα αϊ σιχτίρ (αραβικό είδος) μαζεμένα ,έτοιμα για αναπαραγωγή’.
:)))
Με βάση τέτοια ψυχογραφήματα Μάγια μου ,οι μεγάλοι βγάζουν τις αποφάσεις που ορίζουν τις δικές μας ζωές . Μας βάζουν σιγά σιγά σε ειδικά κοινωνικά κλουβιά και κάνουν τα πειράματα τους.
.
Ελπίζω το μακροβούτι που έκανες για εμένα , να είχε … διάρκεια .
:))))
.
Σε ευχαριστώ που πέρασες . Γέμισες πάλι χρώματα τον τόπο.
:))

Frau Lehrerin είπε...

καλημέρες κι από μένα!
Το ήξερα πως θα έμενα πάλι μ΄ανοιχτό το στόμα!
Εχεις τη τάση κάτι το τόσο απλό, όπως αυτό το παιχνίδι, να το κάνεις...ολόκληρη φιλοσοφία.

by the way άριστη επιλογή ο Θηβαίος :)

Φιλάκια εκ Βιέννης

Dee Dee είπε...

Ε να τωρα...
τυχαια βρεθηκα εδω....
και ζηλεψα!!:)

Εγω δηλαδη, χαζη ημουν.....δεν μπορουσα να ξεφυγω απο οσα μου εδωσαν ετοιμα και να απαντησω ουσιαστικα οπως εσυ;;!

Μπραβο, ακομα κι να μην συμφωνουμε, χαιρομαι που σε διαβασα!

Πρωτη φορα ερχομαι....ας μη φλυαρισω:):):)

ποντίκι είπε...

Να και εγώ εδώ τριγύρω, τριγυρνώ....
Πια θάλασσα είναι αρκετά βαθειά....
Ένα δώράκι για σένα... που τα μυαλά μας ανοίγεις..... και δεν μας αφήνεις στα ριχά νερά... μας ταξίδευεις με τις σκέψεις σου, μας ταράζεις τα νερά όπως εσύ ξέρεις....

" Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ "

" Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΟΥ "

και κάτι πολύ δικό μου:
" Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΡΩΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ "

Σε ευχαριστώ....Ποντίκι

Τρελός του Χωριού είπε...

Georgia μου καλημέρα
Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια. Όσο για τις φιλοσοφικές μου τάσεις σε αυτές στάθηκαν οι γιατροί και αποφάνθηκαν ομοφώνως …. ‘Τρελός χωρίς δυνατότητα αναστολής ο κατηγορούμενος. Περιοσμός κατά Χωρίον μέχρι νεοτέρας’. Εγώ πάλι ,ρώτησα ‘Τι νεοτέρας κύριε αρχι…πρόεδρε? Εδώ όλοι χούφταλα είναι ,κα γερνάνε κι άλλο !!!‘. Τότε ο αρχι…πρόεδρος αναφώνησε ‘ Δεν ενδερπεσαι αλητοκουμουνιστοαναρχοκαπιταλιστικό γουρούνι που θα κάμνεις εις το σεβαστον Αρχι… δικαστήριον κριτικήν ???? Εις το χωρίον σου γοργώς σπεύσας παλιοκαλοκάγαθο ,βρομοσυναισθηματικό υποκείμενο (και ρήμα ενίοτε ).
:)))
.
Ξέφυγα λίγο Γεωργία μου . Αλλά έχουν απεργία τα φαρμακεία και δεν έχω φάρμακα .
:)))
Σε ευχαριστώ που πέρασες ,όπως και για την πρόσκληση . πολλά φιλιά.

Τρελός του Χωριού είπε...

Giorgia mou
Oso gia ton Thibaio ,eipa na kanoume ligi mousiki apokentrosi . Olo Athinaious akoume
;)

Τρελός του Χωριού είπε...

Dee Dee
Δεν είσαι η μόνη που περιορίζει την σκέψη της στα όρια που μας θέτουν κάποιοι άλλοι . Μας έχουν υποβάλλει σε φοβερή εκπαίδευση από πολύ μικρή ηλικία για να το καταφέρουν και έχουν δαπανήσει παρά πολλά λεφτά για να φτάσουν στο σημείο να λένε σε κάποιον ότι έχει να επιλέξει μεταξύ κάποιων πραγμάτων και αυτός να μην αναζητά ,ονειρεύεται ,τολμά , ζητά άλλα από αυτές τις επιλογές .
.
Να λοιπόν και μια θετική χρήση της ζήλιας .
.
Όχιιιιι ,να φλυαρείς. Τι μόνο εγώ θα μιλάω πολύ ?
.
Το να συμφωνείς μου αρέσει. Τον να διαφωνείς μου αρέσει περισσότερο . Αυτό που σιχαίνομαι είναι να σιωπάς (αυτό δεν πήγαινε σε σένα . είναι γενικότερη η τοποθέτηση μου)
;)
.
Χάρηκα πολύ που πέρασες από τον κήπο του τρελού, και που άνθησαν σκέψεις μου στο πέρασμα σου
:))))

Τρελός του Χωριού είπε...

Ποντίκι μου
καλή σου ημέρα.
Τι όμορφα ,λόγια-πέταλα λουλουδιών, σκόρπισες στον κήπο του τρελού ?? Σαν να ξαναήρθε η Άνοιξη . Δεν ξέρω αν τα αξίζω, όμως σε ευχαριστώ γι αυτά.
.
Προσπαθώ να σας τραβάω στα βαθιά νερά , γιατί στα ρηχά έχω δει τους περισσότερους πνιγμούς. Άσε που στα βαθιά βρίσκεται ο πιο όμορφος βυθός. Σεβασμός χρειάζεται στην θάλασσα , και όλη η ομορφιά του πνεύματος ανοίγεται στα χέρια σου .
.
Όσο για τα μυαλά που σας ανοίγω ,μια από τις ψυχώσεις μου είναι πώς είμαι νευροχειρούργος . Είσαστε λοιπόν σε καλά χέρια .
;)
.
Σε ευχαριστώ που πέρασες.
:)))

Skouliki είπε...

περασα να αφησω ενα γρηγορο καλημερα απο Μηλο

Trellos Tou Xoriou είπε...

Σκουλήκι μου
είναι μεγάλη τιμή και έκπληξη για εμένα που άφησες κοτζάμ τρυφερό και ζουμερό Μήλο για να έρθεις στον κήπο του τρελού .
;)
Ελπίζω να περνάς όμορφα . Κράτα και λίγη από την αγκαλιά της Μάνας Θάλασσας και για εμάς ,γιατί μου έχουν λείψει τα χάδια της.
Σε ευχαριστώ που πέρασες.
:)))

diva είπε...

Αναρχικός που ασχολείται με την μαγειρική;!!!

Θα πάρω τη βοήθεια της Maya's διότι μόνη δε βλέπω να τα καταφέρνω στην αποκωδικοποίηση...

maya είπε...

εννοείται ότι δεν είσαι απόλυτος στην σκέψη.
ειλικρινά δεν θάμουν εδώ.
τώρα το υπόλοιπο 'μυστικό' που μου είπες...
κάτι τέτοιο εννοούσα για τον συνδιασμό!

τα κουτάκια
καθόλου δεν μου αρέσουν.
ούτε και να ανήκω σε κατηγορία ή ομάδα.
μα καθόλου?!

είναι ο λόγος που με τρομάζει ας πούμε το facebook.
αυτή η πανέξυπνη ιδέα
για εθελοντικό φακέλωμα...

τεσπα.

το μακροβούτι είναι ιερή στιγμή πάντα.
ναι, είχε διάρκεια.
δεν στο υποσχέθηκα? ;)
να σου πω για τα χρώματα?
να σου εξηγήσω την μουσική...?
στο κάθε μακροβούτι
ανταγωνίζομαι τον εαυτό μου:
λίγο παραπέρα...λίγο ακόμη...
απο τις μεγάλες ηδονές.

μας εύχομαι πολλά μακροβούτια και φέτος.
και σε όλα τα επίπεδα.
τα χρώματα είναι πανέμορφα όταν ανοίγεις τα μάτια!

καλό μας βράδυ (πολύχρωμο)
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ




αααααααααα!
μην το ξεχάσω:

@ντίβα μου πονήρω
ναι καλά!
πώς λέμε η βοήθεια του κοινού, ένα πράμα?!
ε ΔΕΝ ΣΟΥ δίνω τα μπρατσάκια.
τα φοράω λέμε!
στου τρελλού δεν ήρθες?
έλα μπες! δροσερά είναι!

(επρεπε να σ'είχα στην προηγούμενη ανάρτηση του
με τα μαθηματικά...)
αχαχαχαχα
~~~^^~^^~^^~^^^^^~~^~~^~~~^^^~~~
φρουτ φρουτ...
την έκανα με ελαφρά πεταρίσματα!!!
γρι το πεταλούδι! μα γρι!
(πώς φεύγω με 'στυλ' απο τα δικά σου RAMικά ποστ...? ε, έτσι!)

φιλιά πολλά κι απο δω!
χχχχχχχχχχχχχ

Τρελός του Χωριού είπε...

Diva μου
Ακόμα και οι Αναρχικοί (ο θεός να με κάνει βέβαια)….. τρώνε. Και προτιμώ να φάω κάτι που έχω φτιάξει εγώ, παρά κάποια καταθλιπτική και πιθανόν καταφρονεμένη από τον άνδρα της,μέλλουσα αυτό-χείρα μαγείρισσα, σε ένα βρομερό ταχυφαγίον διαβολικής πολυεθνικής ,ή να εξαρτώμαι ακόμα ,από μητρικούς γαλακτισμούς που αφορμή ψάχνουν να ανακάμψουν τον ορισμό τους στην ζωή μου. Σώσον ελέησον και διαφύλαξον ημάς από του πονηρού σκοπού ξένης διατροφής . Αμήν.
Πολλα φιλια και ευχαριστω για το ομορφο πέρασμα σου.

Τρελός του Χωριού είπε...

Μάγια μου
Τα λόγια σου αυτά έχουν απόλυτο δίκιο.Τροποι να μας φακελώνουν ,να μας βάζουν σε κουτάκια, πάντα θα εφευρίσκονται ,όσο οι αρχηγοί φοβούνται τις ανατροπές . Όσο το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το προοπτικό τους κέρδος. Ακόμα όμως κι έτσι , εγώ χαίρομαι όταν βρίσκονται καινούριοι τρόποι επικοινωνίας αφού η μεγαλύτερη δύναμη της ανθρώπινης φύσης είναι ο Λόγος. Η επικοινωνία ,φέρνει Λόγο και ο Λόγος την εξέλιξη . ‘Να φοβάσαι αυτούς που δεν μιλούν’ μου έλεγε ένας πνευματικός μου δάσκαλος ‘γιατί κουβαλούν κάτι πολύ καλό ή κάτι πολύ κακό που δεν μπορούν οι ίδιοι να διαχειριστούν’.
.
Πόσο μου έχουν λείψει τα χάδια της Μητέρας Θάλασσας ? Μάγια μου , κράτα λίγη από την αλμύρα της και για εμένα. Κάθε φορά μεγαλύτερο μακροβούτι λοιπόν . Χαίρομαι να βλέπω να φωτεινά χρώματα σου και πάνω και κάτω από την υγρή έκταση.
Πολλά φιλιά.
:))))

maya είπε...

"Να φοβάσαι αυτούς που δεν μιλούν γιατί κουβαλούν κάτι πολύ καλό ή κάτι πολύ κακό που δεν μπορούν οι ίδιοι να διαχειριστούν".

πόσο καλό μου κάνει αυτό τώρα...
δεν ξέρεις τι σημασία έχει...!
νάσαι καλά.

μέχρι ένα σημείο προστατεύομαι
απο τους ισχυρούς.
απο κει που μου χαλάει την έκφραση, επαναστατώ.
ή έστω τους αψηφώ.
η επικοινωνία είναι απαραίτητη.
μόνο έτσι αναπνέω καλά.

και είπαμε:
κάθε φορά και παραπέρα.
μακροβούτια όλων των ειδών.
:)

έχει άλλη μαγεία ο καλοκαιρινός αέρας...
έχω κολλήσει και ρεμβάζω τα κύματα ώρα τώρα...

την καλησπέρα μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Τρελός του Χωριού είπε...

Maya μου
ο πιό όμορφος πίνακας που φτιάχθηκε ποτέ ,είναι το .... παράθυρο.Ζητώ στην όρασή σου ταπεινά , να κρατήσει έναν ορίζοντα, γεμάτο κύμματα, και για εμένα
:))))

maya είπε...

κόλλησα ώρα με το σχόλιο σου
γιατί ξεκίνησα σήμερα έναν πίνακα
μέσα απο ένα σκοτεινό δωμάτιο
ένα παράθυρο που βλέπει θάλασσα...

άκου τώρα...

τώρα θα μπερδεύεσαι στις σκέψεις μου καθώς θα το δουλεύω.
άρα, wish granted :)))))))))))

πολύ όμορφη νύχτα να χεις
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Τρελός του Χωριού είπε...

Μάγια μου
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μου που πραγματοποίησες την ευχή μου , έχει ήδη απλωθεί στην θάλασσα που κοιτάζεις.
:)))

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου