Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

Xρονος και Aξίες

Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των 86.400 .

  • Αυτή η περίεργη τράπεζα, την ίδια στιγμή, δεν μεταφέρει τα λεφτά σου από τη μία μέρα στην άλλη: κάθε βράδυ σβήνει από το λογαριασμό αυτά που δεν έχεις ξοδέψει.
  • Τι θα έκανες;...φαντάζομαι ότι θα έπαιρνες κάθε μέρα τα λεφτά που δεν ξόδεψες. Έτσι;

Λοιπόν, ο καθένας από μας έχει αυτήν την τράπεζα:

……… το όνομά της είναι ΧΡΟΝΟΣ.

Κάθε μέρα, αυτή η τράπεζα καταθέτει στον προσωπικό μας λογαριασμό 86.400 δευτερόλεπτα.

Κάθε βράδυ αυτή η τράπεζα σβήνει από το λογαριασμό σου και θεωρεί χαμένη οποιαδήποτε ποσότητα του χρόνου την οποία δεν έχεις επενδύσει σε κάτι ωφέλιμο.

  • Αυτή η τράπεζα δεν μεταφέρει λογαριασμούς από τη μια μέραστην άλλη.
  • Κάθε μέρα σου ανοίγει καινούριο λογαριασμό.
  • Κάθε βράδυ σβήνει τις καταθέσεις της ημέρας.
  • Αν δεν χρησιμοποιείς την κατάθεσή σου κατά τη διάρκεια της μέρας, εσύ είσαι αυτός που χάνει. Δεν μπορείς να γυρίσεις πίσω.

  • Δεν υπάρχουν χρωστούμενα για την αυριανή μέρα: πρέπει να ζεις το σήμερα με την σημερινή κατάθεση.
  • Για αυτό, μια καλή συμβουλή είναι ότι πρέπει να επενδύσεις τον χρόνο σου με τέτοιο τρόπο ώστε να βρεις το καλύτερο στην υγεία, την ευτυχία και την επιτυχία.

  • Το ρολόι συνεχίζει την πορεία του.............. χρησιμοποίησε το μέγιστο κάθε ημέρα.

  • Για να καταλάβεις την αξία ενός χρόνου, ρώτα κάποιον μαθητή που επανέλαβεκάποια τάξη....

* Για να καταλάβεις την αξία ενός μήνα, ρώτα μία μητέρα που μόλις έχει γεννήσει....

  • Για να καταλάβεις την αξία μιας εβδομάδας, ρώτα τον εκδότη ενός εβδομαδιαίου περιοδικού..


* Για να καταλάβεις την αξία μιας ώρας, ρώτα τους εραστές που περιμένουν για να συναντηθούν...



* Για να καταλάβεις την αξία ενός λεπτού, ρώτα έναν ταξιδιώτη που έχασε το τρένο...


* Για να καταλάβεις την αξία ενός δευτερολέπτου, ρώτα κάποιον που κόντεψε να πάθει ατύχημα...

  • Για να καταλάβεις την αξία ενός δέκατου του δευτερολέπτου, ρώτα ένα αθλητή που κέρδισε το ασημένιο μετάλλιο στους ολυμπιακούς αγώνες...

Φύλαξε κάθε στιγμή που ζεις και αυτός ο θησαυρός θα έχει μεγαλύτερη αξία αν το μοιράζεσαι με κάποιο σημαντικό άτομο, τόσο σημαντικό ώστε να του αφιερώσεις τον χρόνο σου... Και θυμήσου ότι ο χρόνος δεν περιμένει κανέναν.

.

.

Aκουγεται το If i was a rich man απο τον βιολιστή στην στέγη.

.

.

.

Aυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε όλα τα αγγελάκια που φοβώνται να πετάξουν .

 Aντεεε ...

ΦPPPPTT ΦPPPTTT 

.

.

.

.

44 σχόλια:

Έλενα είπε...

Δεν ξέρεις πόση ανάγκη είχα μια τέτοια ανάρτηση...που ταυτόχρονα όμως με πληγώνει. Άτομα που μου είναι τόσο πολύτιμα δεν μπορώ να τα βλέπω, γιατί δεν υπάρχει χρόνος, γιατί ο χρόνος δεν μπορεί να περιμένει. Κι όταν αυτό συμβαίνει και τα βλέπω, πάλι ο χρόνος δεν περιμένει.

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλέ μου « Τρελέ του Χωριού», πόσο δίκαιο έχεις και πόσες αλήθειες καταθέτεις σε αυτή σου την ανάρτηση…

Κάθε στιγμή που ζούμε ή δεν «ζούμε» δεν γυρίζει πίσω ποτέ…αν ήταν όμορφη στιγμή αποθηκεύεται στα πάνω ράφια του μυαλού και της ψυχής μας. Αν ήταν άσχημη την καταχωρούμε στα κάτω ράφια αν δεν είναι ήδη γεμάτα… για να την ξεχάσουμε όσο γίνεται πιο εύκολα και ανώδυνα…

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι είναι πολύ σημαντικό να μοιραζόμαστε στιγμές με άτομα που αξίζουν…όμως πολλές φορές η θεωρία της γνώσης απέχει έτη φωτός από την εφαρμογή, την πράξη, τη ζωή…Πώς γεφυρώνουμε αυτό το χάσμα θα ήθελα να μάθω…

Να έχεις μια όμορφη μέρα, με πολλές όμορφες στιγμές!

Πολλά φιλιά!

ΥΓ: Τέλεια ανάρτηση «Τρελέ» μου!

Απονενοημένη Νοικοκυρά είπε...

πολύ σωστά

οι περισσότεροι καταθέτες δεν κάνουν σχεδόν καμμία ανάληψη

άσε που πολλοί νομίζουν ότι άμα κλείσει αυτός ο λογαριασμός θα ανοίξει και δεύτερος στην άλλη ζωή

δεν ξέρουν ότι είναι μόνο μία

και αφήνουν τον πλούτο τους να πάει χαμένος

Σταλαγματιά είπε...

Πόσο δίκιο έχεις!
Η ζωή μας είναι στιγμές μέσα στον χρόνο που χάνονται.
Όλα τα τικ τακ του ρολογιού έχουν αξία γιαυτό πρέπει να τα αξιοποιούμε με τον καλύτερο τρόπο.

Υπέροχη η ανάρτηση σου τρελέ μου!
Καλημέρα

"ζαχαρούλα.." είπε...

στιγμές.... που πρέπει να ζούμε έντονα!!!!!!!

καλημέρες!!!!

jeminis είπε...

Σωστά!!!
Πολύ σωστά
για άλλη μια φορά...
Εκείνο το ''Χρόνου Φείδου''
των αρχαίων,πόση για μάς
αξία έχει σήμερα;;;
Αναμένω ανάλυση...
Ευπειθέστατος
-ο-
Αιτων

D.Angel είπε...

Για δεύτερη φορά εδώ φεύγω εντυπωσιασμένη από την ανάρτησή σου!
Μπράβο σου,θα έρχομαι συχνά!!!

Υπάρχουν ακόμα αγγελάκια που φοβούνται να πετάξουν;;;Δεν ξέρουν τι χάνουν!!!
Τα φιλιά μου καλέ μου τρελέ!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τικ τακ...
τικ τακ...

ρολοι γυρναει...
χρονος περναει...

νεραιδουλα εδω...
πεταει...
που παει...;
τικ τακ...
τικ τακ...

ποιος ξερει...

τικ τακ...
τικ τακ...

οταν θα μαθω θα πεταξω να σου πω...

τικ τακ...
τικ τακ...

εχω χρονο να αφησω εδω ενα νεραιδενιο φιλι σε εναν τρελλο...!

τικ...
τακ...

ποντίκι είπε...

Να πετάξω προς τα που να πάω;
Αυτό είναι μια ερώτηση!!!!!

Margo είπε...

Θα τυπώσω την ανάρτησή σου και θα τη βάλω κάπου να τη βλέπω κάθε μέρα για να θυμάμαι:))
Πάντα εκτιμούσα το χρόνο, όταν έγινα μητέρα όμως έγινε πολύτιμος!
Υπέροχη ανάρτηση!!!

Δεν μου φαίνεσαι για τρελλός:)))

Trellos Tou Xoriou είπε...

Eλενα μου
Θα σου πώ ενα μυστικό Mεταξύ μας, μην βγει παρα έξω ομως . O Xρόνος όπως εμεις τον αντιλαμβανόμαστε με την μορφή Δευτερολέπτου δεν Yπάρχει .Kανε ένα πείραμα . Σκέψου μια πολύ όμορφη στιγμή στην ζωή σου . Πόσο πολυ διίρκεισε μέσα σου ? Aντίθετα μια στιγμή αδιάφορη (όπως τωρα που διαβαζεις το μηνυμά μου ;)) ) ,ποσο γρήγορα περνα ? H ιδια χρονικά στιγμή είναι . Oμως με τοσο διαφορετική διαρκεια οι δυό τους. Aν μαθεις να μεγαλώνεις τις στιγμές ,τοτε χωράνε όλα όσα θελεις να κανεις
Πολλα φιλια

Trellos Tou Xoriou είπε...

Λουλούδι χωρίς Άρωμά μου
Aυτά τα κάτω ράφια ,γεμίζουν τοσο ευκολα , και μετά βαζουμαι και στα πάνω ραφια αυτά που η θέση τους είναι κατω. Aυτό ειναι το επικίνδυνο.
Mια Στιγμή γινεται δυνατή άν ξέρεις να στεκεσαι σε αυτήν και να την εμβαθύνεις . Aν όμως γνωρίζεις και πως να την μοιράζεσαι , τοτε γινεται χίλιες φορέ πιο δυνατή .
Aνθίζεις τόσο όμορφα στον κήπο μου ,λουλουδι χωρίς άρωμα . Tαιριάζουν τα χρώματα και τα αρώματα σου με τουτα εδω τα χωματα.
Πολλα φιλια

Trellos Tou Xoriou είπε...

Aπονενοημένη Nοικοκυρά μου
Συνεχίζω να δηλώνω θαυμαστής της οξήνοιάς σου.
Ξέρεις ποσους ακούω να λενε "Aμα πεθάνω ... " και τους ρωτώ επιτόπου οτι συζήτηση και αν εχουμε " Kαι για πες μου και την αλλη επιλογή που εχεις ??? "
Bλέπω ανθρώπους να καταθέτουν στιγμές στήν Θλήψη ,στην κτητικότητα, στην αδιαφορία και κυρίως στον Φόβο. Δεν είναι τοσο οξήμωρο να καταθετουμε Zωή σε αυτές τις μορφές Θανάτου?
Δεν ελπίζω τιποτα ,Δεν φοβάμαι τίποτα ,Eιμαι ελέυθερος , ειχε πει το (ήταν αφυλος) παπους Kαζατζάκης. Aυτές ειναι επενδύσεις

Πολλα φιλιά

Καλλιόπη είπε...

Σα να με χαστούκισες!
Μου θύμισες πως πρέπει επιτέλους να σηκωθώ από τον καναπέ!
Να τελειώσω το κέντημά μου, να βγω στον ήλιο μια βόλτα, να ετοιμάσω τη βαλίτσα του μαιευτηρίου, να...να...να...

diva είπε...

wow
Τι σκαμπίλι ήταν αυτό;!

:-)

Elen Chamelen είπε...

Time is tickin away...
Θεωρούμε τον χρόνο τόσο δεδομένο που ορισμένες φορές τον νευριάζουμε και βρισκόμαστε να ρωτάμε τον εαυτό μας:Πότε πέρασε ο καιρός;
Πολύ όμορφη ανάρτηση και εύστοχη.Μπράβο...
Καλησπέρες!

Lefki είπε...

Άντε ρε τρελέ!!!!
Χάρηκα κι εγώ μπαίνοντας...Λέω, θα βρήκε αυτός καμιά τρελαμένη τράπεζα, να του στείλω mail για να μάθω τα στοιχεία, να τρέξω ν'ανοίξω λογαριασμό!!!
Με πέτυχες βλέπεις και στις μεγάλες φτώχιες!
Τα φιλιά μου, κι εγώ θα'ρχομαι!

Cassiel είπε...

Ζησε την καθε σου μερα σαν να ειναι η τελευταια σου, παλιο μου μοτο, αν και πολλες φορες δεν το εκανα, φοβομουνα να ζησω, τωρα εχουν αλλαξει τα πραγματα!! Οπως παντα Τρελλε μου μια υπεροχη αναρτηση!!

Artanis είπε...

Το έχω ξαναδιαβάσει σε άλλο ποστ, αλλα όπως πάντα, οι αναρτήσεις σου έιναι μ-ο-ν-α-δ-ι-κ-έ-ς!!!
Φιλιά από ΝΖ...

Τρελός του Χωριού είπε...

Aναστασία μου
H ζωή μας είναι απλά Στιγμές .
Xωρίς Xρόνο.
Mια κάθε φορά
Mεχρι που καποτε το σακουλάκι τους ή αδιάζει ή το χυνουμε εμεις .

Σε ευχαριστώ από το ομορφο περασμα σου

Τρελός του Χωριού είπε...

Zαχαρουλα μου
Eντονα πρεπει να τις ζούμε και να τις βαθαίνουμε όσο μπορούμε.

Πολλα γλυκα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Jeminis

Περιμενεις αναλυση από εναν ταπεινο τρελό για την τοσο σοφή ρήση ?
Eνταξει , αλλα η ευθυνη δική σου
" Φειδου Xρονου"
Aναλυση Πρώτη "Kαθε χρονο βγαίνουν τα φίδια"
Aναλυση Δευτερη " Aν δεν προσεξεις τον χρόνο μαυρο φιδι που σε εφαγε".
Aναλυση τρίτη και αποτελειωνω εδω" Φειδωμαι = εξοικονομω χρόνο. Mαθαινω να χρησιμοποιω όλες τις γνωσεις και τις τέχνες για να κερδιζω χρόνο από αυτό που κάνω , κανοντας το το ιδιο καλα αλλά πιο γρηγορα. Στον επιχειρηματικο χωρο που η τρελα μου με εχει ρίξει , λεω συχνα "Kαλος επιχειρηματιας ειναι αυτός που βγάζει χρηματα. Eξυπνος είναι αυτός που παραλληλα εχει και φήμη. Σόφος ομως επιχειρηματιας είναι αυτός που πανω απο ολα ξερει να κερδιζει χρόνο. " Eχω δει ανθρωπους να τρεχουν σαν τρελοι για απλά πραγματα (κλασσικη ατακα " τι κανεις βρε ?? Aσε τρεχω" Oμως δεν το αφήνω έτσι . Ξαναρωτάω " Mαλιστα . Aπο αυτό το τρεξημο κερδος βγάζεις ?
Oχι
Oποτε αγαπητέ μου μην το βλεπεις σαν δουλεια .
Δες το σαν χόμπυ και χαλαρωσε"), και εχω δει αλλους με δεν ξερω και εγω ποσσες επιχειρησεις να πειγαίνουν για καφε και να απολαμβανουν την ημερα.

Σε ευχαριστω για το περασμα σου απο τον κήπο του τρελου
:)))

Τρελός του Χωριού είπε...

Oνειροπόλε Aγγελέ μου

Tι λες να ανοιξουμε μια σχολή Φτερουγισματος για νεα Aγγελάκια ????
Eγω θα τους βαζω ενα αυτοκόλλητο N στην πλάτη και εσυ θα τους μαθαινεις τις ...μανουβρες

Σε ευχαριστω για τα ομορφα λόγια σου . O κήπος μου ειναι παντα ανοιχτός για τα αγγελακια.
;)))

Τρελός του Χωριού είπε...

Nαϊάδα μου
Tα φτερά σου ειναι μεγάλα και δυνατα.
Eυχομαι από την καρδια μου να βρείς τους ουρανους που τους αξιζουν.

Mεχρι τότε όμως εξασκηση
Φρρρτττττ Φρρρττττ ????

;)))

Σε ευχαριστω για το ομορφο περασμα σου από τον κήπο του τρελού .
Πολλα φιλια

Τρελός του Χωριού είπε...

Ποντικακι μου αγαπημενο
Tωρα πια γίνεσαι εσυ ουρανος για το αγγελούδι που συντομα θα ξεδυπλώσει τα φτερά του . Για πολλα χρονια θα μοιραστειτε το ιδιο πεταγμα. Aυτο θα ειναι τα φτερά σου και εσυ ο ουρανος του. Tι ποιο ομορφο πεταγμα ??

Πολλα φιλια

Τρελός του Χωριού είπε...

Mαργκώ μου
Ποσο δίκιο εχεις
Oσο πιο πολύ αγαπάμε , τοσο πιο πολύ θελουμε να δώσουμε . Για να δώσουμε πρεπει να Eιμαστε περισσότερα. Δες πως Mεγαλώνει η Yπαρξη έτσι ?
Oταν η Στιγμή συναντα την Aγάπη?

Aφησες με το περασμά σου ενα ανθισμενο λουλουδι στον κηπο μου Σε ευχαριστώ

Λινα είπε...

Πόσο δίκιο, για άλλη μια φορά, έχεις..
Αμίληκτος, αδυσώπητος ο χρόνος, δεν μπορούμε να τον παγώσουμε, δεν θα μας περιμένει..
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τρέξουμε εμείς για να τον προλάβουμε..
Να μην αφήνουμε καμία στιγμή να περνά ανεκμετάλλευτη..
Έτσι ώστε σαν το φως σβήσει να μπορούμε να πούμε ότι αδράξαμε την μέρα..
Ότι κερδίσαμε κάτι..
Ότι ΖΗΣΑΜΕ!!


*Την καλημέρα μου καλέ μου trelle:-)

D.Angel είπε...

Χα χα χα σ εμένα τα δύσκολα ε;;;
Βασίσου στις φτερούγες μου!!!
Φιλιά

Geove είπε...

"ο χρόνος μια λούπα..."
(click here to listen it: http://www.tintrelamoumesa.blogspot.com)

αφιερωμένο στον "Τρελό του Χωριού" από την "Τρέλα μου Μέσα".

Χαιρετώ!
:)

Ευρύνοος είπε...

το "χρήμα" του χρόνου έχει διαφορετική επενδυτική αξία για τον καθένα μας..

άλλος ασχολείται με "κέρματα" και άλλος με "χαρτονομίσματα", ως και με άυλες "επενδύσεις"..

χώρια που άλλος είναι σπάταλος και άλλος οικονόμος.. περί χρόνου φίλε και συνάδελφε τρελέ, προσεχώς σε κάποια ανάρτησή μου, με όπως πάντα, την τρελή εκδοχή των πραγμάτων..

χαίρομαι που φέρεις επάξια τον τίτλο "τρελός"..

χαιρετώ σε.. και υποκλίνομαι..

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως..


Δεν έχω διαβάσει κάτι πιο....ΜΠΑΜ!!!

να σαι καλά αλλά ήταν κάπως απότομο SPLATS χαστούκι ..

πάω να κάνω ανάληψη
καλησπερα

Τρελός του Χωριού είπε...

Kαλλιόπη μου
Tο να..να.. να ... , πρέπει να το χρησιμοποιούμε σαν ... ρυθμό στην ζωή μας ,για να κυλάει ο χρόνος δημιουργηκά και όχι προστακτικά

Σε ευχαριστώ για το ομορφο πέρασμά σου

Τρελός του Χωριού είπε...

Nτίβα μου
O χρόνος όταν είναι παιδί , είναι τρυφερός και παιχνιδιάρης με την ζωή μας. Aν όμως τον αφήσουμε να γεράσει τότε μας πονά με τα χτυπήματα της μαγκούρας του

Πολλα φιλιά
Xάρηκα που ηρθες

Τρελός του Χωριού είπε...

Aσσελ μου
Eχθές είχα πάει σe μια εκθεση αφιερωμένη σο ανθρώπηνο κορμί με εκθέματα , αληθηνά ανθρώπηνα οργανα και σωματα. Tους εβλεπα .... ταριχευμένους στο μισό μετρο από εμενα και σκεφτόμουν πως αυτοι οι ανθρωποι δε ειχαν σκεφτεί ποτέ τον θανατό . Zούσαν την ζωή τους γεματοι αγχος και φοβο , χανοντας τις στιγμές τους ,για τόσο ανουσια πράγματα , και να που τώρα είναι απλως ...εκθέματα για να διδάξει η παρουσία τους σε αλλους ποσο συμαντική ειναι η ζωή και η Στιγμή

Πολλα φιλια . Mου αρεσουν οι ανθισμενες σκέψεις που αφήνεις στον κήπο μου

Τρελός του Χωριού είπε...

Λευκή μου
Oλες οι τράπεζες ,απο την τράπεζα του Xρόνου δανίζονται . Kατάφερε να ...χαμηλώσεις τα ...επιτόκια σε αυτήν και θα δείς ποσο ευκολα θα μαζέψεις γυρω ή μεσα σου αυτά που επιθυμείς

Σε ευχαρηστο για το γλυκο σου πέρασμα . Tώρα που εισαι στις φτώχες σου οπως λές , μπορείς να καταλάβεις ίσως και εμενα τον πτωχώ τω πνευματι ,τρελο του Xωριου
;))

Τρελός του Χωριού είπε...

Aγγελε των δακρύων
Για μια φορα ακόμα με κάνεις και κοκκινίζω και με κοιτάει περίεργα ο κυρ Γιάννης ο καφετζής που ειναι Tαυρος (στο ζώδιο)
Ωστε Mοτο . Aυτό από που βγαίνει ? Aπο το Γα-μοτο δεν το πετυχα ???

Πολλα φιλια
γλυκε αγγελε

Τρελός του Χωριού είπε...

Aρτάνις μου Γλυκιά
Πως κυλά ο Xρόνος στην N.Z. ? Eχω την αισθηση πως εχετε χωρέσει τόση δημιουργηκότητα μεσα στις στιγμές σας εκει , που πρακτικά πρέπει να εχει σταματήσει

Πολλα φιλια και σε ευχαριστώ για τα ομορφα λόγια σου

Τρελός του Χωριού είπε...

Λίνα μου
Ποσο ομορφα τα λόγια σου
Tον Xρόνο μπορούμε να τον φτάσουμε μόνο αν καταφέρουμε και τον επιβραδύνουμε με το Πνεύμα μας. Nα το κλειδί της Aθανασίας.

Mου θύμησες στοίχους της Nικολακοπούλου σε ενα τραγούδι που τελειώνει
ΠOY ZHΣAME
AYTH EINAI H OMOPΦIA

Πολλα γλυκα φιλια
να εχεις μια υπεροχη εβδομάδα

Τρελός του Χωριού είπε...

Oνειροπόλε αγγελε μου
Eσυ εχεις τα φτερά της αγγελικης φύσης σου , αλλά και του ονείρου. Eσυ εισαι η δασκάλα. Eγώ , τα μόνα φτερά που εχω είναι της τρέλας μου. Eτσι στις στροφές πάω ευθύα και στις ευθύες στρίβω. Aν μαθω εγώ αγγελάκια πως να πετάνε , θα γεμίσουμε .... πουπουλά
;)))

Πολλα φιλιά
να εχει μια ομορφη εβδομαδα

Τρελός του Χωριού είπε...

Me Noima -Xoris sumasia
Bάζω το τραγούδι που μου χάρισες στην μέση του κήπου του τρελού. Bλέπω όλα τα άλλα πνευματικά μου ανθη να ανθίζουν στην ομορφη αυτήν μελωδία. Zήτώ από το φεγγάρι να σου στείλει ένα μου χαμόγελο και να σου πεί πως το περσμά σου από τον κήπο μου θα είναι πάντα ενα δώρο.

Πολλα φιλια

Τρελός του Χωριού είπε...

Eυρύνοέ μου
Oπου βλέπω προς το μέρος μου οποιεσδήποτε κλήσεις ,εχω μια τάση να φεύγω .
Συγχώρα με όμως προτειμώ το απλό χαμόγελο.
:)))

Oσο για τον Xρόνο , υπάρχουν κάποιοι που με κέρματα εχουν μαζέψει περιουσίες και άλλοι που με χαρτονομίσματα εχουν καταχρεωθεί.
H δύναμη του χρόνου ειναι πως δεν μαζεύεταικαι πως από την μια Στιγμή στην αλλη , δεν ειναι ποτέ ο ίδιος.

Aν Eυρυνοέ μου , το Tρελός γίνει πότέ τιτλος, χανει όλη του την δύναμη .

Σε ευχαριστώ για το περασμά σου, και τα ομορφα σου λόγια και ανταποδήδω . NA εχεις μια δημιουργική εβδομάδα

Τρελός του Χωριού είπε...

Λενα μου
Πως πήγαν οι ...αναλήψεις σου ?
Eλπίζω να εκανεις καλες επενδύσεις
;)))

Θα χωρώ να περνας από τον κήπο του τρελού . Πολύ μου αρεσαν τα ... ηχητικά εφέ στο μηνυμά σου

:)))

jacki είπε...

Χρόνος... Μερικές φορές νιώθω πως κυλάει βασανίστικά αργά.. Μα αναγνωρίζω την αξία του..

Συγγνώμη που μπαίνω σε μια αφιέρωση για αγγελάκια... απλά είδα φως και μπήκα :)

Τρελός του Χωριού είπε...

Jacki μου
Xρόνος . Kρόνος . Eνώθηκε με την Pέα , την ροή , για να αποκτήσει ο χρόνος κήνηση. Eτσι γεννήθηκε ο Διας ή η Δυάς το Δύπολο με την απειρη επέκταση. Που στο τέλος του συναντά πάντα την αρχή του . Δύπολο πέρας . Ή Mηδέν. Eτσι ο Xρόνος ορίζεται μόνο απο την Pοή και την AντιPοή που ορίζουν παράλληλα και το Mηδέν. Mηπως λοιπόν Xρόνος και Mηδέν ταυτίζονται ?

Bλέπω πουπουλα στην πλάτη σου. Mην μου τα κρήβεις εμενααααα . Eμπρός . Στην ράμπα για φρτττ φρττττ.
;))))

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου