Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

Ήρωες γένους Θηλυκού

Σε τούτο τον πόλεμο ,
δεν υπήρχαν μόνο οι ήρωες του μετώπου ,
μα και οι ήρωες των πόλεων .
Αυτές οι γυναίκες ,
που μεγάλωναν παιδιά ,
βιώνοντας την πείνα ,
δουλεύοντας σκληρά
12 και πανω ώρες την ημέρα ,
παράγοντας τάνκς,
αεροπλάνα ,
βλήματα .
Γυναίκες που λύγιζε κάθε μέρα η καρδιά τους,
μήν ξέροντας αν ζεί ή σκοτώθηκε ,
ο γιος τους ,
ο ανδρας τους ,
ή όταν κομματιασμένος γύριζε πίσω ,
σηκώναν και αυτόν,
με περίσσιο ηρωισμό
στις πλατες τους .
Σε αυτές τις γυναίκες ,
που δεν μνημονεύθηκαν όσο θα έπρεπε ίσως ,
πέραν των δακρύων των παιδιών τους
θέλω να αποδώσω ελάχιστο φόρο τιμής ,
με τούτη μου την ανάρτησή.

http://www.youtube.com/watch?v=vOhf3OvRXKg

6 σχόλια:

Artanis είπε...

Για το ίδιο ζήτημα έχω κάνει εδώ έναν καυγά, δεν μπορώ να σου περιγράψω...
Εσύ τουλάχιστον, είσαι από τους "άλλους"...
Νά 'σαι καλά, σε φιλώ...

Σταλαγματιά είπε...

Γυναίκες Ηπειρώτισσες
μέσα στο χιόνι πάνε
κι οβίδες κουβαλάνε
θεέ μου τί τις πότισες
και δεν αγκομαχάνε

Γυναίκες Ηπειρώτισσες
ξαφνιάσματα της φύσης
εχθρέ γιατί δε ρώτησες
ποιον πας να κατακτήσεις
Γιαννιώτισσες Σουλιώτισσες
ξαφνιάσματα της φύσης
εχθρέ γιατί δε ρώτησες
ποιον πας να κατακτήσεις

Γυναίκες απ' τα σύνορα
κόρες γριές κυράδες
φωτιά μες τους βοριάδες
εσείς θα είστε σίγουρα
της λευτεριάς μανάδες

Γυναίκες Ηπειρώτισσες
ξαφνιάσματα της φύσης
εχθρέ γιατί δε ρώτησες
ποιον πας να κατακτήσεις
Γιαννιώτισσες Σουλιώτισσες
ξαφνιάσματα της φύσης
εχθρέ γιατί δε ρώτησες
ποιον πας να κατακτήσεις...


Αφιερωμένο σε εκείνες αλλά και όλες τους αφανείς ήρωες ...

Λουλούδι Χωρίς Άρωμα είπε...

Καλημέρα Τρελλέ μου,

Έχω την αίσθηση ότι η ευαισθησία που κουβαλάς είμαι μεγαλύτερη από την «τρέλλα» σου…

Πολύ όμορφο αφιέρωμα…

Το βιντέακι είναι πραγματικά φανταστικό. Δεν έχω λόγια…

Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

Πολλά φιλιά!

Τρελός του Χωριού είπε...

Αρτάνις μου ,
ετσι όπως το είπες ,
πως είμαι από τους "αλλους "
ελπίζω να μην το παρεξηγήσουν .
Τρελλοοοοο Κοοριιτσιιιι .
;))))))
.
Οσο για τις συζητήσεις που συμμετείχες , δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσεις Αρτάνις μου .
Απλά δείξε τους τα πρόσωπα και τα μάτια αυτών των γυναικών , και αν τα μάτια των συνομιλητών σου , βλέπουν αυτό που κοιτάζουν , τότε θα δουν πώς ο πόνος έχει σκαλιστεί πάνω εκεί .
Φιλια πολλά.

Τρελός του Χωριού είπε...

Σε ευχαριστώ Σταλαγματιά μου για τουν πίνακα που χάρισες με τα λόγια σου εδώ στον κήπο του τρελού .
Θαύμασα μέσα από τα χρώματα τουτου του ποιητη την μικρή Γκουέρνικα της ζωής αυτών των γυναικών.
Φιλί

Τρελός του Χωριού είπε...

Λουλούδι μου Χωρίς Άρωμα ,
αυτή η ευαισθησία είναι η μήτρα της τρέλας μου.
Και μετά από καιρούς ,
αποδέχτηκα
αυτό που η φύση ,
μου επέβαλλε ώς αναλλοίωτο .
Οσο γι αυτό το βίντεο ,
με γοήτευσε περισσότερο ,
πως όλα έγιναν με μία χουφτα ... αμμο.
Αμμος , που όσο και αν αγαπήθηκαν τα σχήματα της εκείνη την στιγμή του σόου,
μετά πετάχτηκε ,
και έγινε ένα με το ταπεινό χώμα.
.
Σε ευχαριστώ για τα όμορφά σου λόγια
.
Φιλιά πολλά

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου