Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Ενός Λεπτου σιγή

 

Να η ερώτηση που μου έκαναν τρία πιτσιρίκια σήμερα , με τα μάτια τους να λάμπουν από την προσδοκία των κερμάτων που θα πάρουν .
-Να τα πούμε ;
Περιμενω λίγο
-Να τα πείτε ή να τα παπαγαλίσετε ; 
Με κοιτούσαν χωρίς να ξέρουν τι να μου απαντήσουν 
-Λοιπόν , θα κανουμε μια συμφωνία . 
Θα σας δώσω 3 ευρω  για να τα πείτε ή 10 ευρω για να μην μου τα πείτε .
Τι θα διαλεξετε ; 
Στο ενα χερι κρατούσα 10 και στο αλλο 3 ευρω . 
Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους Πήραν δειλα δειλά τα 10 ευρω, μου είπαν ευχαριστώ και έφυγαν.
Εχει γεμίσει ο κοσμος απο ανθρωπους εκπαιδευμένους να σκοτώνουν το ονειρο , για το κερδος .




Κάλαντα σιωπής , πρέπει να λέγονται κάθε τέτοια μέρα .
Ενός λεπτού σιγή , πρέπει να είναι στο κάθε σπίτι ,
η παρουσία των παιδιών . 
Ενός λεπτού σιγή , για έναν μικρό Μανώλη 
που από γιος ξυλουργού και αργότερα ληστής 
κατάφερε μέσα σε τρία χρόνια να μεταμορφωθεί 
στον μεγαλύτερο επαναστάτη που γέννησε ποτέ η Γη . 
Ενός λεπτού σιγή για τις ψεύτικες καλοσύνες  
που φορούν αυτές τις ημερες ,
και ούτε κάν σιδερωμένες ,
οι άνθρωποι .
Ενός λεπτού σιγή για τους Φαρισαίους που πια λέγονται χριστιανοί
και για τους τελώνες που έγιναν πολιτικοί 
Τέλος , ενός λεπτού σιγή για τους μικροπωλητές ψεύτικης Αγάπης 
που προσπαθούν να την ανταλλάξουν με αληθινή , 

Σας χαρίζω λοιπόν τον Άγιο Βασίλειο(ή Άγιο Νικόλαο βορειότερα ) που τον εντυσε σαν τσατσά η κόκα κόλα το 1931 ,
και τον έβαλε να προμοταρει απο τότε , το πρότυπο της υπερκατανάλωσης 
στις συνειδησεις των μικρων παιδιων  ,

σας χαρίζω την παγανιστική γιορτή της 25 Δεκεμβρίου του θεου Ηλίου των Ρωμαίων ,
σας χαρίζω τα σκυλάδικα και τα κλαμπακια που μυρίζουν οίστρο και χαμηλή ποιότητα σκέψεις απο χιλιόμετρα μακρυά , 
τάζονταν καψούρες με πρότυπα τηλεοπτικών νουθεσιών και ημερομηνία λήξης λόγο ηλιθιότητας 
σας χαρίζω τα σκουπιδοκαναλα , που εκπαιδεύουν τα ψεύτικα χαμόγελα των ανθρώπων 
σας χαρίζω ακόμα και τον θάνατο της διάθεσης μου για επικοινωνία αυτές τις ψεύτικες ημέρες , κυρίως με τους ψεύτικους ανθρώπους , που είχα χρόνια τώρα την ευλογία να έρχονται στην ζωή μου . 

Εγώ,  θα γίνω πάλι ... παιδί , θα έρχομαι στις πόρτες σας , θα σας ρωτάω "Να τα πω ;" και όταν ακούσω "Ναι " τότε θα σταυρώνω τα χέρια , θα σας κοιτάζω βαθια στα ματια , και θα κρατω , ενος λεπτού Σιγή  , για την μεγαλύτερη παγκόσμια επανασταση ,την επανασταση της Αγάπης που νικήθηκε απο το Ψεμα των ίδιων των ανθρωπων που γεννηθηκε για να ελευθερωσει . 



2 σχόλια:

Margo είπε...

Χρόνια Πολλά θα ευχηθώ τρελέ μου με γαλήνη και εσωτερική πληρότητα!

Μέσα σε όλο αυτό που περιγράφεις υπάρχουν πολλές φλόγες σαν από κεράκι να ζεσταίνουν τις καρδιές που νιώθουν ακόμη. Πολλά λόγια δεν χρειάζονται, μα μια αγκαλιά γιατρεύει ή απαλύνει την αιώνια μοναξιά μας σε αυτόν τον κόσμο.
Μια τέτοια σου στέλνω.. με Αγάπη :)

Τρελός του Χωριού είπε...

Margo μου , δεν υπαρχει μεγαλυτερο δώρο για την ανθρωπινη φύση , απο μια ειλικρινη απο ψεματα , καθαρη απο κέρδος και γεμματη απο την θαλασσα της Αγάπης , αγγαλια .
Πραγματικά , δεν μου εχει κάνει κανεις πιο ομορφο δώρο απο τούτο .
Σε ευχαριστω για την ανελπιστη παρουσια του .

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου