Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Καλη ΕπιΤυχία ;


-Χαθήκαμε ρε φίλε . Τι κάνεις ;
                                           -Ασε . Τρέχω .
-Γιατί ; 
-Για να προλάβω τις υποχρεώσεις .
-Και με όλο αυτο το τρέξιμο , έφτασες κάπου ;
-Οχι
-Νοιώθεις πως τελικά κέρδισες κάτι ;
-Τίποτα
-Νιώθεις πως έγινες καλύτερος άνθρωπος ;
-Όχι 
-Δηλαδη απο οτι μου λες Φιλε μου , 
τρεχεις στάσιμος ,
για να προλαβεις το Τιποτα, 
που δεν σε κανει καλυτερο ανθρωπο.
Τι αλλο να πω στην προσπαθεια σου,
 παρα,
 Καλή επιΤοιχία .






2 σχόλια:

Margo είπε...

Καλή επιΤοιχία!
Είσαι καταπληκτικός:)

Ετούτη την ώρα της απόλυτης υσηχίας χάρηκα που στάθηκα εδώ μέσα ;-)

Φιλιά πολλά τρελέ μου..

Τρελός του Χωριού είπε...

Σε ευχαριστω πολύ Μαργκώ μου . Ειναι χαρα μου οταν σε βλέπω απο τον κηπο της τρέλας μου . Χαίρομαι που βιωνεις ησυχια και οχι σιωπή , αφου μεσα της εμπεριεχει την λεξη Οπή εν ενεργεία ( ... ανθησμενο ομικρον (ω) ) και όπου υπάρχει αυτη , υπάρχει και το τέλος . :)

βεβαια σημερα λες πως επιμαι καταπληκτικος περνουν τα μυαλα μου αερα και γραφω ... τετοια . Αν αρχίσεις να βγαζεις συλλαβες απο την λεξη και μεινει το ... πληκτικος , μου λες τι θα κανω εγω μετα :P . Επλίζω και ευχομαι απο καρδιας να εισαι καλα .

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου