Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Αλησμονώ και Χαίρομαι





ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΑΠΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΤΑΚΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ 
-"ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ μπλα μπλα μπλα , βρισκομαι τωρα σε μια δυσκολη περιοδο και μου βγαινει αυτος ο χαρακτήρας μπλά μπλα μπλα , δεν εχω ακομα κατασταλαξει τι θέλω μπλα μπλα , γι αυτο και κανω μπλα μπλα, συγνωμμη και παλι κλπ ". 
-CUUUUUTTTTTTT 
Κάθε σάπιο δέντρο εχει και σάπιες ρίζες . 
Οτι χαρακτηρα εχεις τωρα , θα τον εχεις για πάντα .
Οτι υπάρχει στο βλέμμα , υπάρχει και στην ψυχή .
Και εγω σάπια δέντρα , κακοχαραγμένους χαρακτήρες 

και αδεια βλέμματα γεματα απόνερα από τις αφοδευσεις των ... περαστικων , 
δεν θελω στον κήπο της ζωής μου . 
Οτι είσαι ΜΕΣΑ σου , στο ΤΩΡΑ σου , 
αυτό θα εισαι και στο ΠΑΝΤΑ σου .





2 σχόλια:

Margo είπε...

Δεν είναι απόλυτο; Για το ΠΑΝΤΑ μιλώ. Μας δίνονται πολλές ευκαιρίες για να κατανοήσουμε τον εαυτό μας και να διορθώσουμε απέναντι στον εαυτό μας και στους άλλους. Ότι σπέρνουμε θερίζουμε. Κάποτε καταλαβαίνουμε πως δεν φταίει η κακή μας τύχη αλλά ότι εμείς οι ίδιοι την φτιάξαμε. Το ΜΕΣΑ μας κάποτε θα το δούμε θέλοντας και μη. Όταν μας κλείνουν τις πόρτες βοηθά να το πετύχουμε μια ώρα αρχύτερα άρα καλά κάνεις ;-)

Δροσερή καλημέρα τρελέ μου :-)

υ.γ. πολύ όμορφες μουσικές-τραγούδια!!!

Τρελός του Χωριού είπε...

Διστυχως Margo μου , οτι εχει χαραχθει πάνω στην ανθρωπινη ύπαρξη είτε απο θεϊκο είτε ανθρωπινο χερι , δεν ξεχαραζεται .
Δεν πρέπει να μπερδεύουμε τον χαρακτηρα με την προσωπικοτητα . Το δευτερο φτιαχνεται απο τα βιωματα και με κόπο μπορει να αναπλάσθει αν το θέλουμε πολυ. Το πρωτο ομως εχει να κανει με την αρχικη μας φύση όπως και με το που και το πως εχει ριζώσει το δεντρο της υπαρξής μας . Αυτό δεν αλλαζει . Και κάποια στιγμή οι ανθρωποι με τις σάπιες ρίζες σαπίζουν και οποιον τους πιστεψει πως εχουν καθαρα συναισθηματα και σκέψεις .
Ναι , να τους βοηθησω , αλλα όχι να φερω τις ρίζες μου κοντα τους . Δεν θα ανεχτω πια την πνευματικη σίψη κανενος που αλλα νομιζει για τον εαυτο του και αλλα πραγματικά ειναι . Βαθυες και υγιεις ριζες και δυνατα κλαδια .
Margo μου παντα χαιρομαι να σε βλέπω . :)

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου