Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Δέρμα μου

Το δέρμα μας μας ταξιδεύει σε μονοπάτια ηδονής και τρυφερότητας Μας προστατεύει ,και παράλληλα μας προειδοποιεί για εσωτερικούς ή εξωτερικούς κινδύνους ,όπως ή αλλαγη του καιρού ή  καποιο χτύπημα . Το δερμα είναι ενα εργο τέχνης από μόνο του ,τόσο αρεστό σε εμας ,που το χρησιμοποιούμε σαν καμβά και για άλλες τέχνες.
Είναι καλό να φροντίζουμε και να αγαπάμε το δέρμα μας.
Το κακό είναι πως αγαπάμε και τα δέρματα ΑΛΛΩΝΩΝ.
Δεν θα μας πήγαινε τέλεια ,μια γούνα ,με τα καινούρια ρούχα μας?
Ας πάμε λοιπόν να φτιάξουμε μια.

.
.
Και αφού τελειώσει η παραγωγή πρέπει να αρχίσει και η προώθηση


14 σχόλια:

"ζαχαρούλα.." είπε...

ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ μου.......
σου στέλνω την πιο γλυκιά μου καλημέρα.. παρέα με ένα μεγάλο χαμόγελο, πολλά ηλιόλουστα φιλιά... και μία ζαχαρένια αγκαλιά!!!!!

μου έλειψες!!!!

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλέ μου « Τρελλέ του Χωριού»,

Έχω σοκαριστεί αν και δεν κατάφερα να δω το δεύτερο βιντεάκι με τίποτα… τόση κτηνωδία, βαναυσότητα δεν μπορώ να την αντέξω… πολύ σοκαριστικό το όλο θέαμα..

Ας αναλογιστούν αυτοί που ξοδεύουν μια περιουσία για να ζεστάνουν το σώμα σου με το δέρμα κάποιου αθώου πλάσματος, που τόσο απάνθρωπα, του το έχουν κλέψει…

Για μένα δεν μπορεί να ονομάζονται άνθρωποι ούτε αυτοί που κάνουν αυτή τη δουλειά, αλλά ούτε και αυτοί που φοράνε τις γούνες και καμαρώνουν…

Καλό βράδυ Τρελέ μου…Πολλά φιλιά!

ekptwtos είπε...

ONTWS SOKARISTIKO!TI NA PW!VASANISTHRIA GIA TO TIPOTA!GIA MIA PASARELA H MIA KOSMIKH DEKSIWSH!A RE KOSME....GDARSIMO POY THES.....

jacki είπε...

Καλημέρα τρελέ μου..
Έλεγε κάποτε ένας φίλος:
Για να φορέσει μια γυναίκα γούνα χρειάζονται 3 ζώα.. Το ζώο που θα σκοτωθεί για να γίνει η γούνα, ο άντρας που θα αγοράσει τη γούνα και το ζώον η γυναίκα που θα τη φορέσει.
Καλημέρες.

D.Angel είπε...

Είναι φρικτό είναι έγκλημα!!!
Και δεν είναι μόνο αυτό!!!Ρίξε μια ματιά στο κυνήγι φώκιας στον Καναδά στο κυνήγι δελφινιού και φάλαινας και τόσα άλλα!!!
Είμαστε κτήνη
ειλικρινά ντρέπομαι που είμαι άνθρωπος

Elen Chamelen είπε...

Πρόσφατα έλαβα ένα μειλ για την κατάσταση που επικρατεί σχετικά με την κακοποίηση των ζώων για την δημιουργία γούνας.
Είδα τα πρώτα 4 δευτερόλεπτα και παρακάτω δεν άντεξα.
Είμαι κατά της γούνας αλλά και των δερμάτινων υποδημάτων,ενδυμάτων κ.τ.λ.
Αλλά πάντα θα υπάρχουν εκείνοι που θα συνεχίζουν να φοράνε πτώματα στις πλάτες τους.
Τί να πω.
Την καλησπέρα μου.

Artanis είπε...

Ω, δεν μπορώ να τα δω αυτά...Μέσα σε 2 μέρες τσακώθηκα με 3 διαφορετικούς ανθρώπους για την γούνα των πόσσουμ, και δεν αντέχω να πιαστώ πάλι...
καλά να περνάς, και φιλιά πολλά απο ΝΖ...

Τρελός του Χωριού είπε...

Ζαχαρούλα μου
Πάντα το φως από τα γλυκά σου χαμόγελα ανθίζουν ιδιαίτερα χρώματα στον κήπο μου.

Να εχεις μια υπεροχη εβδομάδα

Τρελός του Χωριού είπε...

Λουλουδι μου χωρίς Αρωμα.
Πιστεύω στα ένστικτα της ανθρώπινης επιβίωσης και δέχομαι την βία που μπορεί να χρειαστεί να ασκήσω για να επιβιώσω . Και γι αυτό ,θα μπορουσα να δικαιολογήσω ίσως αυτους που σκοτώνουν αυτά τα ζώα . Μπορεί να ειναι η μονη επιλογή τους να επιβιώσουν αυτοί και οι οικογένειές τους . Αυτους που δεν δικαιολογώ είναι αυτούς που πληρώνουν για να προκαλέσουν αυτους τους φόνους , για διασκέδαση.

Πολλα φιλιά λουλούδι με τα ιδιαίτερα αρώματα.

Τρελός του Χωριού είπε...

Εκπτωτε.
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου .
Σε όλα εκτός από το γδάρσιμο.
Δεν κάνω ποτέ αυτό που κατακρίνω .
Κάνω χειρότερα
;)))
Χάρηκα που πέρασες από τα μέρη μου

Τρελός του Χωριού είπε...

Jacki μου
Μακάρι να χρειαζόταν μονο ενα ζώο για μια γούνα. Χρειάζονται τουλάχιστον πέντε.
Βέβαια ,αν αρχίσουμε και προσθέτουμε και τα ζώα της μεσολάβησης, κυνηγό, βυρσοδέψη ,έμπορο ,και χρηματιστή που τα κινεί όλα αυτά , μαζεύεται ολόκληρο ... κοπάδι.

;))))

Είδες τώρα τι εκανες? Ακουσαν για κοπάδια ζωων τα λουλουδια του κήπου μου και άρχισαν να τρέμουν . Μονο το χαμόγελο μια πριγκίπισσας μου είπαν πως μπορεί να τα ηρεμήσει
;))))

Τρελός του Χωριού είπε...

Ονειροπόλε Άγγελέ μου
Ο άνθρωπος είναι το πιό αγριο αρπακτικό της φύσης γιατί ειναι το μονο ζώο που βασίζει την επιβίωσή του στην απληστία .
Δεν πρέπει να ντρεπόμαστε όμως που είμαστε άνθρωποι . Πρέπει να χαιρόμαστε γι αυτό , αφού μονο με αυτή την μορφή εχουμε την δύναμη να σταματήσουμε , αυτούς που κάνουν κακό, και να βοηθήσουμε τα όσα θύματα της ανθρώπινης απληστίας . Το να ντραπώ δεν θα αλλάξει κάτι . Οταν Δρώ όμως , αλλάζουν πολλά.
Να περνάς από τον κήπο του τρελού . Ανθίζεις όμορφα χρώματα

Τρελός του Χωριού είπε...

Assel μου
Οσο ο άνθρωπος δεν εχει άλλη επιλογή για να επιβιωσει , θα πρέπει να σκοτώσει και να χρησιμοποιήσει κάθε τι χρήσιμο από ενα ζώο. Οταν όμως το ίδιο γίνεται για διασκέδαση , τότε είναι έγκλημα. Στην ίδια μοίρα με αυτούς που βγάζουν το δέρμα των ζώων για να το πουλούν ,όπως και αυτούς που αγοράζουν , εγώ βάζω και τους κυνηγούς που σκοτώνουν ζώα για να περάσει η ώρα τους , και το χειρότερο ειναι πως καμαρώνουν γι αυτό μπροστά στα παιδιά τους.
Σε αφήνω τώρα γιατι ράβω μια γιαγία σε ... παλτουδάκι . Τι να σου λέω . Θα βρεί φανταστικό
;))
πολλα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Artanis mou glukia (απο εδω και περα αυτό θα ειναι το nick σου στον κήπο του τρελού)
Οχιιιι . Εσυ που μου τα ελεγες ολα αγγελικά πλασμένα πως είναι , στο μακρουλο σύννεφο .Ααααααα Εγω από την αρχή στο ειπα . Καθε τι μακρουλό , εχει και την ... δυσκολία του.
;))))
Τώρα πάρε Ardan των 500ml πρωϊ βράδυ για να μάθεις
:PPPP
Πολλα φιλια,
να εχεις μια υπεροχη εβδομάδα
και μακριά από γουναράδικα

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου