Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

H Βροχή Του Ερωτα




Ολα ξεκινούν από μία σταγόνα.





Ενα γρήγορο βλέμμα .






Μία κίνηση . 



Μία ανάσα.







Ο  ουρανός,



των σκέψεών μας,



αλλάζει χρώματα.






Αρχίζει ,



ενα  λεπτό , κρύο αεράκι,



να ξυπνά  τις  αισθήσεις .










Και  άλλες  σταγόνες .





Τωρα  πιά 



βρίσκουν τον δρόμο τους



απευθείας  στην καρδιά  .



Τα μάτια ,



κοιτούν πιά μόνο αυτόν τον ουρανό



που βαραίνει.



skyns2stormy.jpg



Ανταύγειες  ονείρων,



παιρνουν  ζωή  σε  αυτόν τον καμβά.



Μεταλαμβάνουν  τις  σκέψεις  μας ,



με  μακρινούς  ορίζοντες.








Δυνατός  άνεμος  ανάγκης ,



γεμίζει  τα  πανιά  τους .



Τις  πονά .






Δεν  αντέχουν οι  άγκυρες  της  Λογικής



τουτο  το  μαρτύριο.



Ετσι , αφήνουν  την  ψυχή  να ταξιδέψει



Πιά  οι  ανάσες μας 



ορίζονται  μόνο  από  μικρές  πτώσεις.







Αρχίζει  η  βροχή.






Οι  σταγόνες  πέφτουν  βίαια  στο  πρόσωπό .






Σκάβουν  νέα  μονοπάτια  πόνου  πάνω  στις  σκέψεις.



Μονοπάτια , 



που θα  κυλήσουν  οι  ορκοι ,






τα  κρυφά  αγγίγματα,



οι  βαθιές  ματιές,



τα  πρωινά  ξυπνήματα,



και  οι αισθήσεις   των  χειλιών ,



που  μοιράζονταν  την  ίδια  ανάσα.



rain-4.jpg image by rohnnda



Θα  κυλήσουν  και  θα  χαθουν,



Rain-6.jpg Rain album picture by Halleywood



Στην  δική  τους  Πτώση.







Μετά ,



η  βροχή  σταματά.



Οι  λίγες  τελευταίες  σταγονες  που  απέμειναν,



λίγο  από  τον  ουρανό ,



λίγο  από  τα  δάκρυα ,



ποιός  ξέρει;



11tear.jpg image by witchlinkk



φέρνουν  μαζί  τους,



μια  ματωμένη  σιωπή. 





Αυτή   την  πρώτη  Σιωπή  του  έκπτωτου  Έρωτα.






Μία  Αγια  Σιωπή  που  λυγίζει  κάθε  καρδιά .






Και εκεί  που  όλα  έχουν  πάψει ,



εκει  που  ακόμα  και  ο  Χρόνος ,



με  δυσκολία  βιώνει  την  ροή  του,



έρχεται  πάλι  μια  και  μόνη  σταγόνα,






και  ανθίζει ξανά ,



 με  την  πτώση  της,








ΕΡΩΤΑ.








Και  έτσι  αρχίζει  ξανά  



το  Τάνγκο  της  ΖΩΗΣ




.

.

.

Ακούγεται το Caruso ενορχηστρωμένο από τον Andrea Bocelli

.

.

.




79 σχόλια:

Big Bad Wolf είπε...

Η περιγραφή περισσότερο κι όχι τόσο οι εικόνες ξυπνούν την αίσθηση του χαράγματος των συναισθημάτων σε κομμάτι της καρδιάς μας...

Τρελός του Χωριού είπε...

Psichomechanic
Θα ήθελα να ασπαστώ την θεώρησή σου , όμως μετά τι αντεπιχειρήματα θα είχα στην βασική θέση της ψυχολογίας του οτι υπαρχει οπτικός και ακουστικός τύπος ανθρώπου?

Σε ευχαριστω που περασες από τον κήπο του τρελλού. Ελπίζω τον κύβο της φωτογραφίας να μήν ξέρεις να τον ανοίγεις ?
:)))

ποντίκι είπε...

Ερωτα καλώς ηρθες ξανά...
Εμεινα στο κουτί που είπες αν ξέρει να το ανοίγει.. τι να είναι άραγε και γιατί καλύτερα να μην ξέρει;
Περιέργια.
Την καλησπέρα μου.

Skouliki είπε...

η βροχη ....
οι εικονες
ταξιδευουν

αχ..ουφ..

ekptwtos είπε...

ME TAKSIDEPSES.....
EYXARISTW!!!

Cassiel είπε...

Lemarchant's box, καλυτερα να μην ανοιγουμε τετεια κουτακια....θα βγει ο αγαπημενος μου συγγραφεας...ασχετο εντελως, ξερεις να μας ταξιδευεις τρελλε μου, καλη σου εβδομαδα!

Απονενοημένη Νοικοκυρά είπε...

όμορφα λόγια, όμορφες εικόνες, όμορφοι ήχοι

αέναο ταξίδι της ψυχής

καλό σου βράδυ

issallos είπε...

αν δεν ειναι ανοιξη αυτο....
αν δεν ειναι ερωτας ολο αυτο...
τοτε εγω ειμαι σταγονα που στεγνωσε και εχαθει......!!!!

Πολυ μα παρα πολυ.....μου αρεσε
......και σ ευχαριστω που το εδωσες ετσι, ατοφιο χρυσαφι σε μας.......!!!!
Καλη συνεχεια Ανοιξης !!!!

Unknown είπε...

όμορφες οι στάλες της βροχής μπλεγμένες με τις εικόνες. όλα έρωτας είναι. πόσο μάλλον όταν περιγράφεται έτσι παραστατικά...

φιλιά βρόχινα...

jacki είπε...

Και έτσι ο έρωτας έγινε βροχή και η βροχή έρωτας

jeminis είπε...

Σκιρτήματα ψυχής
και φτερουγίσματα του έρωτα
πιάνονται απο μια σταγόνα..
Σιγα σιγα γίνονται ποταμός που μας παρασύρει
και χάνεται στη θάλασσα
όταν αυτός θα γίνει έκπτωτος
όπως ο έρωτας....

ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΩΜΑ είπε...

Καλησπέρα «Τρελέ του χωριού» μου,

Έχουμε καταφέρει να αλλάξουμε τόσο τις κλιματολογικές συνθήκες του πλανήτη μας, που δεν ξέρω σε ποιο ακόμη μέρος της γης μας πέφτει αυτή η «βροχή» που λες… Τις πιο πολλές φορές αισθανόμαστε την όξινη «βροχή» και πίστεψε με πονάει πολύ…

Υπέροχη για ακόμη μια φορά η ανάρτηση σου…

Μακάριοι όσοι είναι ικανοί να αφεθούν σε αυτή τη βροχή που τόσο όμορφα περιγράφεις και μακάρι να έχουν τη δύναμη να μην κρατούν ομπρέλα…

Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα Τρελέ μου!

Πολλά φιλιά!

pandiony είπε...

σε ερωτεύτηκα!
;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
πάμε στην αιώρα
Τώρα

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

Αέναος έρωτας.
Χωρίς τέλος χωρίς κενά μόνο με κάποιες μικρές πτώσεις.Οκ. Ας χορέψουμε λοιπόν και ας πέφτουμε που και που.
Καλή ΑΝΟΙΞΗ

roadartist είπε...

ποίημα η ανάρτηση σου...

Artanis είπε...

Πολύ ωραία όλα, Τρελλέ μου...Και το τραγούδι πανέμορφο...Το προτιμώ σ'αυτήν την εκτέλεση...
Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ να έχεις...
(Βρήκα το κατάλληλο λουλούδι για σένα...)

Σταλαγματιά είπε...

Καλέ μου τρελέ μου άρεσε πολύ η «ανάγνωση» της παλάμης μου : ))
Είσαι φοβερός το ξέρεις;
Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!
Μέχρι την επόμενη φορά σε φιλώ και θα έχω το χέρι από την μεριά της παλάμης : )))

D.Angel είπε...

Συγκλονιστικός όπως πάντα!!!
Τρελέ μου σε ζηλεύω!
Φιλιά πολλά και καλό σ/κ

eva είπε...

Και μετά... ήρθε ο έρωτας. Να σκιρήσει, να συγκλονήσει, να ξεσηκώσει. Και μετά να φύγει ξαφνικά όπως ήρθε. Σαν βροχή. Σαν καταιγίδα. Δεν γεύονται όλοι τις στάλες της. Είναι που κρατούν ομπρέλα. Είναι που φοβούνται να βραχούν.
Ταξιδιάρικη η ανάρτησή σου και ανοιξιάτικη. Σαν αναγέννηση ένα πράγμα. Φιλιά :)

Trellos Tou Xoriou είπε...

Ποντίκι μου απο το στόμα σου και στο θεού το αυτί , τα λόγια σου περί έρωτος . Ελπίζω να μην εχει χάσει τον δρόμο του γυρισμού γιατί πολύ αργεί.
Ξέρει ο άτιμος πως του εχω την μεγαλύτερη συμπάθεια μετά την Αγάπη και το εκμεταλλεύεται και με παιδεύει

Οσο για τούτο το κουτάκι ονομάζεται Lemarchant's box και ειναι πνευματικό δημιούργημα ενός βιβλίου του Clive Barker παρόλο που συχνα πυκνά στην ιστορία του μυστικισμού τέτοια συμβολιστικά αντικείμενα εχεραν μεγάλης προσοχής αλλά και δύναμης ,σύμφωνα με την ταπεινή τρελλή μου γνώμη.
Το βιβλίο ελεγε πως αυτός ο κήβος άνοιγε πυλες απο τον κατω κόσμο. Ετσι δημιουργήθηκε και η σειρα ταινιών Hellraiser . Ομως το τελευταιο ήταν απλά φαντασιώσεις του hollywood που απλά πούλησαν τρελλά στις μερες τους.
Δεν ξερω αν εχει ερθει το αγγελούδι σου στην αγγαλιά σου η ακόμα ,όμως μήν δεις αυτες τις ταινίες στην καταστασή σου
Πολλα γλυκά φιλιά .

Τρελός του Χωριού είπε...

Σκουλίκάκι μου
Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα όμορφα λόγια σου. Τι θα ήταν τα ταξίδια αυτά χωρίς τα δικά σας χαμόγελα ?
;)))

Τρελός του Χωριού είπε...

Εκπτωτέ μου
όμορφα τα λόγια σου .
Δίνουν ορίζοντες για το επόμενο ταξίδι .

Τρελός του Χωριού είπε...

Cassiell μου
Μην παίζεις με τα κουτάκια των αλλων .
Δεν ξέρεις τι πύλες μπορεί να κρύβουν .

Πολλά φιλιά
Α Φωτησ-τικά

Ευγενία είπε...

Πανω στην ωρα... :)

Τρελός του Χωριού είπε...

Απονενοημένη Νοικοκυρά μου
Και βλέπεις πόσο ανάγκη έχει η ψυχή από τουτα τα ταξίδια , που σκιρτά ακόμα και στην ιδέα τους

Καλοσορίζω στον κήπο μου τους ορίζοντες σου
:)))

Τρελός του Χωριού είπε...

Isssalle μου
Αυτή η Ανοιξη έιναι που μας κανει την ζημιά . Ξυπνά την Έννοιά του Ερωτα , χωρίς ομως μορφή, και μας αφήνει να παιδευόμαστε προς αναζήτησή της.

Ελπίζοντας στην ευλογία της Ανοιξης ,
δέχομαι με ενα μεγάλο χαμόγελο την ευχή σου
:)))

Πολύ χάρηκα που ήρθες στον κήπο του τρελλού

Τρελός του Χωριού είπε...

Νεράϊδα της βροχής μου
Παντα μιλάς μέσα από την καρδιά μου.
Ολα Ειναι Ερωτας.
Τα πάντα .
Και πρέπει να τα σεβόμαστε ,
μονο και μόνο λόγω αυτής τους της ιδιότητας.
Τα λόγια μας ,
το άγγιγμα μας
το χαμόγελό μας ,
η ματιά μας,
και όλα αυτα που μοιράζονται οι αλλοι μαζί μας.
Ολα εν γέννει Ερωτας.
Πρέπει να μαθουμε να ανθίζουμε τούτο το δώρο συνεχώς . Ετσι ομορφαίνει η ζωή μας

Παλι ανθησες σκέψεις μου στο πέρασμά σου.
Φιλώ τις σταγόνες της ύπαρξής σου.

Τρελός του Χωριού είπε...

Ευγενία μου
Μια που βρεθήκαμε
Πανω στην ωρα ,
και οι δυό μας,
;))
αυτό το χαμόγελό μου ειναι μόνο για εσένα
:)))

Τρελός του Χωριού είπε...

Jacki μου
Παντα έτσι δεν γίνεται στην ζωή μας?
Ερχεται , αλλάζει τα παντα και μετά φεύγει αυτή η Αγια Βροχή.
Εκτός και αν κάποιος κρατά την ομπρέλα του Φόβου.
Αχ αυτή η ομπρέλα . Ουτε την βροχή του ερωτα μας αφήνει να βιώσουμε , μα ούτε και τον ήλιο της αγάπης .

Υποκλίνομαι πριγκίπισσα μου και κρατώ σαν ιδιαίτερο λουλούδι τούτο το ανθισμένο σας χαμόγελο που μόλις δώσατε.

Τρελός του Χωριού είπε...

Jeminis μου
Ποσο δίκιο έχεις.
Παράλληλες ροές ορίζουν τον Ερωτα Αγιο.
Ομως όταν χωρίζονται τον λατρεύουν ως Οσιο .

Ο ποιητικός σου λόγος , βαθύ άρωμα μετάλαβε τα άνθη του κήπου μου

Τρελός του Χωριού είπε...

Λουλούδι χωρίς? αρωμα

Δεν μπορεί ένα τόσο ιδιαίτερο λουλούδι να μην έχει μία εξίσου ιδιαίτερη βροχή να το θρέφει ??
;)))

Τα γλυκά σου λόγια ανθισαν στον κήπο του τρελλού καινούρια χρώματα.
Πολλα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Pandiony μου

Που θα βρουμε αι-ώρα
τέτοια ώρα,
Τ-ώρα ?
Ας ζήσουμε τον ερωτά μας ,
απευθείας κάτω από την χουρμαδιά.
Ομως να ξερεις πως πάνω στο ... πάθος μου,
από τις η-δονήσεις ,
θα αρχήσουν να πέφτουν χουρμαδες από το δέντρο.
Γι αυτό καλού κακού ,
κάνε και ενα καλό ασφαλιστικό συμβόλαιο.

Μου αρέσουν οι γυναίκες που λένε ξεκάθαρα αυτά
νοιώθουν . Πολύ όμορφή έκπληξή τα λόγια σου.
Πολλά φιλιά.
;))))

Τρελός του Χωριού είπε...

Πεταλούδα μου γλυκιά
Πτώσεις , ο έρωτας.
Συμπτώσεις,
Επιπτώσεις,
Καταπτώσεις ,
Ομως πάντα Πτώσεις.

Αχ αυτό το πέταγμα σου ,τωρα που χαράζει Ανοιξη , ταιριάζει τόσο πολύ στους κήπους των ψυχών μας
Πολλα φιλιά

pandiony είπε...

τέλεια!!!

Τρελός του Χωριού είπε...

Roadartist μου
είναι τιμή μου να νοιώθει κάποιος τον Λόγο μου ως Ποίησή.
Κρατώ τα λόγια σου σαν φυλαχτό

Πολλα φιλιά
Καλλιτέχνιδα του δρόμου των καρδιών

Τρελός του Χωριού είπε...

Αρτάνις μου αγαπημένη
Και εμενα μου αρεσε πολύ αυτή η εκτελεση του Bocelli
Ανυπομονώ να δω το τρελλολούλουδο που μου διάλεξες

Πολλα γλυκα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Αναστασία μου
Χαίρομαι που ένιωσες όμορφα με την γρήγορη αναγνωση του πισω μερους του χεριού σου. Ελπίζω όταν μου δείξεις την μπροστα μεριά του να μην καθομαι εγω να στο διαβάζω και εσυ απλά να θελεις να με μουτζώσεις ????
:PPPP

Πολλα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Dreamer Angel
Σε ευχαριστώ για τα ιδιαίτερα ομορφα λόγια σου.
Αν αγγελε μου με ζηλεύεις πρέπει να σου διευκρινίσω πως βιωνω ,
τον έρωτά παντα χωρίς πρόσωπο .
Τον βιώνω σε όλα τα πράγματα γύρω και μέσα μου κάθε στιγμή.
Και οταν η ζωή μου ανθίζει , μια γλυκιά γυναίκεια ματιά δίπλα μου , τότε απλά τον μοιράζομαι μαζί της.
Μπήκε η Ανοιξη .
Ας ελπίσουμε λοιπόν

Γλυκά φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Ευαγγελία μου
Αχ αυτές οι ομπρέλες.
Μας στερούν την βροχή του Έρωτα και τον ήλιο της Αγάπης.
Μας στερούν τα ταξίδια του προσώπου στις πνευματικές μας αισθήσεις .

Παντα γλυκα και επι ης ουσιας τα λόγια σου.
Παντα χαίρομαι να περνάς από τον κήπο μου

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Εικόνες μαγικές, ταξιδιάρικες, μοναδικοί σύντροφοι στα υγρά σαλονικιώτικα βράδια μου!! Σ'ευχαριστώ!!

ceralex είπε...

πανέμορφο...!
Και μπαίνει κι η άνοιξη... χαθήκαμε!

Έρωτας παντού...!

(τι ωραίο το γαλλικό τραγουδάκι τι είναι?)

Lilith είπε...

Τρελλέ μου, οι "άγκυρες της λογικής" ποτέ δεν τα άντεχαν τέτοια μαρτύρια!
Ευτυχώς σπάνε. :)
Πολύ όμορφη ανάρτηση!

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΕΝΗ....

Τρελός του Χωριού είπε...

απλά... Γιαννη
:)))
Εγω σε ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια. Χαίρομαι που αυτή η ανάρτηση σε ταξίδεψε. Γι αυτό άλλωστε φτιάχτηκε .
Καλώς όρισες στόν κήπο του τρελού

Τρελός του Χωριού είπε...

ceralex μου
Αυτή η Ανοιξη είναι που μας κάνει την ζημιά. Στα πρώτα αρώματα της , η καρδιά ήδη εχει αρχίσει να ταξιδεύει ,να αναζητά, χωρίς κάν να ρωτά την λογική. Ετσι γυρνάει η Λογική και λέει στις Υποχρεώσεις " To χάσαμε το κορμί πατριώτη "
;)))
Σε ευχαριστώ για το όμορφο περασμά σου.

Τρελός του Χωριού είπε...

Lilith μου
Οι άγκυρες της λογικής ,είναι φτιαγμένες για να σπάνε στους ανέμους της Καρδιάς , και αλίμονο σε αυτόν που προσπαθεί να σταματήσει την ύπαρξή του από τουτο το μεγαλειώδες ταξίδι. Είναι σαν να προσπαθεί να αναιρέσει τον λόγο που ο ίδιος δημιουργήθηκε .
Πάντα ξεχωριστό το πέρασμά σου , σε εμενα όμορφο , παρά το βάρος του nickname σου. Πολύ σκληρό όνομά διάλεξες να συνοδεύει μία τοσο ευαίσθητη ύπαρξη . Ισως όμως ο φόβος πρέπει να φυλάει τα έρημα.
Προβληματισμοί ενός τρελλού.
:))))

Τρελός του Χωριού είπε...

Φωτεινή μου

.... ΚΑΙ ΕΓΩ.

Γι αυτό θα είναι χαρά μου να σε ξαναδώ σε τούτο τον κήπο του τρελλού
:)))

Indiana είπε...

Εκπληκτικό.

Elen Chamelen είπε...

Το μυαλό μου ταξιδεύει σε βροχές που μύριζαν τα φιλιά τους...Σε εκείνη την γειτονιά που μύριζε η νερατζιά μετά την βροχή...
Βροχή,Παρασκευή και 13 με πανσέληνο...
Η βροχή μου σταμάτησε.
Εδώ και καιρό.
Καληνύχτα με μιά πνευματική ικανοποίηση που διάβασα κάτι τόσο όμορφο.

Απονενοημένη Νοικοκυρά είπε...

έτσι είναι

και μετά σιωπή

μια τόσο μακρινή ανάμνηση

δεν θέλω πια να θυμάμαι πώς είναι

ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ είπε...

Το ταξίδεμα μαγικό ,οι λέξεις,οι εικόνες, η μουσική σου!!!!! Ο έρωτας... η άνοιξη ..οι σταγόνες της βροχής που χαράζουν αυλάκια στο δρόμο της ψυχής!!!!
Απίθανο!!!!!!

Τρελός του Χωριού είπε...

indiana μου
Σε καλοσορίζω με όλα τα χαμόγελα μου ανθισμένα , εδώ στον κήπο του τρελλου. και σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.

Τρελός του Χωριού είπε...

Assel μου
Αυτή ειναι η μαγεία της βροχής . Ερχεται εκεί που δεν την περιμένεις. Οταν εχεις στρώσει στον κήπο ενα τραπέζι για φίλους, όταν πας Αύγουστο μεσημέρι για μπάνιο ,ή όταν μετά από μερες κουραστικής εργασίας λαχταράς μια κυριακή να πας βόλτα .
Οι περισσότεροι τρέχουν σπίτι τους μην πιτσιλιστουν . Αν τυχαία δείς έναν δίμετρο τρελό με(παντα σε αυτές τις περιπτώσεις) λιτα μαλλιά να κόβει βόλτες αργά μεσα στην μπόρα σαν να εχει λιακάδα , μην αναρτηθείς . Εγώ θα είμαι . Ελα να μου κανεις παρέα
:)))

Τρελός του Χωριού είπε...

Απονενοημένη Νοικοκυρά
Η μόνη τιτάνιδα που εγινε ΕΝΑ με τον Δία, ήταν η Μνημοσύνη. Μόνο από εκείνη της στιγμή και μετά , μπήκε η ΗΡΑ (ρόή ) στην ζωή του.
Ετσί και στην Δυαδική μας ζωή , σκέψη και πράξη . Αν το Τοτε το βιάζουμε με το μυαλό μας να γίνει Τώρα , τότε τό πραγματικό Τώρα δεν θα χωρέσει ποτέ στην ζωή μας.
;)))

Τρελός του Χωριού είπε...

Κιτρινο Αδιαβροχο μου
Το ότι τα λόγια αυτής της ανάρτησης που μιλάει για βροχή άγγιξαν και ενα ...αδιάβροχο αυτό είναι μεγάλη τιμή για εμενα .
Σε ευχαριστώ για τα γλυκά και όμορφα λόγια σου . Να ξέρεις πως κάθε φορά που θα μπαίνεις σε τουτο τον κήπο μπορείς να βγάζεις το κίτρινο αδιάβροχο γιατί όλα τα λουλούδια εδώ επειδή τα ξέρω ένα ένα , εχουν μόνο όμορφες προθέσεις
:)))

Artanis είπε...

Τρελλέ μου, κάνε υπομονή και πιστευω πώς θα σ΄αρέσει η επιλογή του λουλουδιού/φυτού...Σου λέω πώς δεν έχεις ξαναδεί κάτι τέτοιο...
Καλό μήνα, φιλιά...

Τρελός του Χωριού είπε...

Artanis μου
Δηλαδήςςς δεν θα είμαι το μόνο ζουζούνι στα τόσσα λέλουδα ??? Και πώς θα τα πειράζω ? Πως θα τα γαργαλάω με τα φτερά μου ?? πως θα τους ζουζουνίζω όταν είναι στεναχωρημένα κάνοντας τα να χαμογελούν ??
Μην με ακούς. Εμπιστεύομαι την κρίση σου.
Ασχετο
Είδα έναν πολεμικό χωρό των Μαουρί και πολύ μου αρεσε . Βαμέννα πρόσωπα και έξω οι γλώσσες για να φοβίζουν τον εχθρό . Αν ποτέ έρθω στο μακρουλό συννεφο , θα με πάς να το δώ??
Πολλα φιλιά σε όλη την οικογένεια και κυρίως στον ανδρα σου που εχω την αίσθηση πως κρυφοκοιτάζει και αυτός το blog μου
;)))

ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ είπε...

Γλυκό το καλοσόρισμα απο εναν εξαιρετο οικοδεσπότη!!Σ΄ευχαριστώ απο καρδιάς!!!

Eva F. είπε...

Nάμαι και μένααααα....
Καλώς σε βρήκα....

Για τι να μιλήσω....

Για την μουσική σου επένδυση?...
Φοβερές επιλογές...

Για τις εικόνες σου?...
οι οποίες είναι απόλυτα δεμένες με το καταπληκτικό ταξιδιάρικο κείμενό σου....

Μου άρεσαν πολύ όλα...
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ

Artanis είπε...

Τρελλέ μου, έλα εσύ απο 'δω και έχουμε να δούμε πολλά...Χάκα είδες και σου άρεσε...
Έχω το λουλούδι σου, πέρνα να δεις...
Φιλιά πολλά απο ΝΖ...

Trellos Tou Xoriou είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Τρελός του Χωριού είπε...

ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ μου
Ο χώρος αυτός ,δεν ανήκει σε εμένα .
Ανήκει σε όλους εσάς που ανθίζετε τόσο όμορφες σκέψεις με τα μηνύματά τα σας.
Οπότε , δεν είμαι οικοδεσπότης , μα ένας περαστικός τρελός που κάθεται με τις ώρες και χαζεύει εναν ανθισμένο λόφο.
Πολλα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

EVA F μου
Πως να σε ευχαριστήσω για τα τόσο ομορφά σου λόγια . Εκανες τον τρελλό μου ,
να κοκκινίσει από ντροπή , όχι όμως από το νόημά των λόγων σου ,
μα γιατί ένιωσε πως τα είπες πραγματικά από την καρδιά σου.
Θα φυλάξω λοιπόν αυτό το άνθισμα ,
για να κρατά στην αγγαλιά του λίγή Ανοιξη ο τρελός μου ,
στους Χειμώνες που έρχονται.

Καλως σε βρήκα στον κήπο του τρελλού

Τρελός του Χωριού είπε...

Artanis μου γλυκιά
Ώστε βρήκες το ζουζουνολουλουδό μου,
Έρχομαι αμέσως

Ώστε ο χορός με την γλώσσα έξω και τα βήματα σαν σούμο λέγεται χάκα??
Εχεις κανενα δάσκαλο να μου μαθει καμία δυο στροφές? Γιατί εχω μερικούς πελάτες που δεν πληρώνουν. και δυστυχώς το οτι είμαι 2 μετρα δεν τους πτοεί. Όμως εχω ενα πολύ καλό προαίσθημα για αυτόν τον χορό.

Πολλα φιλια και μην μου δίνεις τετοιες προσκλήσεις γιατί τρελός είμαι και μπορεί να με δεις στα σκαλοπάτια σου καμία μερα με σφενδόνη να ρίχνω ντοματίνια στους περαστικούς . Αλήθεια ντοματίνια εχετε στο ΝΖ ???

✿ margarita είπε...

Ω,ο λυρικός έρωτας,
μισός άγγελος και μισός πουλί
κι όλος μια μαγεία κι
ένας άγριος πόθος!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρααααααααααααααααααααα.......

Τρελός του Χωριού είπε...

Edelweiss μου
Ποσο όμορφη είναι αυτή η παρομοίωση σου ,του λυρικού Ερωτα.
Τόσο δυνατός που μπορεί με ένα χάδυ να κάνει ενα δωμάτιο απέραντο βασίλειο και με ένα φιλί μια κουρασμένη λυγισμένη απο της ευθύνες γυναίκα να μεταμορφώθεί σε λαμπερή γεμάτη διαθεση για ζωή πριγκίπισσα .
Μισός Άγγελος , να δίνει την ευλογια τουτης της μαγείας και του αγριου πάθους , μα και πουλί για να πετά μακρυά από τα χέρια αυτών ,που δεν μπορουν ή φοβόνται να τον νιώσουν και να δουν μεα από τα μάτια του
Ιδιαίτερο μου λουλούδι με τα σπάνια αρώματα σου , ομορφηνες τόσο πολύ τον κήπο τουτρελλού με τα σημερινά σου λόγια . Σ' Ευχαριστώ.

Τρελός του Χωριού είπε...

Ζαχαρούλα μου
Και εσύ να εχεις μια ομορφη μέρα.
Το χαμόγελό σου πάντα τόσο φωτεινό .
Τοσο καλοδεχούμενο στον κήπο μου
Ομως σημερα νιωθω πως είναι ακόμα πιο φωτεινό από αλλες φορές .

Λινα είπε...

Πέφτουν οι πρώτες σταγόνες ρυθμικά, αισθαντικά, προκαλούν τις αισθήσεις σου, προκαλούν την ψυχή, να αφεθεί στο άγγιγμα τους, στην μαγεία τους, στον χορό τους..

*καλησπέρα καλέ μου trelle, απλά υπέροχος ο λόγος σου..

:-)

Bουλα. είπε...

καταπληκτικά ολα...εικόνες μουσική...τα Πάντα...Μοναδικές οι βροχές σου Τρελέ μου!!!

Indiana είπε...

Και ανάποδα τέλειο είναι το δημιούργημά σου. Από κάτω προς τα πάνω, δηλαδή. Λέω, μήπως και δεν είναι πτώση, τελικά.

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ αυγερινές με μεγάλη δόση χρυσόσκονης.

Bουλα. είπε...

τρελε μου...μπορείς να μου πεις ποιος τραγουδάει αυτο το κομμάτι;

Τρελός του Χωριού είπε...

Λίνα μου
Μικρές πτώσεις δεν είναι όλη μας η ζωή ;
Απο εσένα που ανθίζεις τοσο όμορφό λόγο στις αναρτήσεις σου , τα λόγια που αφησες εδώ για εμένα είναι μια γλυκιά βροχή στο πρόσωπό μου
Πολλα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Γλυκιά μου indiana
κάθε πτώση δεν κρύβει και μοα ανάσταση ;
Οι καλημέρες σου θα είναι το κυρίαρχο χρωμα στο καμβά της αυριανής μου ημέρας.
Πολλα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Βούλα μου
Από τα πιό όμορφα δώρα του θεού αυτές οι βροχές στα αλώνια της καρδιάς του ανθρώπου.
Για τον τραγουδιστή εχω την αισθηση πως είναι ο Andrea Bocelli
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
Πολλα φιλιά

Artanis είπε...

Τρελλέ μου, Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχουμε...Φιλιά πολλά...

eva είπε...

Καλή Ανάσταση, τρελλέ :)

Τρελός του Χωριού είπε...

Αρτάνις μου
Καλό Πάσχα και σε εσένα ,μα και στους ανθρωπους που αγαπάς και που είναι εκεί δίπλα σου ,στον δικό σου Γολογθά.
Τέλος , θα σου ευχηθω Καλο Πάσχα και στην γλωσα των Ιθαγενων την ΖΝ
:P PP :dP-] :? :/ :PPPPPP

Πολλα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Ευαγγελια μου Αγαπημένη
Καλή Ανασταση να έχουμε σε όλες τις δημιουργικές μας σκέψεις,
που ξεχάστηκαν από την Κυρα Καθημερινότητα

Πολλα φιλιά

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου