Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Την Ιδια Ανασα Μοιραζόμαστε

.
Υπάρχουν Ανθρωποι
.
που νοιώθουν το θάυμα της Ζωής
.
τόσο έντονα Μέσα τους.
.
Τα χρώματα του ουρανού
.
οι μυρωδιές της γής
.
οι καθαροι ακατέργαστοι ήχοι της
.
κτυπούν πιο εντονα από την καρδιά τους.
.
.
Αυτοί οι Ανθρωποι
.
όταν καταφέρνουν και ελευθερώνονται
.
σαν τα άγρια πουλια
.
από τα κλουβιά της πόλης
.
ανοίγουν τα φτερά τους όσο αντέχουν
.
και κρύβουν κάτω από τον ίσκιο της αγάπης τους
.
τις τρεμάμενες από φόβο ανάσες
.
ανυπεράσπιστα πλάσματα
.
που ο θεός τους χάρισε την ίδια ανάσα με εμάς
.
και ο άνθρωπος γέμισε με πόνο
.
τις απελπισμένες για βοήθεια κραυγές τους.
.
Γιατί η αφαίρεση μιας ζωής ενός ζωου
.
να κρίνεται διαφορετικά από αυτήν ενόν ανθρώπου ;
.
Οταν σηκώνετε όπλο στα ανυπεράσπιστα πλάσματα της φύσης
.
σκεφτείτε πως κάποτε μπορεί να βρεθείτε στην θέση τους.
.
.
.
Αφιερωμένο στην Εξαιρετική ερμηνεία του Βέγγου
(κυρίως το πώς βιώνει τους πυροβολισμούς),
μα και σε όλους αυτούς τους πραγματικούς λίγους αγγέλους ,
που εχουν την δύναμη να ανοίγουν τα φτερά τους
και να αγκαλιάζουν τόσο Πόνο ανυπεράσπιστων πλασμάτων με στοργή.
Ειδική αφιέρωση στην Ψηφιακή μου φίλη Αρτάνις.
.
.
.

20 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Τον αγαπημένο μου φίλο μου τον "έκλεψαν" έτσι,μ ένα πυροβολισμό....πέρασαν χρόνια μα ακόμη τον νιώθω δίπλα μου και να φαναστείς πως ξεψύχησε στα σκαλιά του σπιτιού μέσα στα χέρια μου....

Cassiel είπε...

Τελεια η ερμηνεια του Βεγκου!!! Ποτε θα καταλαβουμε πως ειμαστε ενα με τη φυση...με την Γαια, με το καθετι ζωντανο, πως το καθε πλασμα το καθε φυτο, το καθε δεντρο, εχει το ιδιο δικαιωμα να ζει οπως ακριβως εμεις....εαν βρισκομουν στην θεση του ισως να εκανα το ιδιο, ειναι αλλο οταν σκοτωνουμε να επιβιωσουμε, ακομα και τοτε, τρωμε τον πονο και τον φοβο του ζωου....ωχχχχχ ασε βρε τρελλε μου....υπαρχει μεγαλη "τρελλα" εδω!!! Φιλια

Eva F. είπε...

Πριν από χρόνια είχα την τύχη να γνωρίσω από κοντά το Θ. Βέγγο΄, όπως και κάποιους άλλους καλλιτέχνες....
Εχω να πω τα καλύτερα για τον ΑΝΘΡΩΠΟ αυτό...
Γιατί εκτός από μεγάλος καλλιτέχνης είναι και ένας σπουδαίος άνθρωπος...
Να είσαι καλά Τρελλέ μου!
Υπέροχο το αφιέρωμά σου αλλά και τα λεγόμενά σου!.

Πάνος είπε...

Πραγματικα εξαιρετικη η ερμηνεια του βεγγου και η ταινια με αγγιξε και με παρεσυρε ..Σωστα οσα λες..

Λουλούδι Χωρίς Άρωμα είπε...

Πόσο δίκαιο έχεις Τρελλέ μου,

Την ίδια ανάσα μοιραζόμαστε…
Με την προϋπόθεση να είμαστε ακόμα Άνθρωποι…

Η ερμηνεία του Βέγγου κορυφαία!

Βαθιά ανάσα…

Φιλιά!

Skouliki είπε...

ο βεγγος αν και δεν μου αρεσε στις παλιες ταινιες του οστοσο οσο μεγαλωνει και παιζει σε αλλου ειδους ταινιες οχι κωμωδιες τοσο αρχιζει και μου αρεσει παρα πολυ !!

δεν μιλαμε βεβαια για το ταλεντο που σαφως το εχει !

elis.pandora. είπε...

Πόσο δίκιο έχεις ...οι άνθρωποι γίνανε απάνθρωποι και σκοτώνουν για το κέφι τους...
πρόσφατα είδα από το παράθυρό μου τον γέιτονα να πυροβολεί μία κίσσα.Τήν σκότωσε....μέχρι το μεσημέρι δεκάδες άλλες κλαίγανε και προσπαθούσαν να την σηκώσουν με αλλεπάληλα κρωξίματα και κραυγές,σπάραξε η ψυχή μου...

Artanis είπε...

Ωχ, και είχα την εντύπωση οτι πέρασα και το διάβασα το ποστ αυτό...
Με έχει τρελάνει αυτός ο blogger με τα προβλήματα που μου δημιουργεί...
Συγγνώμη Τρελλέ μου, σ' ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση...
Καλό βραδάκι να έχεις, σε φιλώ...

Indiana είπε...

Είχα μεγάλο δίλημμα για το αν θα παρακολουθήσω το δεύτερο video. Τελικά το έκανα. Δεν μπορώ να περιγράψω τι νιώθω τώρα. ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ!!! Τελείως θεωρητικά, θα άφηνα τον κυνηγό να ζήσει για πάντα.

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Γεια! Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές σου. Ελπίζω οι φόβοι σου να μην είναι βάσιμοι. Όπως και να ΄χει, το μυθιστόρημα το έχω κατοχυρώσει σε συμβολαιογράφο. Θα δούμε πάντως. ;))

Τρελός του Χωριού είπε...

Σταλαγματιά μου,
ούτε και εγώ θα ξεχάσω όταν ήμουν δώδεκα χρονών,
τα δύο γατάκια μου ,
που ήρθαν σπίτι μετά από επίθεσή σκύλου,
που επίτηδες το αφεντικό του,
το έλυνε μεσα στο δρόμο οταν εβλεπε γάτες,
και κοιτούσε που τις σκότωνε.
Ήρθαν τα κακόμοιρα ,
με δαγκωνιές σε όλο τους το κορμί ,
και κομμένες τις ουρες , και κάποια άκρα τους τελείως εξαρθρωμένα .
Ισα που ανάσαναν .
Άσχημες μνήμες.
Οπως επίσης όταν πέθανε στα χέρια μου μια άλλη μου γάτα ,από φόλα .
Αντε βρε.
Ευθυμήσαμε και σήμερα.
:)))

Τρελός του Χωριού είπε...

cassiel μου
Δεν σκοτώνει η τρέλλα τα ζώα . Η πολύ λογική τα σκοτώνει.

Τρελός του Χωριού είπε...

Ευα μου
σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Δεν είχα την τύχη να γνωρίσω από κοντά τον κ Βέγγο ,από τα μάτια και βέβαια την πορεία ζωής του φαίνεται πώς πρέπει να είναι όντως καλός άνθρωπος . Πριν χρόνια τα έφερε έτσι η ζωή και γνώρισα αρκετούς ηθοποιούς και σκηνοθέτες από κοντά . Τότε κατάλαβα ένα πράγμα .Ο καλλιτέχνης που δεν είναι και καλός άνθρωπος ,όσο καλός καλλιτέχνης και αν είναι ,είναι ένας ακρωτηριασμένος καλός καλλιτέχνης, που όσο καλά και αν κρύβει αυτήν την ... έλλειψη, όσο βαθαίνει η Τέχνη του , τόσο αυτή θα αποκαλύπτεται .

Τρελός του Χωριού είπε...

Πάνο μου
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .
Χαίρομαι να συμπαρασύρω πνευματικά ,
τους επισκέπτες μου ,
οταν μπαίνουν στον κήπο του τρελού

Τρελός του Χωριού είπε...

Λουλούδι μου χωρίς άρωμα
Πόσο δίκιο έχεις .
Κάποια πράγματα που θεωρούμε αυτονόητα ,
όπως το ότι είμαστε άνθρωποι ,
πόσο τελικά μόνο αυτονόητο δεν είναι.

Τρελός του Χωριού είπε...

Σκουλίκι μου
Θα ταυτιστώ με τους λόγους σου.
Παλιά έβλεπες έναν Βέγγο που έκανε τον καραγκιόζη για να βγάζει το μεροκάματο .
Τώρα βλέπεις έναν πολύ ώριμο ηθοποιό και άνθρωπο πάνω από όλα ,που κάθε φορά που παίζει ή Τέχνη βγάζει μεροκάματο από αυτόν και όχι το ανάποδο
:))))

Τρελός του Χωριού είπε...

elis.pandora μου
Δεν γεννηθήκαμε με την ικανότητα να άνω Θρώσκουμε. Αυτή την ικανότητα πρέπει να την καλλιεργούμε και διεκδικούμε όλη μας την ζωή για να την αποκτήσουμε και να την εξελίσσουμε συνεχώς.
ΦΟβάμαι όταν βλέπω πόσος εγωισμός ορίζει τις σκέψεις της ανθρώπινης φύσης . Αυτός ο Εγωισμός που μετάλαβε μέχρι και αγγέλους με ΠΤΩΣΗ.

Τρελός του Χωριού είπε...

Αρτάνις μου
Δεν υπάρχει καμία παρεξήγηση .
Χαίρομαι που σε βλέπω για ακόμα μια φορά σε αυτόν τον κήπο . Αυτήν την φορά ,που το λουλούδι της ανάρτησης που άνθησε , σε ένα πέταλό του γράφει και το όνομά σου.
Φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Ινδιάνα μου
Τέτοια καταδίκη ,αιώνιας ζωής με τέτοιο βάρος εγωισμού στους ορίζοντες της σκέψης, δεν θα την άντεχε ούτε και Θεός.
Όμως και πάλι ,
το να σου επιβάλλουν να μήν πετάς ,
σε κάποιες καρδιές ,
βαραίνει τόσο πολύ τις λεπτές μεταξένιες διαφάνειες της ψυχής.

Τρελός του Χωριού είπε...

Σουζανα μου
Δεν μπορώ να δεχτώ ευχαριστώ ,
όταν οι ευχές μου είναι από καρδιάς ,
όπως σε εσένα .
:)))
.
Μακάρι οι φόβοι μου να μην είναι βάσιμοι, γιατί εχεις μία υπέροχη εργασία κάνει .Απλά έχουν δεί πολλα τούτοι οι τρελοφθαλμοί και ξέρω πως άν κάποιος θέλει να κλέψει , είναι πολύ εύκολο γι αυτόν και δύσκολο για εσένα να τον κυνηγήσεις . Αυτό είναι ένα από τα βασικότερα προβλήματα της πνευματικής δημιουργίας .
Περισσότερο από καλή τύχη ,
σε αυτόν τον δρόμο ,
σου ευχομαι καλό κουράγιο ,
Σουζάνα μου.
:))))

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου