Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Παιδική Πορνογραφία

.
.
Γιατί ,
θα πρέπει να ανέχομαι ,
να μου επιβάλλουν ,
μορφές παιδικής πορνογραφίας ,
μέσω της τηλεόρασης ;
Έβαλαν ένα όχι πάνω από 15 χρονών κοριτσάκι,
ξαπλωμένο σε ένα κρεβάτι ,
και εστίασαν στον ποπό της ,
κάνοντάς σεξουαλικά υπονοούμενα.
Που είναι οι φορείς που εγώ πληρώνω για να προστατεύουν εμενα ,
μα και αυτό το κοριτσάκι ,
για να απαγορεύσουν τέτοιες διαφημίσεις ;
Λυπάμαι ,
όταν βλέπω μια κοινωνία ,
που οι ηθικές της αξίες ,
λυγίζουν τόσο ευκολα ,
μπροστά στην δύναμη του χρήματος,
ή που ακόμα χειρότερα ,
δεν αντιλαμβάνεται ,
τους υποσυνείδητους χειρισμούς των εταιριών ,
που έχουν μοναδικό σκοπό να πουλήσουν.
Αρμόδιοι , κάντε την δουλειά σας σωστά .
Προστατεύστε τα ανιπεράσπιστα παιδιά ,
από όλα αυτα τα αρρωστημένα μυαλα.
Αλλιώς ,
αφήστε εμας να παρουμε την δικαιοσύνη στα χέρια μας,
και πιστέψτε με ,
θα είμαστε πολύ σκληρότεροι από εσάς.
.
.


18 σχόλια:

Πάνος είπε...

Φίλε μου, πες τα!
Σαν γονιός έχω τεράστια ευθύνη που, πάνω στο έπιπλο, έβαλα μια τηλεόραση.... Από εκεί περνάνε στα παιδιά μας την "ηθική" τους....
Ας σταματήσω εδώ διότι αν συνεχίσω θα γίνω γραφικός........

Καλυψώ είπε...

δεν εχω δει την εν λογω διαφημηση
δεν βλεπω και πολυ τηλεοραση
αλλα αν ειναι αληθεια ειναι αισχος
γενικα η τηλεοραση ειναι αισχος!

μεσο για να μας αλλοτριωσουν απο την ψυχη μας και να μας κανουν υποχειρια τους..

οσο για την παιδικη πορνογραφια
συμφωνω με την καταληξη σου..


θα είμαστε πολύ σκληρότεροι από εσάς.


ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΧΟΜΑΙ..

καλησπερα Ευρυνοε..

Τρελός του Χωριού είπε...

Καλυψώ μου
η τηλεόραση ,
παίζει με το υποσυνείδητο μας .
Κάθε διαφήμισή που βλέπουμε ,
είναι φτιαγμένη από ανθρώπους που γνωρίζουν καλά να χειρίζονται τον τρόπο με τον οποίο η εικόνα και ο λόγος παρακάμπτει το συνειδητό και συνδέει στο υποσυνείδητο κάποιες ανθρώπινες αναγκες με το προϊόν που θέλει να πουλήσει .
Εμείς πως προστατευόμαστε από αυτό ;
Με τί γνώσεις ;
Άν έχεις βρεί άλλη πηγή ενημέρωσης και γνώσης που μπορεί να αντικαταστήσει σε καθημερινή βάση την τηλεόραση , θα συμφωνήσω μαζί σου . Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι νομίζουν πως η τηλεόραση είναι ο μόνος τρόπος τους να ενημερωθούν και το χειρότερο , να μορφοθούν.
Όμορφο το σχόλιο σου .
Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου από τον κήπο του τρελού .
Θα ήθελα και κάτι να σου διευκρινίσω .
Δεν είμαι ο Ευρύνοος . Ο Ευρύνοος είναι ενας Μπλόκερ που αποφάσισε να φτιάξει ένα μπλόκ πρίν έξη περίπου μήνες και να το ονομάσει με το ίδιο νίκ που ονομάζομαι εγώ για κάποια χρόνια τώρα , στον χώρο των μπλόκερς .Ήρθε , μου είπε πως θα μπορούσε να έχει ένα χωριό πολλούς τρελούς .Εγώ τί να πω από εκει και πέρα ; Ενας μεγάλος νόμος της Τρέλλας είναι να μήν προσπαθήσεις να περιορίσεις κάποιον από το να εκφράζεται όπως νιώθει, γιατί μόνο ο εαυτό μας μπορεί και πρέπει να ασκει κριτική στις πράξεις μας Ετσι έχει μπερδευτεί αρκετός κόσμος από τότε . Δεν είσαι η μόνη .
Να εχεις ένα όμορφο βράδυ .

Τρελός του Χωριού είπε...

Πάνο μου ,
έχεις δίκιο για την σοβαρή ευθύνη των γονιών για την τηλεόραση μα και το ιντερνετ σε ότι εχει να κάνει με τα παιδιά .
Πόσο ευκολο είναι πιά σε έναν γονιό να επιμεληθεί και να συμμετάσχει ενεργά στην διαπαιδαγώγηση του παιδιού του;
Ποιός γονιός μορφώνεται με επιμέλειά για το τί τρόπο διαπαιδαγώγησης θα πρέπει να ακολουθήσει στα παιδιά του ,
ποιος ρωτα ειδικούς ,
ποιός κάνει σεμινάριά ,
ποιός διαβάζει βιβλία ψυχολογίας κλπ,
μα το κυριότερο ,
ποιός γονιός αφιερώνει όχι για τα παιδιά του ,
μα ΣΤΑ παιδιά του ΧΡΟΝΟ;
.
Σταματώ και εγώ εδω , γιατί εγώ κι αν θα γίνω γραφικός ανοίγοντάς τουτο το θεμα.
.
Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου .
Καλή σου νύχτα.

Τρελός του Χωριού είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ifigenia είπε...

H τηλεόραση και γενικά το μέχρι που μπορεί να φτάσει η ελευθερία του λόγου και της έκφρασης έχει περάσει προ πολλού τα όρια.Σκεφτείτε όμως, οτι αν οι αρμόδιοι απαγόρευαν την προβολή οποιουδήποτε διαφημιστικού/λογοτεχνικού/καλλιτεχνικού προιόντος, τότε όλοι θα μιλούσαν για λογοκρισία, ή ακόμα χειρότερα για ένα φασιστικό καθεστώς το οποίο περιορίζει την ανθρώπινη έκφραση. Νομίζω οτι θέλουμε ένα κράτος που να βάζει όρια χωρίς να περιορίζει...πως γίνεται αυτό???

Δεσποινα Ζ. είπε...

Έχεις δίκιο, Τρελλέ. Τα παιδιά μένουν απροστάτευτα, και είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι με την αδιαφορία μας.

Μια γνωστή μου ταξίδεψε πρόσφατα στην Ταϊλάνδη. Της είπα ότι αυτό που δεν θα άντεχα εγώ εκεί, είναι η πορνεία ανηλίκων. Και τότε μου είπε ότι είχε γνωρίσει στο ξενοδοχείο της έναν έλληνα μεσόκοπο κύριο, που καμάρωνε ότι την προηγούμενη νύχτα είχε πάει με ένα ανήλικο κοριτσάκι. Ο σεξουαλικός τουρισμός δίνει και παίρνει.

Από τη στιγμή που δεν κλείνουμε την πόρτα μας σε κάτι τέτοιους και δεν τους λιθοβολούμε, ποιος θα ασχοληθεί με τις διαφημίσεις? Ψιλά γράμματα.

Λουλούδι Χωρίς Άρωμα είπε...

Τρελλέ και του δικού μου χωριού καλημέρα και καλή βδομάδα!

Όλοι γνωρίζουμε ότι η κάθε διαφήμιση αποτελεί ένα μήνυμα το οποίο είναι κωδικοποιημένο και έχει ως πομπό μια συγκεκριμένη επιχείρηση και δέκτη το καταναλωτικό κοινό το οποίο στοχεύει και να επηρεάσει.

Η εκτέλεση του διαφημιστικού μηνύματος γίνεται με πολλούς και διάφορους τρόπους. Μπορεί να έχει στοιχεία χιούμορ, συγκινησιακά φορτισμένες εικόνες, αναφορά χαρακτηριστικών του προϊόντος…και άλλα πολλά…και σίγουρα για να συνεχίζουν οι επιχειρήσεις να πληρώνουν υπέρογκα και εξωπραγματικά ποσά για να διαφημίσουν τον προϊόν ή τις υπηρεσίες τους σίγουρα αξίζει το κόπο και όντως το καταναλωτικό κοινό επηρεάζεται…

Όταν είδα τη συγκεκριμένη διαφήμιση εμένα προσωπικά με επηρέασε όχι για το προϊόν το οποίο φαινομενικά θέλει να μου γνωστοποιήσει…αλλά με έκανε έξαλλη να βλέπω το κωδικοποιημένο μήνυμα να εστιάζεται με ένα πολύ προκλητικό τρόπο στο σώμα ενός κοριτσιού που βρίσκεται στη δύσκολη ηλικιακή περίοδο της ζωής του, την εφηβεία… εσύ λες 15…εγώ λέω ίσως και δώδεκα ίσως και δεκατρία…

Αναρωτιέμαι θα ήθελαν αυτοί οι «υπεύθυνοι δημιουργοί» της συγκεκριμένης διαφήμισης αυτό το κορίτσι να ήταν το δικό τους παιδί?

Ντροπή και αίσχος λέω εγώ!

…και για όλους αυτούς που θα μας θεωρήσουν υπερβολικούς και θα πουν «έλα ρε συ πώς κάνεις έτσι…πρώτη φορά το είδες αυτό…» ένα έχω να πω…υπερβολή είναι ο τρόπος με τον όποιο έγινε η εκτέλεση αυτού του διαφημιστικού μηνύματος…και χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι σαν και εσένα που μπορούν να δουν και να καυτηριάσουν αυτή την υπερβολή!

Πολλά φιλιά Τρελλέ μου!

Καλυψώ είπε...

τρελε..γελασα πολυ και με συγχωρεις
για το μπερδεμα
μα τρελη και εγω..γεννημα της πολης που με θρεφει..
τελικα ποιος ανοητος ορισε να ειναι τρελοι, οι ονειροπολοι..

πηγη πληροφοριων εχω το διαδυκτιο κυριως,περιστασιακα εφημεριδες..ελαχιστοτατες φορες θα ανοιξω την τηλεοραση..

καποια καποτε μου ειπε αν θες να μαθαινεις την αληθεια
να την μαθαινεις απο πολλες πηγες
και να εχεις κριση δικη σου..αυτο και κανω..

καποτε η τηλεοραση ηταν ολη μερα ανοιχτη
μια μερα καταλαβα πως με αρωσταινε..
την πεταξα απο τον χωρο μου..δυστυχως οχι τελειως..προσεχως λεω να το τολμησω

να σαι καλα
ολοι οι τρελοι χωραμε..:):)

Τρελός του Χωριού είπε...

Ifigenia μου
Ο Λόγος είναι σαν ένα Δέντρο και η Έκφραση σαν τους καρπούς του . Δεν είναι σωστό να το κόψουμε , να το ξεράνουμε ή να του απαγορεύουμε να μεγαλώνει , γιατί ακόμα και άν τα κλαδιά του παραμένουν κοντά , οι ρίζες του μεγαλώνουν και έχουν την δύναμη να ξεθεμελιώσουν δημιουργήματά μας , μα και να ρουφήξουν από δηλητηριασμένα νερά χυμούς , και να ταϊσουν τα παιδιά .
Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος είναι η Διαπαιδαγώγησή . Το που θα φυτευτεί ο σπόρος του δέντρου ,μακριά από μολυσμένα νερά , μέσα σε κήπους γεμάτους αγάπη ή δάση που ανασαίνουν ελευθερία , και να έχει διδασκάλους- κηπουρούς ,που να του δείξουν πόσο σημαντικό πράγμα είναι ο Λόγος μα και ποόσο επικίνδυνη είναι η λάθος χρήση του . Μετά να το κάνουν να κοιτάξει τον ουρανό και να το προτρέψουν να έχει το βλέμμα του μόνο εκεί . Γιατί Ιφιγένεια μου , μόνο τα δέντρα που έχουν το βλέμμα τους στον ουρανό , ανοίγουν όμορφα τα κλαδιά τους , και οι καρποί της έκφρασής τους , έχουν χυμούς από την Πρώτη Ανάσα του Θεού στον Άνθρωπο. Τον Πρωτογενή Λόγο.
.
Όμορφη μέρα
να έχεις
Γεμάτη φώς

Τρελός του Χωριού είπε...

Δεσποινά μου
Δυστυχώς ,ακόμα και εμείς οι ίδιοι, παιδαγωγοί , γονείς ,κλπ , προτρέπουμε τα παιδιά , έμμεσα , σε διάφορα είδη πορνείας . Τα μαθαίνουμε να λατρεύουν το χρήμα και την δόξα και να βλέπουν την εξωτερική τους εμφάνισή το κάλλος τους και την μορφωσή τους ακόμα , σαν εμπορεύματα που τα διαθέτουν σε αυτον που θα δώσει την καλύτερή τιμή . Από εμάς αρχίζει το κακό ,όταν κάνουμε και εμείς το ίδιο στις δικές μας ζωές ,όνειρα , ιδέες και αξίες .
Όσο για τους παιδεραστές , αυτοί είναι άρρωστοι κατα βάση άνθρωποι που ΕΠΡΕΠΕ να τους δωθεί βοήθεια όσο ήταν ακόμα νωρίς . Όταν κάνουν το κακό και καταστρέψους τις ζωής αθώων παιδιών , το μόνο που μένει είναι η σκληρή τιμωρία . Όταν όμως σκοτώνεις ένα λυσσασμένο σκυλί που σε δάγκωσε , περισσότερο το ανακουφίζεις από την κόλαση του παρά το τιμωρείς . Αυτόν που ήταν η δουλειά του να προσέξει να μήν νοσήσει ο σκύλος ,αυτός θα τιμωρηθεί ; Ετσι και με αυτους τους ανθρώπους . Είμαι υπέρ της χημικής και όχι μόνο ανικανότητας τους ,ακόμα και της θανατικής τους καταδίκης ,γιατί πιστεύω πως πρέπει να εισπράττει κάποιος το κακό που κάνει σε αυτή την ζωή. Ομως έτσι δεν προλαμβάνω το κακό που θα έρθει . Και αυτό είναι που με φοβίζει , σε εναν κόσμο που όσο πάει νοσεί όλο και περισσότερο ψυχικά .
Οσο για χωρες όπως αυτή που ανέφερες , η παιδική πορνεία είναι η βαριά τους βιομηχανία.
Γονείς που ζούν τρόγωντας τις σάρκες και τις ψυχές των παιδιών τους . Δακρύζω , και οργίζομαι μόνο και που το σκέφτομαι . Γι αυτόν τον λόγο δεν έχω ταξιδέψει σε αυτές τις χώρες .Γιατί θα γύριζα πίσω εγκληματίας .
:))))
Καλή σου μέρα Δέσποινά μου

Τρελός του Χωριού είπε...

Λουλούδι μου χωρίς Άρωμα
Προτιμώ το σχόλιό σου από την ανάρτησή μου γιατί πάντοτε μου άρεσαν οι τεκμηριωμένες απόψεις που εκδηλώνονται με πάθος .
Δεν έχω κάτι να προσθέσω , γιατί πραγματικά με έχει καλύψει πλήρως η αποψή σου.
.
Πολλα φιλιά ... συχωριανή
:)))))

Τρελός του Χωριού είπε...

Axx Ελα ντέ Καλυψώ μου .
Γιατί να λέγονται τρελοί αυτοί που (μον)ονειροπο(ω)λούν ;
.
Δική μου Πηγή πληροφόρησής είναι ο ... μεγεθυντικός φακός . Ακου πως λειτουργεί . Κάθεσαι πάνω ή από κάτω από κάτι που σου είναι φαινομενικά γνώριμο ή αδιάφορο και το κοιτάζεις μέσα από εναν μεγεθυντικό φακό . Ξέρεις τι γνώσεις βρίσκεις από εκεί ; Παράδειγμά τος χάριν , βρήκα την λύση της οικονομικής κρίσης για την επιχείρησή μου καθώς πότιζα την μία και μόνη Τριανταφυλλιά μου (ααα εχω και μια ... ελιά bonzai ) . Είχαν κάνει στην ρίζα της φωλιά μυρμήγκια και είχε γεμίσει ο τόπος . Ξέχασα να κλέισω το λάστιχο έγκαιρα και βλέπω μερικά μυρμήγκια να τα περιτριγυρίζει το νερό . Τα περισσότερα έκαναν γυρω γυρω στις παρυφές του νερού σαν τρελλά . Ένα από αυτά , απλά κάθισε δίπλα από ενα ξερό φυλλαράκι . Όταν το νερό μίκραινε τον κύκλο , τα άλλα έτρεχαν ακόμα πιό γρηγορα ,ενω αυτό τιποτα . Όταν έκλεισε ο κύκλος τελείως , τα μυρμήγκια πνίγονταν ενω αυτό ... ανέβηκε πάνω στο φυλλαράκι και επέπλεε .Μην φοβάσε . Τα εσωσε και τα άλλα ο απο μηχανης θεός. Αν τώρα αυτο το μεταφράσεις οικονομικά , υπάρχουν φυλλαράκια που μπορείς να βρείς όσο ακόμα η κρίση δεν έχει κλεισει τον κύκλο της .
.
Καλυψώ μου όλα όσα μου προσφέρουν γνώση και πληροφόρησή ,
τα σέβομαι και τα παρακολουθώ . Πρέπει όμως πρωτα να περάσουν από την εξαγνιστική πυρά της κοινής λογικής ,γιατί τίποτα που δεν έχει δυναμη ,ουσία και χρήση στο Τώρα μου , δεν το αφήνω να υπάρχει στην ζωή μου .
.
Φιλιά
:)))

xristina είπε...

τρελέ...δεν θα σταθώ στο πόστ σου, τι να προσθέσω? τα είπες όλα και σωστά. θα πώ μόνο οτι εχω συνήθειο να διαβάζω τα σχόλια γιατι πιστευω συμπληρώνουν ενα πόστ...και εσύ συμπλήρωσες καλά και σωστά. y.g έχεις και bonsai? να και κάτι ακόμα που είναι στα + σου :-) κι εγω παρατηρω πολύ και μου άρεσε αυτό που είπες για τον μεγενθυτικό φακό, καλησπέρα.

Catherine είπε...

Τρελέ, το κείμενο στο προφίλ σου είναι δικό σου; Πρέπει να ξέρω σε ποιον θα απευθυνθουν οι ζηλιάρικες σκέψεις μου...

Τρελός του Χωριού είπε...

Melissalli μου
Ενας Μεγάλος μου δάσκαλος ,μου είχε πεί κάποτε , πως αν θέλεις να καταλάβεις αν είναι άνθρωπος κάποιος , δές αν αγαπάει και φροντίζει τα παιδια τα φυτα και τα ζώα.Προσπαθώ χρόνια τώρα να είμαι αντάξιος αυτής της συμβουλής στο μέτρο των ... bonzai Αξιών μου.
:)))))
Οσο για τον μεγενθντικό φακό της σκέψης ,χρησιμοποιησε τον όσο μπορείς περισσότερο και θα με θυμηθείς .
ΦΙλιά πολλα και ευχαριστώ για τα λόγια σου.

Τρελός του Χωριού είπε...

Catherine
Οι ζηλιάρηδες σκέψεις σου πρέπει να απευθυνθούν στον μεγάλο μύστη Χαλίλ Γκιμπράν . Κάθε φορά που διαβάζω τούτο το κείμενο νιώθω σαν να με αγγίζει ο θεός . Δυστυχώς ο αριθμός γραμμάτων στο "ΓΙΑ ΜΕΝΑ" είναι συγκεκριμένος και ή έπρεπε να κόψω λέξεις από το κείμενο του (κάτι που για εμένα θα ήταν ιεροσυλία) ή να μήν χωρά το όνομά του προτίμησα το δεύτερο γιατί όσοι εχουν διαβάσει Γκιμπράν ξέρουν την ιδιαίτερη γραφή του , που και απο την δική μου απέχει τόσο πολύ (ώστε σε καμία περίπτωση να μην θεωρηθεί πως το οικειοποιήθηκα ).
Χαίρομαι που σου αρέσει τούτο το κείμενο .Αν δεν έχεις διαβάσει Γκιμπράν ,ξεκίνα από τον " Προφήτη ". Οσοι αγαπούν τέτοιους τρόπους εκφρασής , έχουν πάντα μια ιδιαίτερη θέση εδω στον κήπο του τρελού
:))))))

Catherine είπε...

Μάλλον ήταν αλλού το μυαλό μου όταν διάβασα τον Προφήτη...Θα κάνω επανάληψη!

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου