Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Προάγοντας τους Ελληνόπαιδες



Ζητώ συγνώμη που θα ρίξω το επίπεδό σας ,
στό ναδίρ,
με τούτη την ανάρτηση ,
όμως όταν βλέπω τούτη την κοινωνική υποκρισία ,
δεν αντέχει η τρέλα μου ,
να μην μιλήσει .
Βλέποντας την δημοσιότητα την ... εθνικής μας στάρ Τζούλιας Αλεξανδράτου ,
και τα διάφορα σχόλια σε όλα τα μέσα μαζικής ... εξημέρωσης,
εχω να ρωτήσω την κοινωνία που μας μεγαλώνει ,
μερικά Πράγματάκια .

Εσύ κυρά μου
δεν προσπάθησες να μάθεις σε αυτό το ξανθό κοριτσάκι ,
μα και σε όλους εμάς , ως ανάγκη την πολυτέλεια ;
Εσύ δεν προσπάθησες να μας μάθεις ,
την κλεψιά ώς τον καλύτερο τρόπο για να αποκτάς αυτό που θέλεις ;
Εσύ δεν μας έμαθες να εκδίδουμε στην καλύτερη τιμή ,
την όποια ομορφιά μας έδωσε ο θεός ,
χωρίς να την σεβόμαστε και να την προφυλάσουμε ;
Εσύ δεν μας έδειξες πως δεν πρέπει να κουραζόμαστε ,
για να αποκτούμε ;

Τώρα που αυτή η γυναίκα πια ,
προσπαθεί να καλύψει τον κόπο και τα έξοδα που έκανε ,
για να έχει αυτή την εμφάνηση ,
αυτήν την αναγνωρισιμότητα ,
και αυτήν την σάπια παιδεία,
με τον τρόπο που εσύ της το ζήτησες
και την έμαθες να ζεί ,
και προσπαθεί να εξαργυρώσει
αυτά που εσυ της έμαθες πως πρέπει να πουλήσει
για να έχει μια ζωή όπως την ονειρεύτηκε ,
τώρα που δεν είναι πιά τίποτε άλλο ,
από ένα πρεζόνι εθισμένο στην κόκα και την μεγάλη ζωή,
τώρα από την μία την κατακρίνεις ,
και από την άλλη αγοράζεις αυτό που σου πουλάει .

Ετσι ,
εσύ μάνα της ίδιας της Τζούλιας,
μα και όλη η υπόλοιπη υγιής Ελληνική κοινωνία ,
που σε ενοχλεί όλος αυτός ο εξευτελισμός ,
έστω και αν γίνεται με προθεση( ;) του ίδιου του ατόμου
όταν δεν αντιδράς σε όλα αυτά έντονα και κατ'εξακολούθηση ,
μεχρι να δείς ένα σωστό αποτέλεσμα,
τότε γίνεσαι και εσύ και όλοι μας ,
σιωπηλός προαγωγός των ίδιων σου των παιδιών.
Μας αφιερώνω και ένα απόσπασμα από μια ταινία ,
που περιγράφει πολύ γλαφυρά ,
το τί ζητάει η κάθε Τζούλια για τις "ανάγκες " της,
το τί της δίνουμε εμείς
και το τι την προτρέπουμε να κάνει ,
για να συνεχίσουμε να της δίνουμε.

http://www.youtube.com/watch?v=kPZjZVWfro4

15 σχόλια:

Katerina είπε...

Καλημέρα αγαπημένε μου τρελλέ!!

Τόσες αλήθειες... μα τόσες πολλές...

Καλυψώ είπε...

Ξερεις ποιο ειναι κατα την ταπεινη μου γνωμη τρελε μου
πως πασχουμε απο αδυναμια αυτοκριτικης και εχουμε ελειψη παιδειας..

δεν παρακολουθω ιδιαιτερα τηλεοραση
κανει πολυ κακο στην ψυχη..
αλλα ετυχε να δω καποιες κριτικες στο νετ και πραγματικα εσκασα στα γελια με ολους εκεινους που κατεκριναν αυτην την γυναικα...δυστυχισμενο πλασμα και προιον της κοινωνιας μας..λεγωντας ποσο ανηθικη, ποσο χαλια.ποσο πρεζονι..ποσο ποσο..

και ερωτω..
εκεινοι οι αμεμπτοι και ηθικοι στρουθοκαμηλοι γιατι ειδαν το βιντεο??

αφου δεν το αντεχει η αισθητικη τους και η ηθικη τους πως εχουν αποψη?

και που ειναι η αυτοκριτικη τους..
ποιες ειναι η πραγματικες αιτιες που οδηγησαν στο περιβοητο βιντεο?

δεν με ενοχλει η τζουλια και η καθε τζουλια..

με ενοχλει πολυ η υποκρισια ολων εκεινων που βαλθηκαν να πυροβολουν
αυτο που και οι ιδιοι ειναι υπευθυνοι και συνενοχοι..

οταν βλεπεις σε ολες τις οικογενειες η συζητησεις να περιστρεφετε γυρω απο μοντελα, ποιος εχει σχεση με ποιον, ποιο μοντελακι φορεσε η ταδε..οταν η εννοια μας ειναι καθε τι επιφανειακο
με τι μουτρα καθομαστε και κατακρινουμε??

και εν κατακλειδι

ο αναμαρτητος πρωτος το λιθο βαλετω

μια ομορφη μερα να εχεις..:)

Ανώνυμος είπε...

"Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω"

συμφωνώ απόλυτα με την Καλυψώ, μια υποκρισία τόσο χοντροκομμένη που σε αηδιάζει, δε βλέπω τηλεόραση γιατί δεν αντέχω τόσο σκουπίδι!
Το μυστικό για ν΄αντέξεις σ' όλα τούτα τα ποταπά είναι να ακούς την ψυχή σου.
Καλημέρα

Margo είπε...

Αν και δεν την γνωρίζω (δεν βλέπω τηλεόραση) από αυτά που άκουσα και διάβασα υποθέτω πως είναι ένα δύστυχο πλάσμα που η κοινωνία κατασκευάζει, έχεις τόσο δίκιο τρελέ μου. Πρώτα το κατασκευάζει και μετά το λιντσάρει. Δείγμα της απόλυτης παρακμής μας. Όλοι μιλάμε για οικονομική κρίση όμως αυτή ήρθε μετά. Προηγήθηκε η κρίση της ηθικής και όλων των αξιών που μας χαρακτηρίζουν πολιτισμένα όντα.
Τη καλησπέρα μου!

Τρελός του Χωριού είπε...

Κατερίνα μου ,
έχεις δικιο .
Είναι τόσσες πολλές οι αλήθειες που δεν τις αντέχει η καρδιά της τρέλας μου .
Ομως πολύ πιο έντονα τσακίζομαι πάνω στα ψέμματα που βρίσκονται πίσω από αυτές.

Ευχαριστώ για το όμορφο πέρασμά σου στον κήπο της τρέλας μου .
:)

Τρελός του Χωριού είπε...

Καλυψώ μου,
εγώ παρακολουθώ όλα τα μέσα μαζικής ... εξημέρωσης γιατί θέλω να γνωρίζω την παιδεία και τις πληροφορίες που δυστυχώς διαμορφώνουν τους χαρακτήρες των περισσοτέρων ανθρώπων που όταν βγώ από το σπίτι μου θα συνδιαλλαγώ ,από πολύ έως λίγο . Ειναι δεμένη η μοίρα μου και η δημιουργία των πράξεων και των σκέψεών μου μαζί τους , και δεν έχω την πολυτέλεια να αγνοώ τον τρόπο σκεψης τους . Απλά ,επειδή τα μέσα μαζικής εξημέρωσης εμένα με εξαγριώνουν ,προσπάθησα να αντιστρέψω την πρόθεση της δράσης τους . Ετσι ... ακούω τηλεόραση και βλέπω ... ραδιόφωνο . Χωρίζω και αντιστρέφω το οπτικό από το ακουστικό κομμάτι . Είναι βέβαια αλήθεια πως το ιντερνετ δίνοντάς μου το δικαίωμα της επιλογής της είδησης που θα διαβάσω μα και του αν θα την τελειώσω , με κάνει να το συμπαθώ περισσότερο από τα υπόλοιπα μέσα ,ομως δαπανώ πολύ περισσότερο χρόνο στο να επιλέξω μία είδηση , από το να δημιουργήσω μία δική μου για την δική μου ζωή.

Οπως και να έχει , ο αναμάρτητος δεν θα ρίξει την λίθο γιατί θα πάψει να είναι αναμάρτητος την ίδια στιγμή . Πράξη και πρόθεση . Ο Χριστός ήταν αναμάρτητος . Αμάρτησε σταματώντας την πρόθεση των αμαρτωλών ρίχνοντας την πέτρα της ευθύνης τους στα κεφάλια τους ;Μία πόρνη έζησε για να γίνει αγία . Πως όμως είμαστε τόσο σίγουροι γι αυτό και όχι για το αντίστροφο ;
Η αμαρτία είναι κομμάτι της ανθρώπινης φύσης . Είναι ενας από τους δρόμους της αυτογνωσίας και της θέωσης του ανθρώπου . Αν του πάρουμε την αμαρτία και κυρίως την πρόθεσή του γι αυτήν ,τότε σχεδόν του στερούμε το δικαίωμα για θέωση.

Εμένα προσωπικά Καλυψώ μου , με φοβίζουν και κατα συνέπειά με εκνευρίζουν περισσότερο οι προθέσεις παρά οι ίδιες οι πράξεις την κάθε Τζούλιας μα και των ανθρώπων που την προωθούν σε αυτές είτε με τον λόγο είτε με την σιωπή τους.
Καρκίνος στο σώμα γίνεται όταν τα άρρωστα κύτταρά ... πράττουν ενώ τα υγιή μένουν αμέτοχα σε αυτές τις πράξεις . Μπορεί τα δίπλα κύτταρά άμεσα να μην επηρεαστούν από την εξέλιξή των κακών κυττάρων ,όμως το σώμα τελικά πεθαίνει.

Ανέκαθεν Καλυψώ μου ήμουν σκληρός απέναντι στις κακές προθέσεις των ανθρώπων ,ασχετα με τις πράξεις και τους λόγους τους και πιστεύω σε μία κοινωνία που πρέπει πρώτα να προλαμβάνει ,και αν δεν τα καταφέρνει , τουλάχιστον να θεραπεύει ,και όχι να τιμωρεί . Όμως σε καμία περίπτωση να αδιαφορεί ή να προωθεί τέτοιες καταστάσεις αφήνοντάς έτσι να κερδίζουν κάποιοι που προσπαθούν να ορίζουν την κοινή γνώμη .
Ελπίζω να μην σε κούρασα .
Κρατώ τα λόγια σου πάντα σαν ανθισμένα λουλούδια στον κήπο μου.
Απαλό φιλί καληνύχτας.
:)

Τρελός του Χωριού είπε...

Σιλένα μου

Η τηλεόραση όπως και όλα τα άλλα μέσα που μεταφέρουν πληροφορία,
είναι ένα εργαλείο όπως το μαχαίρι .
Αν δεν το χρησιμοποιήσεις σωστά κόβεσαι .
Αν πάλι μαθεις να το χειρίζεσαι ,
τότε απαλλάσσεσαι από τα σκουπίδια της,
και κρατάς μόνο την γνώση που μπορει να σου αποδώσει .
Ακόμα και μία φωνή που μιλά κάπου στο βάθος του δωματίου, είναι τρομερή παρηγοριά σε ανθρώπους που περπατούν σε έναν σκληρό μοναχικό βίο ,χωρίς να είναι επιλογη τους αυτό.

Οσο για την δική μου ψυχή της τρέλας μου Σιλένα μου ,όταν η παγωμένη ανάσα της αγγίζει τα χείλη μου ,τότε χάνω τον λόγο μου μέχρι να ξαναρχίσει να κτυπά η καρδιά μου.
Ενα ανθισμένο λουλούδι από τον κήπο μου για καληνύχτα σου.
:)

Τρελός του Χωριού είπε...

Πόσο δίκιο έχεις Μαργκώ μου.
Η οικονομία είναι η απόρροια των σκέψεων ,μετά των προθέσεων και τέλος των πράξεών μας . Η κρίση της ξεκινά από την ... έλλειψη Κρίσης μας ,αφού πια οι σκέψεις μας είναι μόνο οι σκέψεις κονσέρβες που τα μέσα μαζικής εξημέρωσhς μας δίνουν πρώτα και μετά μας πείθουν πως είναι δικές μας.Έλλειψή παιδείας =Ελλειψη βιωμάτων = Έλλειψη κριτικής σκέψης = καθοδηγούμενες από άλλους πράξεις μας .
Ευχαριστώ για την ιδιαίτερη γνώμη σου.
Ιδιαίτερη λοιπόν και η σημερινή μου καληνύχτα σε εσένα Μαργκώ μου
:)

Καλυψώ είπε...

Τρελε μου..

μιλησες για προθεσεις..
τι υπεροχη και ανατρεπτικη εκδοχη..
εχεις απολυτο δικιο...οι προθεσεις
μπορει να ειναι πολυ πιο σημαντικες απο τις πραξεις..
οχι φυσικα για εκεινον που δεχετε την ενεργεια μα για εκεινον που την πρατει..

και παλι τρελε..ολα οδηγουν ειτε στο χρημα ειτε στην εξουσια..

ζω προσπαθωντας να διωξω και τα δυο απο την ζωη μου..απο τον ελεγχο της ζωης μου..και δες με..
δεν μπορω καν να τα διακρινω σαν προθεσεις-προσθεσεις....φορτιο δυσβασταχτο για καθε ψυχη....

και λες και κατι ακομα πιο υπεροχο

"Αν του πάρουμε την αμαρτία και κυρίως την πρόθεσή του γι αυτήν ,τότε σχεδόν του στερούμε το δικαίωμα για θέωση..."

αναρωτιεμαι ποσοι ανθρωποι μπορουν να το σκεφτουν αυτο..να το νιωσουν..να το κατανοησουν πληρως..

ολα υπαρχουν για καποιο λογο
εμεις μενει να τον ανακαλυψουμε

Αυτη ισως ειναι η αγωνια της ζωης μας η μεγαλυτερη αλλα και ο σκοπος...να μην συμβιβαζομαστε ποτε με καμια "αληθεια"
μεχρι να βρουμε την ΑΛΗΘΕΙΑ..
ας μην σταματαμε να αμφισβητουμε μα να το κανουμε με καθαρη καρδια και με αγαπη για τους συνανθρωπους μας...και με την γνωση πως ειναι πολυ ευκολο να αλλαξουμε προθεσεις..αν ενδωσουμε στο ανθρωπινο πονο..φοβο...αν αρνηθουμε πως ναι..μπορουμε να φτασουμε στην θεωση..

δεν μπορω να κατακρινω καμια τζουλια χωρις να κατακρινω και εμενα την ιδια..γιατι εχω ευθυνη..
οπως εχουμε ολοι μας απεναντι σε καθε ζωντανο πλασμα
ισως οχι αμεση αλλα με εναν τροπο που θυμιζει το φαινομενο της πεταλουδας..
Ειμαι απολυτα σιγουρη πως οι ανθρωποι μπορουμε πολυ περισσοτερα πραγματα να κανουμε απο να μας οριζουν σαθρες προθεσεις..

σε ευχαριστω για τον χρονο σου
και για το καθαριο Νου σου..
φιλι..!

Τρελός του Χωριού είπε...

Καλυψώ μου
Και το χρήμα και η εξουσία ,
είναι μορφές δύναμης.
Και εάν δεχθούμε πως η κατοχή δύναμης είναι αμαρτία ,
τότε ο Θεός που είναι παντοδύναμος,
τότε θα πρέπει να είναι και Παναμαρτωλός.
:)
Όμως δεν είναι έτσι (ελπίζω )
:)
Είναι η πρόθεση της χρήσης της δύναμης ,
που κάνει κάποιον Εκπτωτο Φωρέα Φωτός ,
Ήλιο , ή απλά μια πιγολαμίδα μεσα στο σκοτάδυ.
Και ο εοσφώρος δεν είμαι συγουρος άν καταδικάστηκε περισσότερο γιατί εκρινε τις Βουλές του Θεού ή γιατί αμφισβήτισε την δύναμή του .
Μας έχουν δωθεί οι προυποθέσεις άπειρης δύναμης ,
μα αυτό που βαραίνει στους ώμους μας ,
είναι και η άπειρη ευθυνη που συνοδεύεται από την ευλογία μα και κατάρα της Κρίσης μας.

Πόσο δίκιο έχεις για την αλήθεια Καλυψώ μου.
Οπως είπα και πιο πάνω , από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να μας συμβεί ,είναι όταν ανακαλύπτουμε το ψέμα πίσω από την Αλήθεια .
Η μεγαλύτερη δύναμη του εοσφώρου . Η Διαβολή της Αλήθειας.

Αχ Τι θα κάνω με σένα που θέλω να σου γράψω άλλα τόσσα και πάντα αυτός ο ελλειπτικός Χρόνος μου το απαγορεύει

Γλυκό φιλί φωτεινής καλημέρας
:)

Τρελός του Χωριού είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε
στο παρελθόν είχα εμπιστευθεί ανώνυμα μηνύματα ,
που τελικά δεν ήταν τίποτε άλλο ,
από κρυφούς κωδικούς ελέγχου του e-mail μου .
Κουράστηκα πάρα πολύ να αφαιρέσω από όλες μου τις αναρτήσεις όλους τούτους τους δούρειος ίππους .
Από τότε δεν εμπιστεύομαι τα ανώνυμα μηνύματα και κυρίως αυτά σε ξένη απο την ελληνική γλώσσα .
Ομως επειδή δεν θέλω να είμαι άδικος ,και όντως να μήν είσαι ένας χάκερ που στέλνει copy paste μηνύματα ,
αλλά ένας άνθρωπος που θέλει να επικοινωνήσουμε , θ
α ήθελα πριν δημοσιεύσω ττο μήνυμά σου ,
πρώτα να μιλήσουμε στο mail μου για να μου αποδειχθεί αν είσαι υπαρκτό πρόσωπο.
Σε ευχαριστώ
:)

Καλυψώ είπε...

Τρελε φιλε μου..

δικαιος δεν ειναι εκεινος που δεν αδικει απο ελλειψη δυναμης και μεσου να αδικησει η εστω με λογο να τιμωρησει, αλλα εκεινος που εχει ολα τα μεσα και την δυναμη να φερθει με τετοιο τροπο που να προκαλεσει την τιμωρια..αλλα δεν το κανει..

πιστευω πως πρεπει να αποστρεφομαστε και να παλευουμε καθε συναισθημα που μας βγαζει απο τον Θειο προορισμο μας.
Δεν ειναι ευκολο διοτι ντυθηκε η ψυχη μας την σαρκα και πολλες φορες ξεφευγουμε απο το στοχο μας
μα αυτο ειναι και το μεγαλειο των ανθρωπων, η μαχη τους..η μαχη η αιωνια ΜΕΣΑ τους..

και μια τετοια μαχη θεωρω πως εγινε και καποτε στους ουρανους..
εμεις ειμαστε οι Θεοι και οι Εκπτωτοι Αγγελοι..
φερουμε την δυναμη και την αδυναμια εκεινης της μακρινης; μαχης σε καθε λεπτο που βιωνουμε την υπαρξη μας..

Καθε σταλα λογων σου..
ΦΩΣ πολυτιμο..!!
την καλημερα μου..:)

Τρελός του Χωριού είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Τρελός του Χωριού είπε...

Καλυψώ μου ,

κάποτε ,
τότε που ακόμα χρονος δεν υπήρχε ,
η Σκέψη στάλθηκε μαζί με την Αγάπη,
για να Δημιουργήσουν .
Η Σκέψη έτρεξε μακρυά ,
ενώ η Αγάπη εκανε σταθερά βήματα .
Η σκέψη απομακρύνθηκε τόσο ,
από την αγάπη ,
που χάθηκε η επιρροή του θεού μεσα σε αυτήν .
Ετσι ,
ξεκίνησε να δημιουργεί τα πάντα με βάση αυτήν ,
θέτοντας τον εαυτό της ώς θεό.
Οταν εφτασε η Αγάπη ,
η σκέψη δεν της επέτρεψε να καταστρέψει όσο είχε δημιουργήσει ατελός .
Ετσι ξεκίνησε μια μάχη .
Αγγελοι που εφεραν το φως της σκέψεις (εοσφορος)
και αγγελοι που εφεραν το φως της αγάπης συγκρούστηκαν .
Ομως δεν ήταν μόνο ισοδύναμοι ,
μα και κομμάτι οι μεν των δε ,
αφου δημιουργήθηκαν για να αλληλοσυμπληρώνονται .
Ο θεός τότε ,
πήρε την Αγάπη με όλες τις αγγελικές της όψεις
και δυνάμεις ,και την έβαλε μεσα σε ενα δημιούργημα που ονομάζεται Ανθρωπος .
Το ίδιο έκανε και στο Πνεύμα (ας το πούμε αφελώς Σκέψη) .
Τα έδεσε μεταξύ τους με τις χειροπαιδες της ψυχής .
Εσπασε λοιπόν αυτήν την τιτάνια ματεη μάχη ,
σε πολλές μικρές μαχες , μα με μια διαφορά .
Αυτό το αδύναμο πλασματάκι (σε σχέση με όλες αυτές τις τεραστιες δυνάμεις που πάλευαν μέσα του )
είχε μόνο δυο δυνάμεις για να αντέξει αυτό το βαρύ φορτίο.
Πρώτον , την ελευθερία από τον θεό να επιλέξει ,μέσω του βιου του , μα και μέσα από την κάθε σκέψη ή πράξη του,
σε ποιόν από τους δύο αντιμαχόμενους ωκεανούς θα χαρισει την σταγόνα του ,
και δεύτερον την ευλογία της φθοράς ,
αφού μεσα από αυτήν ο ανθρωπος πρέπει να αναζητήσει και να μάθει τις εσωτερικές του δυνάμεις
που τον κάνουν άφθαρτο ,αιώνιο.
Το άγγιγμα του Χρόνου ,
δεν μπορούν να το αντεξουν ούτε άγγελοι ούτε δαίμονες.

Αυτην την ιστορία μου είπε να σου πώ η γιαγιά τρέλα μου,
γλυκιά μου Καλυψώ γιατί κατάλαβε ποσο φοβάμαι την έπαρση .

Φωτεινό φιλί μου καλημέρας
:)

Τρελός του Χωριού είπε...

Chrisa μου
Το οτι έρχεσαι στον κήπο του τρελόυ , μου φτάνει . Δεν είναι η συχνότητα ενως χαμόγελου που το κανει ιδιαίτερο , μα τα χρώματα που κρατά στις άκρες των χειλιών του .Και όποτε έρχεσαι , ένα τριαντάφυλλο θα ανθίζει για εσένα .
Οσο τώρα για την Αλεξανδράτου , ήθελα να ήξερα ,πότε θά βάλουν μέσα όλους όσους χρησιμοποιούν άτομα με σοβαρά διαταραγμένη ψυχική υγεία για να ανεβάσουν την τηλεθέαση της εκπομπής τους (βλέπε αννιτα πάνια ,κλπ) ;Την Αλεξανδράτου στην τελευταία της συνέντευξη την λυπήθικα . Πάσχει από σοβαρά προβλήματα ψυχικής υγείας , και αντί κάποιος να την βοηθήσει ,όλοι την σπρώχνουν πιο κάτω . Μου θυμίζει την Έφη Θώδη (λαϊκή τραγουδίστρια ) πρίν από ένα χρόνο που εβγαινε και έλεγε πως μιλάει με τον θεό , και τα κανάλια της έπαιρναν συνέντευξη .Μέχρι που την έβαλαν στο ψυχιατρίο. Αυτό θα συμβεί και στην Αλεξανδράτου το πολύ σε ένα εξαμηνο , αν είναι τυχερή και την προλάβουν με κάποια ιατρική αγωγή . Αν όχι ,όλη αυτή η έπαρση που δίνει η μία πλευρά της μανιοκατάθληψης , θα γυρίσει απότομα σε καταστολή , θα της φαίνεται αφόρητο ακόμα και το να ζεί , και ή θα αυτοκτονίσει ή θα την βρουν τελειωμένη κάπου από υπερβολική χρήση ναρκωτικών .
Σε ευχαριστώ που ήρθες Chrisa μου .
Ομορφος ο περιπατος μας στον κήπο του τρελού .
:)

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου