Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Παιχνίδια με την Άμμο




Όταν ήμουν μικρός
έπαιζα με την άμμο της θάλασσας .
Έπαιρνα μια χούφτα στο χέρι μου
και την άφηνα να χάνεται λίγο λίγο από τα δάκτυλά μου .
Αυτή ήταν η πρώτη μου επίγνωση της δύναμης του Χρόνου .

Οταν έσφιγγα γερά τα χέρια μου για να μην φύγει ,
αυτά πονούσαν ,
μούδιαζαν .

Ηξερα πως δεν μπορώ να την κρατώ εκεί για πάντα ,
παρα μόνο για στιγμές.
Αυτή ήταν η πρώτη επίγνωση μου της μαγείας της Ζωής .

Όταν όλη η άμμος έφευγε από το χέρι μου ,
άφηνε ψήγματα της ,
αποτυπώματα ,
πως κάποτε ήταν έκει .
Μικρούς κόκκους
που είχαν χωθεί βαθιά μεσα στο δέρμα μου
νομίζοντας πως τους ανήκω
Με πονούσαν .
Αλλοι ,
αυτά τα ίχνη του παρελθόντος ,
προσπαθούσαν να τα κρατήσουν ,
πονόντας στο Παρόν τους
και κρατώντας 'ετσι το χέρι τους άδειο

από μια νέα χούφτα άμμου ,
από άλλη θάλασσα ,
από άλλη έρημο .
Ποιός ξέρει ;
Ποτέ δεν άντεξα να έχω την χούφτα μου άδεια .
Ένοιωθα πώς ήταν
βλασφημία προς τον θεο ,
να σπαταλάω την Ζωή με Θάνατο.

Ξέπλενα πάντοτε τα χέρια μου ,

και μετά βούταγα όλος
μέσα στην Θάλλασα ,
την μήτρα της ζωής,
για να είμαι καθαρός ,
για να βιώσω την ροή
την γεύση ,
την υφή
και τα αρώματα
της νέας άμμου,
που θα μου φέρει ο άνεμος
και η θάλασσα.



.
.
.
Απαντώντας στην Κάκια
:)
.
.
.
.

10 σχόλια:

Margo είπε...

Ευχαριστώ την Κάκια που έγινε αφορμή γι αυτή την ονειρική ανάρτηση.. αν και δεν είμαι ειδική νομίζω ότι φαινόταν από την αρχή σου πως ο δρόμος σου είναι και θα είναι βαθιά πνευματικός με αγάπη για την ζωή την ίδια.
Εύχομαι το χέρι σου να μην μείνει ποτέ άδειο από ζωή.. να σαι καλά τρελέ μου:-)

kat. είπε...

εγώ.. αυτό με την άμμο το κάνω ακόμη! δεν ξέρω πόσο νορμάλ είναι, πάντως το κάνω..

και το χαίρομαι.. επίσης πετάω και πέτρες από οποιαδήποτε απόσταση. γοητεύομαι με αυτό το "μπλούμ" που ακούω..

Despoina Oikonomou είπε...

...τι να πω...?!!
μαγεύτηκα !!!!

οι προτάσεις λίγες με τόσο ζωή και αλήθεια μέσα τους...

ταξίδευα της κάθε λέξη....
και μπήκα στη θάλασσα της ζωής...!!!

ευγνωμονώ που εκφράζεσαι...
και εμένα που σε ανακάλυψα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο, ονειρικό, μα και τόσο αληθινό, να είσαι καλά που με ταξίδεψες με τα λόγια σου, σ' ευχαριστώ
καλή σου νύχτα

ποντίκι είπε...

Άμμο.... κυλά και γλιστρά....
ναι μεγαλη αληθεια

Τρελός του Χωριού είπε...

Margo μου

Τα λόγια σου κρατάνε δύναμη στους κραδασμούς τους .
Αν σε ευχαριστήσω θα χάσω άμμο από το χέρι μου .
Αν δεν σε ευχαριστήσω θα πονέσω .
Γι αυτό απλά σου χαμογελώ γλυκά,
και ανθίζω μια ευχή για εσένα ,
εδώ.
:)

Τρελός του Χωριού είπε...

Kat μου

Δεν πρέπει να πονάς την θάλασσα με πέτρες.
Πρέπει να την ευχαριστείς για την ζωή που μας δώρισε

οσο για την αμμο
και εγω αυτό κάνω
ακόμα,
και ας μην είμαι και στην
πρωτη μου .... νιώτη πιά
:)
Πολλα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Δεσποινά μου

Σε ευχαριστω για τα όμορφα λόγια σου
Ο κήπος του τρελού
είναι πάντα ανοιχτός για θεραπευτές .

Με μεγάλη μου χαρά θα σε συστήσω σε όλα τα λουλούδια του
:)
Πολλα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Σιλένα μου

Σε αυτό τα ταξίδι εγώ έβαλα το μικρό σκαρί της σκέψης μου ,
τα μπαλωμένα πανιά του ονείρου μου,
όμως εσεις είσαστε ο άνεμος μου
που με ταξιδεύει .
Η αφορμή και το ταξίδι .
Μην το ξεχάσεις ποτέ αυτό
:)
γλυκό φιλί

Τρελός του Χωριού είπε...

Ποντίκι μου
Αμμος
Η υφή του χρόνου,
στα ανθρωπηνα χέρια

Μου αρέσει που σε βλέπω στον κήπο μου

Πολλά φιλιά

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου