Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Αγρίμια του Ερέβους




Ο Λύκος
το αγαπημένο ζώο του Απόλλωνα
σημαίνει ΦΩΣ
από την λέξη "Λύκη"
Από αυτήν την λέξη
όλα όσα μεταφέρουν το φώς της μάθησης,
μα και την μάθηση του φωτός,
ονομάζονται Λύκεια,
ευλογημένα πάντα
από το ιερό Απολλώνιο Φώς.

Τώρα πιά ,
άλλα αγρίμια που κυνηγούν ,
να ξεσκίσουν κάθε ζωή ,
κάθε Αγάπη ,
κάθε ελευθερία ,
έχουν το θράσος να ονομάζονται Λύκοι.
Ομως το δικό τους φώς ,
είναι μόνο αυτό του Ερέβους.

Μα κάπου μέσα στο δάσος ,
τα μάτια των Λύκων του Απόλλωνα ,
τους παρακολουθούν .
Και αυτοί το νιώθουν.

.
Καμία καρδιά
κοντά στο Φώς
δεν είναι απροστάτευτη
.
.
.
.
Περπατώ, περπατώ εις το δάσος
όταν ο λύκος δεν είναι εδώ.
Λύκε, λύκε είσαι εδώ..;

Λύκε..;

Μ έσυρες έξω απ το σπίτι στα τέσσερά μου χρόνια.
Ξεροστάλιαζα στα χαλάσματα.
Στην άκρη της πόλης,
εκεί στην άκρη του αγνώστου.
Για ένα σου μόνο βλέμμα.
Μ έβρισκες τότε πολύ μικρή.
Η νίκη σου πάνω μου δεν θα χε αξία.
Και ύπουλα περίμενες την εφηβεία,
να τρυπώσεις στο σώμα μου,
να μου κρυφτείς εκεί και να νιώθω από μέσα την καυτή,
βρωμερή σου ανάσα.
Η πείνα σου κατοίκησε τα μάτια μου.
Το ουρλιαχτό σου στοίχειωσε το τραγούδι μου.
Η ψυχή μου αγρίεψε.
Κι αφού καταβρόχθισες τα χρόνια μου
κι όλα τα ευγενικά μου δώρα,
άρχισες να κυνηγάς σώματα ξένα.
Έγινα σκιά σου.
Όμως τέρας, σπάνια έβγαινες πια στο φως.
Και για να γλιτώσεις από μένα,
τρύπωνες όλο και πιο πολύ στο πιο βαθύ σκοτάδι.

Δεν λέω, υπήρξαν και καλές στιγμές.
Κάποιες φορές πλημμύριζε ο ουρανός σου άστρα.
Για λίγο, για όσο κρατάει ένα βλέμμα.
Κι έπειτα κάθαρμα,
μ έσερνες όλο και πιο βαθιά στο σκοτεινό σου δάσος.
Σ ένα κυνήγι, ανελέητο.
Χειρότερα κι από αγρίμια μπλεχτήκαμε σε πάλη ως εσχάτων,
ξεσκίσαμε την ψυχή μας, πασαλειφτήκαμε αίμα.
Μ έμαθες να ζητάω για να σε δω να δίνεις,
όχι σε μένα, αλλού.
Ώσπου γέρασα μαλάκα
Και τώρα, έτσι κι αλλιώς,
δεν είμαι πια για σένα.
Κι εσύ,
που όλα όσα θέλησα τα μπόρεσες,
δεν είσαι πια για μένα.

Λύκε μου, πήγαινέ με πίσω,
να πάρουμε το παραμύθι απ την αρχή.
Βάλε μου δράκους,
βάλε μου μάγισσες,
δεν θα κωλώσω.
Μονάχα εκεί, στην άκρη άκρη,
βάλε ένα σπίτι μ ένα φωτάκι τόσο δα.
Να, ένα τόσο δα μικρό φωτάκι.
Για να χω την ψευδαίσθηση,
πως ίσως κάποιος εκεί,
κρατάει αναμμένη μια φωτιά,
κι ότι με περιμένει.

Σ αφήνω λύκε.
Κι εσύ που τ όνομά σου στ αρχαία χρόνια ήτανε φως,
μείνε και ψόφα στο σκοτάδι.
Πάω να βρω τους φίλους μου.
Θα πω τ ανομολόγητα
και θα σε καταδώσω .-
.
.

.
.
.
Η Ελεύθερη Ποιηση που απαγγέλθηκε γραφτηκε από την Τανια Τσανακλιδου
Μουσική : Μιχάλης Δ.

6 σχόλια:

Καλυψώ είπε...

Εχεις νιωσει ποτε..
να αγαπας τοσο..
που να
θες να βγαλεις το δερμα σου
για να μην κρυωνει
η Νεκρη σου αγαπη..
πως ειναι να νιωθεις ..
το σωμα σου..
θυσια
στο τιποτα που ειναι τα Παντα..
να φιλας το μαχαιρι που σκορπα την ψυχη σου σε χιλιαδες εξαρτηματα..
δανεικα και αγυριστα
μονοπατια σκοταδιου..

και να βαδιζεις μονος..
σε ενα απεραντο δασος..

το μονο φως
μεσα σου..
τοσο πολυ λερωμενο..
που σιχαινεσαι και να το ψαξεις
να το βρεις..να καθαρισεις τοση βρωμια..που το χει καλυψει..

μια μερα,
αγριευεις..
σπας την καρδια σου
την στραγκαλιζεις με τα ιδια σου τα χερια..πονας..δεν εχει τελος ο πονος..
και καταλαβαινεις πως δεν θυμασαι καν την αρχη..

καθε βημα που κανεις
φευγει και ενα κομματι απο εσενα
η αρρωστια σε εχει χτυπησει..
λεπρα..
και καθε κομματι που αφηνεις
που κλωτσας σαν εμποδιο..να σκορπιστει απο μπροστα σου..
δεν το λογαριαζεις..

οταν κανεις το πρωτο βημα..
καμια Κολαση δεν μπορει να σε γυρισει πισω..κανενας θανατος..
καμια αγαπη..τιποτα απολυτως..

αλλα αγριευει ο Ανθρωπος..
ιδιο αγριμι γινεται
με εκεινο
που αγαπησε..
που μισησε,
που συγχωρεσε..

μοναχικο..
ναι εχει αγαπη μεσα του..
πως αλλιως..αφου ετσι ειναι φτιαγμενο..απο Φως..
ειναι βλεπεις απο τα "αλλα" αγριμια
απλα δεν το ξερει..ακομα..

μενει μονο..
γεματο απο τους λεκεδες
που φορεσε και ειπε πως ηταν ..Ζωη!

πορεια..
βλεπεις..το δασος καιγεται..
και αν υπηρχε σπιτακι με φως
και καποιος που περιμενε..
δεν εχει σημασια πια..αλλωστε μαλλον παιχνιδι του μυαλου ηταν και αυτό..

το μονο που εχει σημασια
ειναι να βγαλεις απο πανω σου
την λασπη..
και να βρεις το δικο σου..
καταδικο σου φωτακι..τον Ανθρωπο
μεσα σου..την φωνη της Ψυχης σου..

βαρεθηκα τα παραμυθια των Θνητων
φιλε μου..
λεω να φτιαξω αλλα..
γεματα Αθανασια και Αληθεια!
και αν θα υπαρχουν Λυκοι..
θα ναι του Απολωνα ακολουθοι..
και γυρω Μουσες..να χορευουν εκστατικα γυρω απο την μεγαλη φωτια και να τραγουδουν τους στιχους μου..στιχους της ΨΥΧΗΣ μου..

γεια σου Τρελε μου...
υπεροχη η αναρτηση σου..
τα φιλια μου!!!!!!

Artanis είπε...

Φοβερό κομμάτι...Καταπληκτική ανάρτηση Τρελλέ μου...

Τρελός του Χωριού είπε...

Καλυψώ μου
Υπάρχουν φορές που μόνο η Σιωπή μπορεί να αντέξει τα λόγια που θα ήθελα να σου πω
για να σε ευχαρηστήσω για αυτό το πνευματικό λουλούδι που χάρισες στο κήπο του τρελού

Γλυκό φιλι

Τρελός του Χωριού είπε...

Αρτάνις μου
Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου ,
ομως η αναρτηση αυτή όφείλεται στην κατάρτηση μου από την ελευθερη ποιηση της Τσανακλίδου . Ποσο ευστοχα οριζει την πορεία του πόνου με την ροή του λόγου της .

Φωτεινα φιλιά

~reflection~ είπε...

Μια φορα αν συναναστραφείς με του Λυοκυ το αιμα, δεν μπορείς να απομονώσεις τον εθισμο...
Διψας σαν λύκος..
Πεινας σαν αγρίμι..
Αγριεύεις σαν δαίμονας..
Τρως τις σαρκες σου σαν Τρελος..

Το δασος πνιγμενο στο ερεβος της Πλανης..
κι όμως παντα δύο ματακια σκοντάφτουν στην υποψία σπίθας που αναμοχλεύει τη φωτιά....
Μαθημενος από τα γεννοφάσκια σου να θαβεις το ένστικτο κατω από το δερμα σου...

να πίνεις το φόβο και να μεθας με την κατα προσωπο επίθεση...

Δε θα ξεφυγεις...

Λυκε λύκε είσ' εδω?...

Ακου..
αφουγκρασου..
Εδω είναι..
πιο διψασμενος από ποτέ..
πιο γνησιος από πριν..
πιο διεκδικητικός μεσα από την ενηλικίωση...

Καθρεφτισμα στη ξεφωτο μιας Αληθειας:
ΕΣΥ ο Λυκος ...
εγω η σκια του!....

Τρελός του Χωριού είπε...

Η Λύκη ήταν πάντοτε αδηφάγα, Κάκια μου.
Μήτρα της ,η Νύχτα και όχι το Ερεβος .
Αναγκη της ,η Ανατροπή .
Η' αλλιώς ,
η άλλη έκφραση του δημιουργικού σκότους.
Γι αυτό Λύκις και Σκιά ,
δεν έχουν σαφή όρια υπαρξης.

Λυκαυγή φιλιά

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου