Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Δεκα Οψεις Μίας Φύσης






Πρώτα,
η Ανατολή των Αισθήσεων


.


Η Αναγκη για Επικοινωνία


.


Μετά,
το ατελείωτο ταξίδι της αναζήτησης
του αντικείμενου του πόθου μας


.


Σε κάποια από τις ανάσες αυτού του ταξιδιού,
μέσα από τον καθρέφτη των αναγκών μας,
επιλέγουμε το είδωλο
του άλλου μας μισού .


.


Τότε,
αφήνουμε το πάθος μας
να πυρώσει τις αισθήσεις ...


.


... να τις λιώσει
και μετά στο αμόνι τως σωμάτων ,
να ενωθούν,
σε μία βαθύτερη μορφή.


.


Aυτή του μοιράσματος,
της τρυφερότητας,
της φροντίδας .


.


Ετσι,
η Αγάπη
αποκαλύπτει την μορφή της ...


.


... και ζητά από την Μύτρα της Φύσης


.


... να δωθεί όλη αυτή η αγάπη ,
στο άνθισμα και στο μεγάλωμα ,
μίας νέας Zωής

.
.



.
.
.

Αφιερωμένο στους δυο κολλητούς μου
και τις γυναίκες τους,
που περιμένουν να γεννηθούν τα αγόρια τους ,
από ώρα σε ώρα.


10 σχόλια:

roadartist είπε...

Υπεροχο!
Να τους ζήσουνε!

~reflection~ είπε...

Να αναφερω μεθυστικό σχόλιο λόγω του κρασιού που κατανάλωσα αφειδως!!!

Ο πρωτος μεγαλος και ανεπαναληπτος έρωτας, στον οποίο μας σπρώχνει η ίδια η Φυση, είναι με το είδωλό μας στον καθρεφτη των αισθησεων...

Εγω και ο πιο όμορφος εαυτός μου...

Μόλις μάθω να αγαπιέμαι, έρχεσαι εσυ.....
μπορώ να σου μαθω πολλά... γιατί πειραματίστηκα...

Ο δρόμος ανοίγει σαν πέταλο στον ήλιο της ευτυχίας...

και όλος ο κόσμος ανθίζει μπροστά στο προσδοκόμενο....

Ενα παιδάκι σφραγίζει τον έρωτα, αλλα δεν είναι και η απαραίτητη προϋποθεση για να γιγαντωθεί το συναίσθημα....

Τόσοι ένδοξοι έρωτες στην ιστορία του Κόσμου έληξαν πριν ολοκληρωθούν με τον ερχομό ενός παιδιού...

Κι όμως άφησαν Ιστορία...

Σε φιλω Τρελε μου...
μεθυσμενα και αναπαντεχα....

Prisoned Soul είπε...

Υπέροχο...
Πόσα μπορεί να κάνει η αγάπη, όταν δίνει πνοή σε μιά νέα ζωή.

Τρελός του Χωριού είπε...

RoadArtist μου
Ναι είναι υπέροχο
να νυμφεύεις και τους δύο κολλητούς σου ,
με τις γυναίκες που πραγματικά αγάπησαν
και να τα φέρει η μοίρα ,
να περιμένουν το πρώτο τους παιδί ,
σχεδόν την ίδια μέρα και οι δυό τους .

Σε ευχαριστώ

Φωτεινα φιλιά

Τρελός του Χωριού είπε...

Ειδωλα ,
Κάκια μου,
του εαυτού μας ,
οι εικόνες του έρωτος.
Εν δυνάμι Νάρκισσοι
οι εγωισμοί της ανάγκης μας .
Ορίζουν σκέψεις
ανάσες ,
ακόμα και είδωλά.
Οχι όμως την Αγάπη.
Πολεμώντας με τον εαυτό μας
μέσα από τις μορφές των άλλων ,
έτσι μαθαίνουμε να αγαπάμε .

Δεν τελειώνει ποτέ
αυτός ο πόλεμος του Ερωτα,
όσο είμαστε ακόμα εδώ
και διεκδικούμε ζωή
από την ανάσα μας.

Φωτεινό φιλί
Κάκια μου

Τρελός του Χωριού είπε...

Η Αγάπη
και όλες οι εκφάνσεις της
Sweet truth μου
στα δικά μου μάτια
είναι ότι πλησιέστερο στον θεό .
Γι αυτό και το θεωρώ κάτι τόσο Αγιο.
Ομως ο Κυριούλης από πάνω ξέρει ,
πως εμείς οι άπληστοι ,
δεν θέλουμε μόνο τα γαλήνια νερά της Αγάπης .
Ετσι ,μας έδωσε και τις φουρτούνες του Ερωτα.
για να νιώσουμε για λίγο ... θεοί .
Και υπάρχουν κάποιοι τρελοι σαν και εμένα ,
που περισσότερο τις φουρτούνες ζητούν ,
στους υγρούς ορίζοντες της καρδιάς τους .

Οσο για την πνοή μιας νέας Ζωής ,
εκεί απλά σιωπώ ,
γιατί εκεί ,
μιλά ο θεός .

Αλλαλα τα χειειειειλη των ασεβώωων
τωωωων μη προσκηνούουουουντων
την εικόοοοονα σου την σεπτήηηηηη.

Οσιος (λόγο ερώτων ) Παράφρον του Χωρίου
της Μονής Φωτιάς και Λαύρας .
Ευλόγισον.
;)

Artanis είπε...

Με το καλό να αγκαλιάσουν τα μωρά τους, νά ναι πάντα καλά, κι εκείνοι
κι Εσύ...

Τρελός του Χωριού είπε...

Σε ευχαριστώ από καρδιας Αρτάνις μου
Η μία το πήρε πρώτη φορά στην αγκαλιά της εχθές το βράδυ .

Οσο για εμένα ,
έχει ο θεός
η να το θέσω επιστημονικότερα
.... φέεεετααα

:)

Πολλα πολλα φωτεινα φιλιά

Clem Lumen είπε...

η φυση του ανθρωπου.. απο μονη της ενα γλυκο θαυμα:)
γραφεις πολυ ωραια...

Τρελός του Χωριού είπε...

Είναι πάντοτε όμορφο να βλέπεις ένα καθαρό ελεύθερο πνεύμα ,
στον κήπο των σκέψεων και των συναισθημάτων σου.

Η Ζωή free Spirit μου ,
είναι πρώτα από όλα
και ίσως το μόνο ,
θαύμα που μας... ανέχεται
;)

φωτεινα φιλιά

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου