Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Ποτε ΟΜΠΑΜΑ πότε ΟΣΑΜΑ ...




... πότε ΜΕΡΚΕΛ και ΤΡΟΣΚΑ'ΝΑ .
το χω καταλάβει ήδη ,στη ζωή μου, το παιχνίδι .
Εχω καταλάβει ήδη στης ζωής μου το ταξίδι
πως πουλάει το σεξ το Δραμα ,και όχι η ουσία , μα η ρεκλάμα .
Ολά ίδια πιά .Τα ίδια .Της ζωής αποκαΐδια
Τι κι αν είσαι ανοιχτομάτης τι κι αν είσαι αυγουλομάτης
είτε είσαι ανοιχτομάτης είτε είσαι αυγουλομάτης
Όλο ίδια και τα ίδια, αν μυαλό 'χεις ροκανίδια.

Στο 'πα μια και στο 'πα δύο, στο 'πα χίλιες δέκα δύο
βρε θα γίνει εδώ το Σούλι.Την κοπάνησες Ρασούλη.
Γύρω γίνεται το Σούλι, γίνε μέγας πια μικρούλη
Στο 'πα μια και στο 'πα δύο, στο ραχάτι πές αντίο.

Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Έχω καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι
Πότε Βούδας, πότε Κούδας, πότε Ιησούς κι Ιούδας.


Αφιερωμένο στο πιόνι ΟΣΑΜΑ ΜΠΙΛ ΑΝΤΕΝ ,
των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων,
που θυσιάστηκε σήμερα στην Παγκόσμια σκακιέρα .
Οικονομικά συμφέροντα
που έχουν ήδη στήσει το σκηνικό του πολέμου
στην βόρια Αφρική και την Μέση Ανατολή ,
και παράλληλα την οικονομική εξαθλίωση
και κατα συνέπεια στρατιωτική καθοδήγηση για ... άλλα ξένα συμφέροντα ,
στην οποία έχουν βουλιάξει τη Νότια Ευρώπη (των γουρουνιών αγγλιστί )
(PortugalItalyIrlandGreeceSpain )
και απλά περιμένει την οργισμένη θετική ψήφο των Αμερικανών ,
αφού βέβαια γίνουν ντέ και καλά
κάποια αντίποινα της ΑΛΚΑΙΝΤΑ στις ΗΠΑ
(προεκλογική περίοδος στην Αμερική βλέπετε .Τυχαίο ;)
για να πάρει την συναίνεσή του Αμερικάνικου λαού
και στρατού και να ξεκινήσει το μεγάλο πανηγύρι ,
που χρόνια , προσεκτικά , ετοιμάζουν ,
οι οικονομικοί ΑΛΉΤΕΣ .

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου