Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Το στοιχειώδες χέρι

Πάντα παχιά και τραχιά παλάμη και δάχτυλα κοντά και άκομψα. Νύχια κοντά ,παραλληλόγραμμα , μικρής επιφάνειας . Λίγες γραμμές στην παλάμη . ολα αυτά υποδηλώνουν μικρή πνευματική ικανότητα και αρκετά υπανάπτυκτο νευρικό σύστημα . Αν περιμένετε από τέτοιους ανθρώπους ευαισθησία ... την πατήσατε. Δεν καταλαβαίνουν πόνο και κούραση ούτε όμως μπορούν να βάλουν όριο στα νεύρα και στα πάθη τους. Σχήμα ,χρώμα, αισθητική ακι ομορφιά είναι άγνωστες λέξεις γί αυτούς . Δώσε τους φαϊ, ποτό ,σεξ και κάτι να ...βαράνε και θα είναι ευτυχισμένοι . Χωρίς φιλοδοξίες ,παρασύρονται εύκολα λόγο βίαιου χαρακτήρα (κυρίως αν η πάνω φάλαγγα του αντίχειρα είναι βαριά και τετράγωνη) ,να κάνουν συχνά ή αξιόποινες πράξεις ή ηρωισμούς . Γεμάτα τα βιβλία Ιστορίας και η φυλακές από τέτοιους τύπους.

Τα σχήματα των χεριών και των δακτυλων


Πριν ξεκινήσουμε την χειρομαντεία θα ήθελα να πώ ότι οι πηγή μου για τούτην εδω την προσπάθεια , βασίζονται κυρίως στίς γραφές του Κόμη Louis Hamson.
   Ενός μορφωμένου ευγενούς που αφιέρωσε την ζωή του κυρίως στην χειρομαντεία. Αγαπούσε την ποίηση τον αποκρυφισμό και την γνώση και έκανε σκοπό της ζωής του την συλλογή της ,ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο γι αυτόν ακριβώς τον λόγο. Ήταν ίσως ο σημαντικότερος χειρομάντης της εποχής του και σίγουρα ο πιο διάσημος στον δυτικό κόσμο κυρίως μέσα στα σαλόνια των ευγενών και των βασιλέων. Πάνω στις γραφές του βασίστηκε το πρώτο κομμάτι της εκμάθησης μου σε ότι έχει να κάνει με την χειρομαντεία . Οι όροι που χρησιμοποιεί είναι παλιοί (αφού έζησε στα τέλη του 1800) και με μία ποιητική διάθεση , πράγμα που με γοήτευσε ιδιαίτερα , γι αυτό και τους υιοθέτησα . Σε πολλές φωτογραφίες που θα αναρτήσω αργότερα δυστυχώς δεν υπάρχουν αυτοί οι όροι , αλλά άλλοι μοντέρνοι πολύ πιο πεζοί ,στους οποίους όμως θα σας κάνω τις αντιστοιχίες.
   Ξεκινάμε λοιπόν.
 Η χειρομαντεία πρέπει στην πραγματικότητα να σημαίνει την μελέτη του χεριού στο σύνολό του Όμως διαιρείται στις δίδυμες επιστήμες της χειρογνωμίας και της χειρομαντικής.
   Η Χειρογνωμία ασχολείται με το σχήμα του χεριού και των δακτύλων και αναφέρεται στην κληρονομική επίδραση του χαρακτήρα και της προδιάθεσης . Η Χειρομαντική ασχολείται με τις γραμμές και τα σημάδια της παλάμης με τα γεγονότα του παρελθόντος , του παρόντος και του μέλλοντος. Γίνεται ,λοιπόν , εύκολα κατανοητό ότι η χειρομαντική δεν μπορεί να συμπληρωθεί χωρίς την χειρογνωμία.
   Στο διάβασμα του χεριού , πρέπει πρώτα να χαρακτηρίσουμε το σχήμα και την μορφή του χεριού , το δέρμα και τα νύχια πρίν προχωρήσει στην κρίση των γραμμών και των σχημάτων της παλάμης . Μερικοί άνθρωποι θεωρούν την χειρογνωμία πολύ ασήμαντο τμήμα της μελέτης για να αξίζει την προσοχή και βιβλία σχετικά με αυτό το θέμα ,συχνά αγνοούν την σημασία της και αρχίζουν πολύ γρήγορα με τις πιό ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες της χειρομαντείας . 
   Λίγη σκέψη ,όμως , θα μας διξει ότι ένα τέτοιο σχέδιο δεν είναι σωστό και θα καταλήξει σε λάθος γιατί ,αν πράγματι το αντικείμενο αξίζει να μελετηθει , πρέπει να μελετηθεί ολοκληρωτικά. Επίσης το σχήμα του χεριού μπορεί να παρατηρηθεί πολύ πιο εύκολα από τις γραμμές της παλάμης , και άρα είναι πολύ ενδιαφέρον ,γιατί με τον τρόπο αυτό μπορεί κανείς να διαγνώσει τον χαρακτήρα αγνώστων ,όπως κάθεται στο τρένο στην εκκλησία ή στο σαλόνι.
   Τα διάφορα σχήματα του χεριού και η καταλληλότητά τους σε διάφορα είδη εργασίας και το ότι με την εξάσκηση της θέλησης μπορούμε να αλλάξουμε και να αποκαταστήσουμε μέχρι έναν βαθμό κάθε φυσιολογικό ελάττωμα Όμως ,είναι αναμφισβήτητο οτι ορισμένοι τύποι είναι πιό κατάλληλοι για μια δουλειά από ότι άλλοι , πράγμα που μπορεί να καθοριστεί με την χειρομαντεία. 
   Θα προχωρήσουμε , λοιπόν , στην μελέτη των διάφορων τύπων χεριών με τις διάφορες τροποποιήσεις τους και στην σχέση τους με την ιδιοσυγκρασία και τον χαρακτήρα , Το σχήμα του χεριού δίνει εναν τεράστιο πλούτο πληροφοριών σε ότι αφορά τις ιδιοσυγκρασίες των ανθρώπων. Είναι γεγονός ότι η δουλειά και η άσκηση μπορεί να μεγαλώσουν και να πλατύνουν το χερι , δεν μπορούν όμως να αλλάξουν τον τύπο του χεριού στον οποίο ανήκει το συγκεκριμένο άτομο
   Υπάρχουν επτά τύπο χεριού . Ο κάθε τύπος μπορεί να διαιρεθεί σε εφτά νέες υποδιαιρέσεις.

   Οι επτά Τύποι είναι
   1/ Το στοιχειώδες χέρι ή ο κατώτατος τύπος 
   2/ Το τετράγωνο ή το χρήσιμο χέρι
   3/ το σαν σπάτουλα χέρι (δραστήριος τύπος )
   4/ Το φιλοσοφικό ή το δύσκολο χέρι
   5/ Το κωνικό ή καλλιτεχνικό χέρι
   6/ Το ψυχικό ή ιδεαλιστικό χέρι
   7/ Το μικτό χέρι

   Οι επτά υποδιαιρέσεις του κάθε τύπου σχηματίζονται με την μίξη και των επτά τύπων . Ανάμεσα στα πολιτισμένα Έθνη ,το στοιχειώδες χέρι σπάνια βρίσκεται στην καθαρή μορφή , γι αυτό αρχίζουμε από τις επτά υποδιαιρέσεις του τετράγωνου χεριού που είναι :
   Τετράγωνο χέρι με τετράγωνα δάκτυλα
   Κοντό τετράγωνο χέρι με τετράγωνα δάκτυλα
   Μακρύ τετράγωνο χέρι με δάκτυλα με κόμπους 
   Τετράγωνο χέρι με δάκτυλα σαν σπάτουλες 
   Τετράγωνο χέρι με κωνικά δάκτυλα
   Τετράγωνο χέρι με ψυχικά δάκτυλα, και
   Τετράγωνο χέρι με μικτά δάκτυλα 

YG .
Και επειδή η φίλη μου η Jacki αγχώθηκε με τόσες μαζεμένες πληροφορίες , θα το κάνω όσο πιο απλό γίνεται.
 Όσο πιο χοντροκομμένη και άκομψη είναι μια παλάμη τόσο πιο ζωώδης είναι ο χαρακτήρας του ...ιδιοκτήτη της , ενώ όσο πιο λεπτή και μακρόστενη , τοσο πιο ... αιθέριος είναι τούτος ο χαρακτήρας . Όσο πιο κοντά και σαν ... λουκάνικα είναι τα δάχτυλα ,τόσο πιο χαμηλής ... ευστροφίας είναι , ενώ όσο πιο λεπτά και μακρόστενα τόσο πιο πνευματώδης αλλά και εύθραυστος . Σε άντρα οι χοντροκομμένες παλάμες δείχνουν εναν τύπο που του αρέσει η ζωή του να κυλιέται σε ζωώδη πάθη χωρίς όμως μέτρο . Ειναι καλός για βαριές δουλειές και το λεξιλόγιο του δεν περιέχει παρά μονο τις βασικες λέξεις . Με λίγα λόγια ενας άμεσος απόγονος  του homo sapience .Η γυναίκα που έχει αυτό το χέρι είναι πολύ πιο πονηρή έως πανούργα (προσοχή ,οχι εξυπνη) με καθαρό σκοπό της να εκμεταλλευθεί τους πάντες για να καλύψει τα πάθη και την πλεονεξία της . Υψηλής αντοχής ... εργαλείο παράλληλα όμως και μεγίστου κινδύνου κατά και μετά την χρήση . Δεν επιδέχεται ISO . 
  Τώρα μακριά και λεπτά δάκτυλα σε μακριά και λεπτή παλάμη σε γυναίκα είναι ο τύπος της Γκαλάντριελ στον Άρχοντα των δακτυλιδιών . Θα σου λέει μια απλή καλημέρα και θα εννοεί είκοσι σελίδες μονολόγου. Χωρίς δίπλωμα ψυχολογίας τουλάχιστον , δεν συνίσταται σε άνδρες με λίγο πειραγμένα νεύρα . Αυτή ή παλάμη σε άντρα τώρα , είναι μια τραγωδία .Πρόκειται είτε για Άγιο (πράγμα σχεδόν αδύνατο ) είτε για την κόρη του γιαλού πού ο θεός την έκανε άνδρα για να εκδικηθεί την προγιαγιά της την ανδροχωρίστρα ή κατι τέτοιο . 
  Αυτοί είναι οι δύο ακραίοι τύποι παλάμης που όμως το 90% από εμάς βρισκόμαστε κάπου ενδιάμεσα ανάλογα με τον όγκο και το μάκρος των δακτύλων σε σχέση με αυτού της παλάμης. 
Θα τα αναλύσουμε αυτά ενα προς ένα στις επόμενες αναρτήσεις 
    

Ξεκινωντας το οδηπορικο στα κρυφα μονοπατια της χειρομαντειας


Πριν είκοσι χρόνια ενα Σάββατο βράδυ, στην παρέα μας ,ήρθε μια κοπέλα .Με πλησίασε χωρίς να μου πεί κατι ,χαμογέλασε,μου πήρε απαλά το δεξί χέρι και άρχισε να το διαβάζει. Ηξερε απλά λίγα σύμβολα χειρομαντείας .Αυτά που μπορούσε να μου πεί ήταν λίγα. Η αίσθηση όμως που μου άφησε αυτή η απόκρυφη γνώση που κρύβουν οι παλάμες, και το να μένεις μετέωρος μπροστά σε απροσδόκητες αλήθειες του εαυτού σου ,είτε είσαι αυτός που σου διαβάζουν είτε αυτός που διαβάζεις το χέρι , με είλκυσε αφάνταστα. Από τότε δεν εχω σταματήσει ούτε μια μερα να συλλέγω γνώσεις χειρομαντείας ή να διαβάζω καινούρια χέρια .
Σκοπός αυτού του blog δεν ειναι να γίνετε χειρομαντεις. Αυτό χρειάζεται πολύ κόπο ,χρόνο ,διαβασμα πολλων βιβλιων και χεριών και απο ενα σημείο και μετα σπουδή του αντικειμένου κοντα σε άνθρώπους που δυστυχώς κανείς τους δεν ειναι Έλληνας απο οσο ξέρω τουλάχιστον. Ο σκοπός μου ειναι να μπορείτε να διαβάζετε στις γραμμές των χεριών των ανθρώπων που σας ενδιαφέρουν ,ή τα δικά σας , καποιες βασικές αλήθειες που πολλες φορές είναι προσεκτηκά κρυμμένες. Σας εγγυώμαι ότι αυτό το ταξίδι όσο και αν το φτάσετε ,αξίζει τον κόπο.
Πρίν όμως ξεκινήσουμε τις γνώσεις χειρομαντείας , ας μιλήσουμε λίγο γιά τις λάθος ... γνώσεις για την χειρομαντεία. Ακομα και η λέξη Χειρο-Μαντεία , ειναι παραπλανητική ,πλασμένη από ανθρώπους που προσπαθούσαν να βρούν Κακό σε αυτα που δεν γνωριζαν με σκοπο να τα καταστρέψουν . Τιποτα δεν μαντεύεται στην χειρομαντεια , ούτε χρησιμοποιούνται περίεργες δυναμεις. Όλες οι γνώσεις της χειρομαντείας είναι καθαρή παρατήρηση αιώνων. Όλα τα νεύρα του σώματος καταλήγουν στα χέρια και τα πόδια .Τα νεύρα διαβιβάζουν όλες τις σκέψεις και πράξεις μας ,καθώς και τις εξωτερικές επιδράσεις και πληροφορίες από το ενα οργανο μας σε ενα άλλο .Αναλογα λοιπον με το τι συνήθειες και σταθερές εξωτερικες επιδράσεις έχουμε ,αναλογα με τις κληρονομικές μας ευπάθειες ή δυνατότητες ,αλλα νευρα ατονούν και άλλα δουλευονται πολυ περισότερο . Ετσι τα πρώτα στήν παλάμη κάνουν ρηχές και πολλες φορες κοντές γραμμες ,ενώ τα δευτερα βαθυές δυνατές και μακριές γραμμες. Γιατί ομως όλος αυτός ο τόσο λεπτομερής χάρτης του εαυτού μας και οχι μονο ,να εμφανίζεται μονο στις παλάμες και τα δάχτυλα των χεριών ? Απλά γιατί τα χερια είναι τα πιο άμεσα και πολυδουλεμένα εργαλεία του εγκεφάλου .Ακόμα και η πιό κρυφή μας σκέψη ,περνάει από αυτά , έστω και με ένα μικρο σπασμο της ακρης ενός δακτύλου. Ετσι λοιπόν θα απαντήσω και στην δεύτερη συχνή ερώτηση που μου κάνουν.Ναι, το χέρι αλλάζει γιατί αφού είναι ό χάρτης των νεύρων μας , όταν αλλάζουμε συνήθειες ή οι εξωτερικές επιδράσεις γίνονται διαφορετικές ,τα νεύρα μας δεν εχουν και αλλη επιλογή.
Τώρα καλό θα είναι να πούμε και μερικά πράγματα που πρέπει να προσέχετε. Αν ΄θελήσετε να πάρετε βιβλία χειρομαντειας ,προσέξτε πολύ να μην μπλέκουν μεσα και μαύρες μαγείες ή ρούνους ή παραθρησκευτικές τελετές. Η πραγματική χειρομαντεία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ . Ενα άλλο είναι να μην δεινετε το χερι σας να το διαβάζουν ο οποιοσδήποτε αλμπάνης που ή παει να βγάλει κανα φράγκο (βλέπε περισσότερες τσιγγάνες ) ή για χαβαλέ. Αυτά που κάποιος θα σας πεί θα περάσουν στο υποσυνείδητο άφου η λογική δεν έχει συνήθως τις απαραίτητες γνώσεις για να τα φιλτράρει και να απορρίψει κάποιες πιθανόν ... τοξικές πληροφορίες που αργότερα μπορεί να κάνουν μεγάλη ζημιά.
Όσοι ακόμα θέλουν να ταξιδέψουν μαζί μου σε αυτά τα απόκρυφα πελάγη , να ξέρουν πως θα είμαι εκεί σε κάθε τους απορία σε κάθε λέξη αυτού του ταξιδιού.

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Το Facebookιστάν και η Πληκτρολογική Επανασταση του Συλλογικου ΕυΣυν(α)είδητου.


Τι ωραίο που είναι το Facebookή αλλιώς FB(I) ; Φακελώνεσαι μόνος σου , σε καθημερινή βάση γράφοντας τον τρόπο που σκέφτεσαι τα όνειρα σου τους φίλους σου τις σπουδές σου κλπ Ξέρουν μέχρι και το πότε πήγες στην τουαλέτα , αφου ακόμα και αν δεν το ... γράφεις στο fb , 

ανοίγουν τα μικρόφωνα και τις κάμερες των κινητών τηλεφώνων και των υπολογιστών ανα πάσα στιγμή . 

και όλα αυτά είναι διαθέσιμα ανα πάσα στιγμή απο την οποιαδήποτε μορφή εξουσίας θελήσει να σε δουλοποιήσει . 


Και πάμε στα ακόμα πιο ωραία του fb . Παει ο άλλος για βόλτα , και αντι να θελήσει να περάσει καλα , τον νοιάζει μονο να τραβήξει φωτογραφίες και να παει γρήγορα στο σπίτι να τις βγάλει στο ... fb . Λες και είναι εκεί ο κόσμος του . λες και ειναι εκει η ζωή του . Στέλνεις σε κάποιον ενα μήνυμα στο φβ και σου απαντάει αμέσως . Του ξαναστλνεις σε μια ωρα και σου απαντάει αμέσως . Του ξαναστελνεις καθε μια ωρα , για να δεις αν θα ξεκολλήσει καθόλου απο το fb και ... σου απαντάει αμέσως . Του στέλνεις μήνυμα στις ... 3 το πρωι και ... σου απαντάει αμέσως . Γιτιν ερώτηση σου " Καλα , γιατι δεν κοιμάσαι ; " απαντάει " να μωρέ . Μαζεύω κατι μελιτζάνες που θα σάπιζαν και εχουν και μπόνους αυτη την περίοδο . " 
Βλεπεις κάποιον να γράφει " χαχαχαχαααααα " και ειναι .... ανέκφραστος οταν το γράφει . Γράφει " Ρε συ , δεν μου έμεινε άντερο " και δεν έχει κουνήσει ούτε την βλεφαρίδα του .

 



Άσε το φλερτ . 'Ειμαι δίμετρη ξανθιά με κορμί καλό (πηγαίνω 6 φορές την εβδομάδα γυμναστήριο ) και την Κυριακή κάνω κωπηλασία , εκτός και αν έχω κανονίσει ή για διήμερη ορειβασία στο ... Έβερεστ ή χαλάρωση στο royal spa του Λονδίνου . Είμαι μάνατζερ σε πολυεθνική και γενικά έχω πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο " . " πότε θέλεις να βρεθούμε Δίμετρη ξανθιά μου πολυασχολη γαλαζοματα Μπαρμπι ; "ρωταει ο ... μπαρμπας. " ...Όποτε θέλεις . Όμως μπορείς να έρθεις να με πάρεις εσύ γιατί ξέχασα να ανανεώσω και τις 22 πιστωτικές μου κάρτες και δεν έχω να βάλω βενζίνη ; Ααααα .Αυτούς τους καιρούς ειχα σπάσει το δίμετρο ποδαράκι μου και εχω πάρει κανα δυο τρεις ... δεκάδες κιλά . Εγώ θα είμαι , αλλά καστανή και μερικά χρονάκια μεγαλύτερη .Μην τρομαξεις . αααααα και δεν με λενε Μπάρμπαρα . Κατίνα με λένε , αλλά οι φίλοι μου με φωνάζουν ... σαλαμάκι . " . " Δεν πειράζει κούκλα (?) μου . Και εγώ έχω πάρει 6-7 ... δεκάδες κιλα ,( γι αυτο και εχω χασει και μερικους ποντους ύψουςαπο την ... πίεση των κιλων προς τα κατω .  Ενεκα την πολύ δουλεία , τους τελευταίους καιρούς τρώω απο έξω αφού εχω απολήσει τον γαλλο σεφ της βίλας μου στο Μαρούσι ( Οπως μπαίνεις , δεξιά ... δεν είναι ) . Ξέχασα να ανανεώσω και την συνδρομή μου στο Γκολφ του Αμαρουσίου . Και ντρέπομαι τώρα να πάω εκεί , γι αυτό και έχω νοικιάσει μια γκαρσονιέρα στην ... Τρούμπα . Άσε που δεν πάνε καλά οι δουλείες στην Ελλάδα , και σκέφτομαι να πουλήσω την αλυσίδα κοσμηματοπωλείων που εχω και να κρατήσω μόνο του εξωτερικού . Τέλος πάντων . επειδή ολα τα λεφτά μου τα εχω κάνει ελβετικά φράγκα κλειστά στην Ελβετία , θα σε βγάλω για κανα ... σουβλάκι .Και αν πεινασεις κι άλλο , θα σου αναγγείλω λίγο .. Κότσιρας να σου περάσει .Ααααα ξεχασα . Εχθές μου τράκαρε την φεραρι , ένας βλακας (και μισός ) , και την εχω στο συνεργείο . Θα έρθω να σε πάρω με ενα Γιούγκο . Ελπίζω να μην ειναι σε ανηφόρα το σπίτι σου γιατι μου .... σβήνει ."

Και αφήνω το ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΈΛΟΣ . Ολοι , μα όλοι στο fb είμαστε ΕΠΑΝΑΣΤΆΤΕΣ
Γράφουμε σχόλια βρίζοντας , έτοιμοι να κάψουμε το ΣΎΜΠΑΝ για ενα καλύτερο αύριο . Αρκεί να μην μας πειράξουν τον καναπέ την τηλεόραση και τον υπολογιστή μας . Και όταν σηκωνόμαστε απο το πληκτρολόγιο (αν τα καταφέρουμε ) και καταφέρουμε να κάνουμε δυο βήματα έξω απο την πόρτα του σπιτιού μας , βλέπουμε ολους αυτους τους επαναστάτες των ... πλήκτρων , σκυφτούς και σχεδόν βλέπεις το περιλαίμιο με την αλυσίδα που μας έχουν φορέσει γύρω απο τον λαιμό , να τους βαραίνει . Βλέμματα άδεια απο ζωή . Ζουμε την ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ του συλλογικου Ευσυνείδητου  . 
    ΚΟΊΤΑΖΑ ΤΟΝ Ανιψιό μου 4 μηνών ,τις προάλλες , και έβλεπα τα μάτια του πόσο αχόρταγα ρουφουσαν την ζωή . Οι αισθήσεις του δούλευαν ακατάπαυστα . Δεν αφήνει τίποτε χωρίς να το προσέξει , να το περιεργαστεί . Τα ματια του πετάνε φωτιες στην προσπάθεια του να επικοινώνησεi . Τι στο διάολο έχουμε πάθει όλοι εμείς και έχουμε χάσει 
αυτή την φωτιά απο τα μάτια μας , και απο την καρδία μας ;




    Κλειστε για λίγο το facebook και δειτε τα χαμμενα σας όνειρα , πως ακόμα και τωρα που σιγα σιγα χανονται από τη ζωή σας , απο μια ζωή που δεν τους επετρεψατε ποτέ να ζησουν , δειτε , πως ακόμα και τώρα που χανονται , σας ζητούν εναν τελευταιο χορό    

Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Σταυρωσων μεν , Ανα(Κατέ)Στησων δε .


Παντου σταυροι .
Γεμίσαμε συμβολα βασανισμού 
και θανατου του Χριστου . 
Προσευχόμαστε σε αυτα που τον πονεσαν 
και τον σκοτωσαν . 
Μετα πινουμε το αιμα του 
και τρώμε την σαρκα του .
Ουτε οι δήμιοι του δεν το εκαναν αυτο .


Κανουμε τον ... Σταυρό μας .
Φτιαχνουμε κάθε φορά με τα χερια μας
τον δικο μας σταυρό .
Για να σταυρωσουμε εκεί ,
τον προσωπικό μας Χριστό ,αραγε ; 
Ή μήπως τον Χριστό των ανθρωπων 
που κάποτε μας αγάπησαν ;


Καθόμαστε με τις ώρες στις εκκλησιες 
και μοιρολογουμε τον θανατο του , 
περιμένοντας την Ανασταση του θεανθρωπου 
για να ... παμε να φαμε μαγειρίτσα . 

Πότε θα δώ μια κοινωνια που να μην ειναι κοιλιόδουλη ; 

Ποτε θα ζήσω σε μια κοινωνια 
που δεν θα χρειαζεται τα συμβολα του βασανισμου  
να τα φορά στο λαιμό της 
και να τα συμβολιζει με την κίνηση του χεριου της ;

Πότε θα δω μια κοινωνία που θα αγαπά τον θεο 
χωρίς να χρειαζεται μπαμπούλες 
και χρυσοπληρωμένους μεσάζοντες ;

Υποψιαζομαι πως οσο μεγαλωνω τοσο περισσοτερο του μοιαζω του Καπετάν Φουρτουνα του Καζαντζακη 



Να για εμένα , τι ειναι ο Χριστός .
Ενα κόκκινο λουλούδι ήταν , 
οπως είμαστε όλοι μας 
που προσπάθησε να ανθίσει 
μεσα απο τα συρματοπλέγματα 
των κοινωνικών απαγορεύσεων , 
των φόβων , 
της πείνας 
και της Δουλείας .

ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ .

ΕΜΕΙΣ ;


Κοιτάζουμε να σταυρώσουμε τους άλλους 
και όταν δεν βρίσκουμε κανενα 
να μας αγαπά αρκετά ώστε να σταυρωθει για εμας
τότε σταυρώνουμε τον ίδιο μας τον εαυτό.
Τελικά , μήπως ο αληθινός Χριστός της ανθρωπότητας ,
ο Μεσσίας που μας άξιζε ,
ηταν ο ΒΑΡΑΒΒΆΣ ; 





Σάββατο 20 Απριλίου 2013

ΒραδυοΛόγιο



Τα ΗμεραΛόγια , 

κρατουν τις νύχτες μας 

στην υπο Ταγή του φωτός . 

Κραυγες του άκληρου Ισως , 
υποταγμέμες στον Ζυγό της Λόγικής .
Αλέθουν με την Πέτρα της Σιωπής , 
τον σκληρό καρπό του Νού .
Πρέπει να γίνει Α-Γονος 
Α-κινδυνος για τα νέα Μυαλά .


Τα Βραδυολόγια όμως , 

εκεί που κερδίζει η Έλλειψη απο το Φως , 

αυτα , πως ... γράφονται , μου λές ; 

Πως δαμάζονται τούτες οι σκέψεις ;
Πώς μπαίνουν στο αμόνι του Λόγου ; 
Πως να πυρώσεις με την Φωτιά , 
κατι που είναι φτιαγμένο απο την Λάβα του ΣυνΑισθήματος ,
και καίει περισσότερο από αυτήν ; 


Γράφεις πάνω στις σελίδες του Φωτός 
τα Ημερα Λόγια σου , 
και μοιάζεις με βοσκό
που εβγαλε τις νωθρές του αγελαδες 
να βοσκήσουν Αγιοσύνη .

Μα αφου εισαι τόσο σίγουρος πως ο Θεός αγαπάει το Φως ,
τότε πές μου ,
 γιατι το Σύμπαν φτιάχτηκε μεσα στο σκοτάδι ;


Γιατι δόθηκε απο τον Θεό η ιδια η υπόσταση του Φωτός ,
στον Διάβολο ; 
Θυμήσου . ΕωσΦόρος (ο φέρον το φώς) 

Τολμάς να γράψεις στις σελίδες της Ελλειψης ; 
Εκει οι λέξεις πρέπει να είναι πυρωμένες ,
φτιαγμένες απο αισθήματα αναμμένα . 
Οι λέξεις πρέπει να εχουν δύναμη , 
δικό της φως η κάθε μια ,
για να μην τις καταπιεί το Έρεβος της κάθε σελίδας .


Αντέχει ο Νους σου να θρέψει τέτοιες λέξεις ;
Αντέχουν τα βόδια της Λογικής να σπάσουν τούτον τον καρπό ; 

Εκει που κερδίζει η Έλλειψη ,το Φως ,

Τα λόγια , πως γράφονται ;

Μου λές ; 









Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

(Ε)Ιππεύοντας (σ)το Μ- Άτι της Κατ- Αιγίδας


Ήταν πάντα βέβαιο στην ζωή μου , 
πως όσο πιο βαθιά στο μάτι της καταιγίδας ταξίδευα , 
τόσο λιγότεροι ανθρωποι αντεχαν να στέκονται δίπλα μου . 

Βέβαια , δεν τους αδικώ . 
Οι περισσότεροι ανθρωποι είναι σαν τα αγρια ζώα . 
Πιστευουν μονο αυτό που βλέπουν 
και φοβούνται αυτό που δεν βλέπουν .
Τρομάζουν και κρύβονται στις φωλιές τους , 
με τον πρώτο κεραυνο 
ή στριμόχνονται μεσα σε ενα κοπάδυ ανθρωπων , 
νοιωθωντας εκει , την πιο ψευτικη ασφάλεια από όλες . 



Ομως , τι να τον κάνω έναν συνοδοιπόρο,
που δεν ξέρει να στέκεται όρθιος στην βροχή ;
Που δέν μπορεί να καταλάβει πως η Αγάπη ,
Υπήρχε-υπάρχει(δεν εχει χρόνο η αγάπη ) , 
μόνο στις καρδιες που εχουν την δύναμη της Συγχώρεσης .
Ολες οι άλλες μορφές της , 
είναι απλές αψυχες κούκλες που εφτιαξε ο Φόβος ,
για να παίζει χαρούμενη 
η αγαπημενη του παιδουλα Ανασφάλεια 
και που όταν τις χαλάει , 
τις πετάει και του ζητάει άλλες ... Αγάπες ,
πιο δελεαστικές .  
  

Τι να τον κάνω έναν συνοδοιπόρο,
που δεν πιστεύει στους στόχασμους και στις σκέψεις μου , 
στα οραματα και στον αγώνα μου ; 
Οταν δεν συντροφεύει την βαθιά μου ανάγκη 
να ανοιξω δρόμο μέσα στο Άγνωστο ,
για να φτάσω στο ματι της καταιγίδας , 
αλλα παρασύρεται απο τον φόβο του 
και τις γνωμες ανθρωπων που εχουν μαθει να μετρουν την ζωή ,
μονο μεχρι εκει που βλέπουν ;

Εμπιστοσύνη. 
η Επι της Πιστης οσύνη δηλαδη 
Η διαδικασία του να πιστεύω σε κάποιον . 
Να το κλειδί για να ελευθερώσει τους ορίζοντες δυο ανθρώπων.

Να και ο πιο σιγουρος δρόμος ,
προς την μοναξιά των Αντ-Αισθησεων του Φωτός . 
Ισως , γιατι το πιό αγνο φώς ,
είναι αυτο της αστραπής ,
όταν γεννιεται άξαφνα ,
μεσα απο την μητρα του Απολυτου Σκότους .



Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου