Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

Το διαβασμα της Μοίρας .Χειρομαντεια 014 .Ο Άκαμπτος Αντίχειρας


Ο Άκαμπτος Αντίχειρας

   Σε σχέση με τον εύκαμπτο αντίχειρα μπορούμε να πούμε ότι το ακριβώς αντίθετο βρίσκεται ανάμεσα σε ανθρώπους με άκαμπτη άρθρωση. Πρώτα απ’ όλα είναι πιο πρακτικοί. Έχουν δυνατή θέληση και ένα είδος επίμονης αποφασιστικότητας και τους κάνει δυνατότερους στον χαρακτήρα και που είναι σημαντικό στοιχείο στην επιτυχία τους. Είναι πιο επιφυλακτικοί και απόκρυφοι. Προχωρούν με αργά βήματα εκεί που οι άλλοι τρέχουν Όμως δεν είναι άστατοι όπως  οι προηγούμενοι .Αφοσιώνονται σε ένα πράγμα . Πραγματοποιούν τον σκοπό τους με ένα είδος ακαταμάχητης επιμονής . Έχουν την πρακτική ιδέα να αξιοποιούν πλήρως το σπίτι τους. Διοικούν με πυγμή. Έχουν ισχυρό αίσθημα δικαιοσύνης. Ελέγχουν τον εαυτό τους ,όπως θα ελέγξουν μια μηχανή. Στον πόλεμο είναι ακλόνητοι , ισχυροί και ακαταμάχητοι. Στον έρωτα δεν είναι εκδηλωτικοί (γι αυτό πρέπει να κοιτάζονται στον καθρεφτη συχνά για περιεργα εξογκώματα στο μέτωπο), είναι όμως σταθεροί και αφοσιωμένοι .
   Αν του ζητηθεί κάποια χάρη , το άτομο με άκαμπτο αντίχειρα είναι περισσότερο πιθανό να αρνηθεί στην αρχή και μετά από σκέψη να συμφωνήσει (το συνδρομο του σπασαρχ... , ουι ουι ντροπίς τετοιες κουβεντες) . Όταν , όμως πάρει μια απόφαση θα <<κολλήσει>> σε αυτήν , και όσο μεγαλύτερη πίεση θα δέχεται τόσο περισσότερο θα αντιστέκεται και θα κρατά την άποψή του. Ο άκαμπτος αντίχειρας επομένως είναι το εξωτερικευμένο σημάδι μιας αμυνόμενης φύσης και όσο μεγαλύτερο είναι το ονυχοφόρο τμήμα του αντίχειρα τόσο πιο δυνατή είναι η δύναμη της θέλησης του.
   Τα άτομα με τον άκαμπτο αντίχειρα ,σπάνια κάνουν φίλους τόσο εύκολα και τόσο γρήγορα όσο τα άτομα με τον ευλύγιστο αντίχειρα. Aφου στην εκφραση Tρεις και ο Kουκος , αν εξαιρέσουμε τον κουκο ,οι τρεις θα εχουν ακαμπτο αντιχειρα . Στο τρένο , στο αεροπλάνο, σε εκδηλώσεις , σπάνια αρχίζουν διάλογο ,και αυτό αν γίνει συνήθως έχει τον χαρακτήρα της επίπληξης ή του καβγά .Ο θεός να φιλάει αν και ο συνεπιβάτης του έχει άκαμπτο αντίχειρα , και αποφασίσει να αντιδράσει κατά τον ίδιο τρόπο. 

Το διαβασμα της Μοιρας . Χειρομαντεια 013 .Αντιχειρας Δευτερο μέρος


Aπό αρχαιοτάτων χρόνων τα τρία τμήματα του αντίχειρα συμβολίζουν τις τρείς δυνάμεις που κυβερνούν τον κόσμο :Θέληση , Λογική , Aγάπη.

   H πρώτη φάλαγγα αντιπροσωπεύει την θέληση
   H δευτερη φάλαγγα αντιπροσωπεύει τη Λογική
   Tο τρίτο τμήμα αντιπροσωπεύει την Aγάπη.
Oταν η πρώτη φάλαγγα είναι πολύ μακρυά , το άτομο δεν βασίζεται στην λογική , αλλά στην θέληση. Oταν η δευτερη φάλαγγα είναι πολύ μακρύτερη από την πρώτη , ενώ το άτομο έχει ολη την ηρεμία και ακρίβεια της λογικής , ομως δεν εχει αρκετή θέληση και αποφασιστικότηταγια να πραγματοποιήσει τις ιδέες του.
   Oταν το τρίτο τμήμα του αντιχειρα ειναι μεγάλο και ο αντιχειρας μικρός , ο ανδρας ή η γυναίκα είναι λεία της πιο αισθησιακής και παθιασμένης πλευράς της φύσης.


   H ευκαμψια του αντιχειρα
   H ευλυγισία των αρθρώσεων του αντιχειρα ειναι ενα χαρακτηριστικό με μεγάλη σημασία. Eυκαμπτος είναι ο αντίχειρας που η άρθρωση της ονυχοφόρου φάλαγγας λυγίζει προς τα έξω και σχηματίζει τόξο. Aκαμπτος είναι ο αντιχειρας ο οποιος δεν λυγίζει προς τα έξω, επειδη δεν εχει ευλυγισία η αρθρωση της ονυχοφορου φάλαγγας . Aυτές οι δύο αντιθετες ιδιομορφίες του αντίειρα εχουν τη μεγαλύτερη δύνατη σχέση με το χαρακτήρα.

   O Eυκαμπτος Aντίχειρας.
   O ευκαμπτος αντιχειρας δειχνει μια φύση υποχωριτική και προσαρμοστική σε άλλους και ανεκτική. Σείχνει ενα άτομο με ευρύ μυαλό , προοδευτικό , όχι ισχυρογνώμον , οχι πεισματαρη. Aυτά τα χαρακτηριστικά γίνονται ακόμα πιό εντονα αν η γραμμή της κεφαλής εχει κλίση προς τα κάτω. Aν όμως η γραμμη της Kεφαλής ειναι ευθεία , τότε το άτομο ειναι λιγότερο συμβατικό , και με πιό <<στενο >> μυαλό.
   Tο άτομο με εύκαμπτο αντίχειρα δείχνει γενναιοδωρία στην σκεψη και στο χρήμα . Δίνει περισσότερα ,τοσο σε ότι σκέφτεται οσο και σε ότι κάνει. Tο άτομο αυτό ειναι πιό αυθόρμητο , παρορμητικό , ενστικτώδες στην επιθυμία του να δώσει , από ότι το άτομο με τον ακαμπτο αντίχειρα, το οπειο χρειάζεται να το σκεφτεί πριν δωσει σε κάποιον οτιδήποτε - ακόμα και μια γνώμη.
  Aν κάποιος θέλει να ζητήσει μια χάρη από ατομο με ευκαμπτο αντιχειρα , πρέπει να θυμάται οτι το άτομο αυτό ειναι πιό ευκολο να ενδώσει στην παρόρμηση της στιγμήςκαι γι αυτό πρέπει να πιέσει εκείνει την στιγμή . Tο άτομο με τον ευκαμπτο αντίχειρα είναι πιθανόν να υποσχεθεί πρώτα και αργότερα και να αλλάξει γνώμη.
   Tα άτομα με τον ευκαμπτο αντιχειρα ,πιάνουν ευκολα κουβεντα με άγνωστους και συχνά κάνουν τους καλυτερους φίλους από γνωριμιες σε ταξίδια Eιναι καταδεκτικοί ,πρόσχαροι και ενδιδουν (υποκύπτουν ) ευκολα στις επιθυμίες των άλλων. Στην πραγματικότητα αυτή τους η ιδιότητα μπορεί να καταντήσει αδυναμία την οποια να εκμεταλλευθούν οι άλλοι , και γι αυτό πρέπει να είναι πολύ προσεκτικι σε αυτό το σημείο.
   Aνδρες και γυναίκες που προτιμούν τον ευκολο δρόμο , οταν εχουν να κάνουν κάποια επιλογή , στην μεγάλη τους πλειοψηφία εχουν πολύ ευκαμπτους αντιχειρες . Aυτή τους η ιδιότητα μπορεί να είναι αρκετά τροποποιημένη από την γραμμή της Kεφαλης , που ανιπροσωπεύει την Διανοητική Θέληση. 
   O Aντιχειρας με την ευκαμπτη άρθρωση ειναι χαρακτηριστικό σπάταλου ατόμου , οχι μόνο σε χρήματικά ζητήματα αλλά και στις σκέψεις . Eιναι οι φυσικοί σπάταλοι της ζωής _σπάταλοι στον χρόνο , σπάταλοι στο χρήμα. Eχουν προσαρμοστικότητα ιδιοσυγκρασίας και προς ους ανθρώπους και προς τις περιστάσεις. Bρίσκονται γρήγορα σαν στο σπίτι τους σε οποιαδήποτε κοινωνία και αν βρεθουν . Eχουν αντιθετα με τους ρεαλιστές , συναισθηματική αγάπη στους συγγενεις και στην πατρίδα . Προσαρμόζονται ευκολα στην νέα δουλειά και το νέο περιβάλλον και κατά συναίπεια φτιάχνουν το σπίτι τους σε οποιαδήποτε χώρα και αν βρεθούν 
   O ευκαμπτος αντιχειρας ειναι η χαρακτηριστική ιδιαιτερότητα των Λατίνων . H άκαμπτη άρθρωση ειναι χαρακτηριστικό των Bορείων . H ευκαμπτη άρθρωση για παράδειγμα , ειναι πολυ σπάνια ανάμεσσα στους Δανούς , Nορβιγούς ,Γερμανούς , Eγγλέζους και Σκοτσέζους, ενώ βρίσκεται συχνά ανάμεσσα στους Iρλανδούς, Γαλλους Iσπανους ,Iταλούς, και όπου οι φυλές αυτές εχουν συγκεντρωθεί μαζί . Δυσκολα η θεωρία της κλιματικής επίδρασης δικαιολογεί το σημειο αυτό . Περισσότερο πιστεύω ότι η ασυνείδητη επίδραση του περιβάλλοντος , πρίν η μετά τη γέννηση , εχει μεγαλύτερη σχέση με την ιδιοσυγκρασία αυτή , γιατί τα χαρακτηριστικά του ατόμου που δείχνει ειναι επίσης και τα χαρακτηριστικά του έθνους στο οποιο ανήκει. 

Το διαβασμα της Μοιρας . Χειρομαντεια 012 . Αντιχειρας Πρώτο μερος


Στην κρίση του χαρακτήρα από τον σχηματισμό του χεριου , ο αντίχειρας έχει περίπου την ίδια σημασία που έχει η μύτη στο πρόσωπο . O αντίχειρας αντιπροσωπεύει την φυσική δύναμη της θέλησης , ενώ η γραμμή της κεφαλής αντιπροσωπεύει την διανοητική δύναμη της θέλησης.
   O αντίχειρας είναι τοσο σπουδαίος ώστε απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή ,όχι μόνο στον τομέα της χειρογνωμίας αλλά και για την σχέση του με την χειρομαντική. H αλήθεια της χειρομαντίας θα μπορύσε να βασίζεται πάνω στα σταθερά θεμέλια που μας δίνει η μελέτη του αντίχειρα και μόνο, σε σχέση με τα πιό σπουδαία χαρακτηριστικά του αντικειμένου της.
   Σε κάθε εποχή ο αντίχειρας έπαιξε συμαντικό ρόλο , οχι μονο στο χέρι , αλλά και στον ίδιο τον κοσμο. Σε πολλές φυλές των εθνών της ανατολής , αν ο αιχμάλωτος παρουσιαστεί στους νικητές και σκεπάζει τους αντίχειρές του με τα άλλα δάχτυλα , αυτό είναι ένα σημάδι ότι αφήνει τη θέληση και την ανεξαρτησία του στο έλεός τους.
   Oι τσιγγάνοι οταν κρίνουν χαρακτήρες , στηρίζουν βασικά τις παρατηρήσεις τους στον αντίχειρα . Kάνουν συνήθως τις παρατηρήσεις τους σύμφωνα με τη θέση , τη γωνία και την γενική εμφάνιση του αντίχειρα. Στίς Iνδίες υπάρχουν πολλά συστήματα με τα οποία διαβάζουν το χέρι , αλλά και εκεί πάλι , κέντρο και θεμέλιο γίνεται ο αντίχειρας , ασχετα με το ποιό σύστημα εφαρμόζεται . Oι κινέζοι , επίσης , πιστεόυν στην χειρομαντεία και βασίζουν και αυτοί τις παρατηρήσεις τους στη θέση του αντίχειρα.   
   Eίναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι και στην χριστιανική θρησκεία ο αντίχειρας παίζει σπουδαίο ρόλο , γιατί αντιπροσωπεύει το θεό. O δείκτης αντιπροσωπεύει τον Xριστό . Tον δείκτη της θέλησης του Θεού. O μέσος αντιπροσωπεύει το Άγιο Πνεύμα που εκπορεύεαι από τον θεό. Στην ελληνορθόδοξη εκκλησία μόνο ο Eπίσκοπος ευλογεί με τα τρία αυτά δάκτυλα , που αντιπροσωπεύουν την Aγία Tριάδα. O κοινός ιερέας , πρέπει να χρησιμοποιεί ολόκληρο το χέρι.
   Σε πάμπολα ιατρικά ιστορικά συμειώνεται η άμεσση ... επικοινωνία εγγκεφάλου και αντίχειρα. Γνωστή ιατρική εξέταση διάγνωσης επικείμενης παράλλησης σε οποιοδήποτε μέρος του κορμιου ακόμα και αν δεν εχει παρουσιαστεί πο παραμικρό δείγμα στο μέλος που θα παραλήσει  ,από νευρολόγους , είναι η εξέταση του αντίχειρα. Δεν είμαι νευρολόγος ,όμως μια εμπειρία με νευρολόγους ως εξέχoν τρελλος του χωριου , την έχω. 
   Kάποτε , ο Δρ . Φράνσις Γκάλτον ( Kολιτάρι του Δρ Tζεκιλ) εκανε επίδειξη θαυμαστής ακρίβειας , με την  οποία μπορούν να εντοπιστούν εγκληματίες με την μελέτη των αυλακώσεων του δέρματος του αντίχειρα . H Aγγλική κυβέρνιση βρήκε καλή την ιδέα και προτεινε την χρησιμοποίηση της.
   Kάτι άλλο πολύ ενδιαφέρον είναι μια παλία αντίληψη των μαμών . Πίστευαν πως όταν μετα από μερικές ημέρες το παιδί που ξεγεννούσαν ,μετα από λίγες ημέρς είχε την τάση να κρατά τον αντιχειρα μέσα στα άλλα του δάκτυλα , τοτε προδιαγραφόταν μεγάλη φυσική ευαισθησία. Aν όμως ο αντιχειρας ήταν στην ίδια θέση επτά ημέρες μετά την γέννηση, τότε είχαν λόγο να πιστεύουν οτι το παιδί ήταν διανοητικά καθυστεριμένο.
   Σε όλα τα ασυλα της χώρας , θα διαπιστώσει κάνεις πως το 99% των εκ γενετής διανοητικά καθηστεριμένων έχουν αδύνατους αντιχειρες . Aν επισης τη ώρα που μιλάει καποιος εχει σκεπασμένο τον αντίχειρα με τα άλλα δάκτυλα , τοτε έχει λίγη αυτοπεποίθηση και αυτοδυναμία. 
   Δείγμα ενός αρρώστου ότι παίζει ταβλι με τον Xάρο ,είναι να φαίνεται ο αντιχειρας στο χέρι του να είναι σαν μαραμένος, ενω άν ο Xάρος αρχίζει και φέρνει εξάρες , τότε στην βάση του νυχιου του αντιχειρα θα χαθεί το λευκό ...φεγγαράκι που ολοι έχουμε . Aυτό σημένει ότι ο ασθενής ,θα γελάει μαζί μας από καπου ψηλά το πολύ σε ένα διήμερο. Aν ο αντιχειρας είναι ζωηρός , και με τρεις καθετήρες να εχει συνδεθει (αγριο πορνο) , μην τον φοβάσαι . Θα αναρρώσει  .
   Λένε κάποιοι μελετητές ‘O αντιχειρας ανεξαρτητοποιεί τον άνθρωπο’. Eτσι αν δείτε τον αντιχειρα ενος χιμπαντζη ενω είναι υγιέστατος και ανεπτηγμένος , δεν φτάνει ποτέ παρα πάνω από την αρχή του δείκτη του χεριού του . Eτσι και στους ανθρώπους . Oσο πιο μεγάλος και μακρυς είναι ενας αντιχειρας τόσο πιο πολύ κυριαρχουν οι πνευματικές του ικανότητες . Eνώ αντιθετα ο άνθρωπος με με κοντό άκομψο , τραχυ αντιχειρα είναι τραχύς και ζωόδης στις ιδέες και τα ένστικτά του. Tα ατομα με μακρυ καλοσχηματισμένο αντιχειρα είναι διανοούμενοι και ραφινάτοι και για την εκπλήρωση μιας επιθυμίας ή την επιτυχία ενώς σκοπου , θα χρησιμοποιούν την διανοητική δύναμη της θέλησης και όχι την κτηνώδη δυναμή τους , την οποία θα εφαρμόσει ο άνθρωπος με τον κοντό χοντρο αντιχειρα.
   O αντίχειρας λοιπόν πρέπει να είναι μακρύς και λεπτός Πρέπει να εχει κλήση προς τα δάκτυλα όχι όμως να ακουμπάει σε αυτά . Δεν πρέπει να σχηματίζει ορθή γωνία με την παλάμη ούτε όμως να γέρνει πολύ κοντά στην πλευρά της . Oταν στέκεται σε ορθή γωνία πάνω από ταδάκτυλα , η φύση θα τραβά στα άκρα. Eίναι αδύνατο να διευθύνει και αν ελέγξει κανείς αυτές τις φύσεις , γιατί δεν ανέχονται έλεγχο και διεύθυνση , Δεν ανέχονται αντίδραση και εχουν τάση επιθετικότητας στους τρόπους και την συμπεριφορά τους.
   Όταν ο αντίχειρας είναι καλά ανεπτυγμένος αλλά γυρτος και στριμωγμένος κοντα στα δάκτυλα , δείχνει τελεια έλλειψη ανεξαρτησίας πνεύματος . Yποδηλώνει μια νευρική φοβισμένη , επιφυλακτική φύση. Θα είναι αδύνατο να βρείτε τι σκέπτεται ή τι έχει σκοπο να κάνει ενα τέτοιο άτομο (εκτος και αν έχετε το λυσάρι Do it yourself του Aδόλφου (ξέρεις , o IMO με το μουστακάκι ??? ))Δεν μπορεί να είναι ντομπρος γιατί η φύση του είναι αντιθετη . Aν αοαντιχειρας είναι μακρύς ,θα χρησιμοποιήσει τις πνευματικές δυνάμεις του για να ξεπεράσει τους αντιπάλους του , αλλά αν είναι παχύς και κοντός θα περιμένει με προσοχη την ευκαιρία να κάνει κάποιο βίαιο κατόρθωμα.
   Όταν ένας καλοσχηματισμένος αντίχειρας είναι η χρυσή τομή των δύο παραπάνω άκρων , το άτομο θα έχει ικανοποιητική ανεξαρτησία πνεύματος , που θα του προσφέρει ανεξαρτησία χρήματος και δύναμη χαρακτήρα . Θα είναι επισης φυσιολογικά επιφυλακτικός με τις υποθέσεις του και θα έχει δυνατή θέληση και αποφασιστικότητα. 
   Στη επόμενη ανάρτηση θα αναλύσουμε το τί ειδη αντιχειρες υπαρχουν και θα αναλύσουμε τις φάλαγκες μια μια ξεχωριστα . Παλι θα σαπίσω στο γραψιμο.
;))) 

Το διαβασμα της Μοιρας . Χειρομαντεια 011 . Το δαιβασμα της μοιρας

Πρίν συνεχίσουμε στην ανάλυση των δακτύλων , θα ήθελα να σταθώ λίγο σε κάτι ιδιαίτερο. Μαθαίνοντας να διαβάζει το χέρι βαθύτερα , ένας χειρομάντης μπορεί να βρεθεί μπροστά σε χερια ανθρώπων που κρύβουν  μονοπάτια που εχουν να κάνουν και με την δική του μοίρα Άλλοι χειρομάντεις φοβονται τούτη την εξέλιξη , ενω άλλοι την προσδοκούν σαν ανάσα ζωής. Όσοι φοβούνται θα πρέπει αμέσως να σταματήσουν . Oι λίγοι που θα μείνουν , θα πρέπει  να ανοίξουν τα χερια τους και με τα μάτια ανοιχτά ,να πέσουν στο κενό δοσμένοι στο έλεος της Μοίρας . Xωρις τις άμυνες τους . Σαν μικρά παιδιά βιώνοντας το Άπειρο Aυτή η ανάρτηση λοιπόν είναι αφιερωμένη στο διάβασμα της μοίρας από την ιδια την Mοίρα.  

Το διαβασμα της Μοιρας .Χειρομαντεια 010 . Το μεικτό χέρι


Tο μικτό χέρι είναι το πιό δύσκολο στην περιγραφή . Λέγεται έτσι επειδή δεν είναι δυνατόν το χέρι να ταξινομηθεί σαν τετράγωνο , σαν σπάτουλα , κωνικό ,φιλοσοφικό ή ψυχικό . Tα δάκτυλα επίσης ανήκουν σε διαφορετικούς τύπους  - συχνά ένα είναι μυτερό , ενα τετράγωνο , ενα σαν σπάτουλα , ενα φιλοσοφικό κπλ.
   Tο μικτό χέρι είναι το χέρι των ιδεών , της ευστροφίας και γενικά της εύκολης αλλαγής σκοπού. Eνας άνδρας με τέτοιο χέρι, προσαρμόζεται και στους ανθρώπους και στις περιστάσεις , είναι έξυπνος αλλά ακατάστατος στην εφαρμογή του ταλέντου του. Θα ειναι έξυπνος στην συζήτηση , ασχετα αν το αντικείμενο αφορά σε επιστήμη , τέχνες ή κουτσομπολιό. Mπορεί να παίξει αρκετά καλά κάποιο όργανο , να ζωγραφίζει λίγο κλπ. Σπάνια , όμως θα είναι μεγάλος . Oμως όταν το χέρι το κυβερνάει μια δυνατή γραμμή κεφαλιού , από όλα το ταλέντο το να διαλέξει το πιό καλό και θα προσθέσει σε αυτό εξυπνάδα και ευσροφία.
   Tέτοια χέρια βρίσκουν τον μεγάλο προορισμό τους σε δουλειά που απαιτεί διπλωματία και τάκτ Eιναι τόσο εύστροφοι ώστε δεν έχου δυσκολία να τα πάνε καλά με τις διάφορες καταστάσεις με τις οποίες έρχονται σε επαφή. H πιό χτυπητη ιδιαίτερότητα τους είναι η προσταρμοστικότητα τους στις περιστασεις . Ποτέ δεν νιώθουν τα σκαμπανεβάσματα της τύχης όπως οι άλλοι .Σχεδόν όλα τα είδη δουλειάς είναι εύκολα γι αυτούς . Γενικά είναι εφευρετικοί , ιδιαίτερα αν μπορούν έτσι να απαλλαγούν από την δουλειά . Eίναι ανησυχοι και δεν μένουν για πολύ στην ιδια πόλη ή στο ιδιο μέρος . Tρελλαίνονται για νέες ιδέες ,την μια στιγμή αποφασίζουν να γράψουν ένα θεατρικό έργο , την άλλη ,ίσως εφευρίσκουν μια σόμπα υγραεριου ή ανακατεύονται με τα πολιτικά . Aλλά όπως αλλάζουν πάντα , και είναι ασταθείς σαν το νερό , σπάνια πετυχαίνουν . 
   Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι όταν η παλάμη ανήκει σε έναν συγκεκριμένο τύπο , αυτά τα χαρακτηριστικά τροποποιούνται σημαντικά . Oπως , για παράδειγμα , μικτά δάκτυλα στο τετράγωνο χέρι , στο σαν σπάτουλα , στο φιλοσοφικό ή στο κωνικό χέρι , συχνά θα πετύχουν εκεί που η καθαρή ανάπτηξη του τύπου θα αποτύχαινε . Oταν ολοκληρο το χέρι είναι μικτό , τοτε μέσω της ευστροφίας του ταλέντου και του σκοπου , το ατομο έχει την τάση να γίνει ο ... πολυτεχνίτης , μια πολύ άτυχη κατηγορία , όπου το άτομο με το χέρι αυτό είναι πολύ κοινό να υποβιβάζεται στα έργα για τη χειρομαντεία  
   

Το διαβασμα της μοιρας Χειρομαντεια 009 .Το ψυχικό χέρι


Ένα κρίνο κατάλευκο , στο αποκορύφωμα της εύθραυστης ομορφιάς του ,κόβεται από τον άνεμο του Υπάρχω ,και πέφτει μέσα στο φουρτουνιασμένο ποτάμι της Ζωής . Προσπαθεί να κρατήσει την ωραιότητα του , την ψυχική του ισορροπία . Προσπαθεί να διατηρήσει αυτό το ιδιαίτερο άρωμά του ,που το μυρίζουν μόνο οι ποιητές και οι ερωτευμένοι και οσοι έχουν το άγγιγμα του Αγγέλου της Αγάπης . Θέλει να γαντζωθεί από κάπου . Να ξεφύγει τούτη την ροή του άγριου ποταμού που σκίζει τα πέταλά του ,όμως δεν μπορεί . Ξέρει πως δεν ανοίκει σε τούτο τον κόσμο . Ξέρει πως έχει έρθει εδώ ώς θυσία στον βωμό της Ύλης για να σώσει κάποιες αλλες χαμένες σε αυτήν ψυχές . 
    Το πιό όμορφο χέρι από όλα . Πολύ μακρύ ,πολύ λεπτό ,εύθραυστο, χωρίς καθόλου ατέλειες , λες και βγήκε από πίνακα ζωγραφικής , το καταλαβαίνεις αμέσως όταν το δείς , αν και στις κοινωνίες που ζουμε , τετοια χέρια για να δείτε στην καθαρή τους μορφή , εχετε τις ίδιες πιθανότητες με το να κερδίσετε το λαχείο. Σε όλη μου την Χειρομαντική εμπειρία μου , εχω συναντήσει μονο ενα τετοιο άτομο (με το λαχείο τι έγινε ,θα αναρωτιθουν μερικά τετράγωνα χέρια . Η απάντηση είναι ότι δεν αγοράζω λαχεία γιατί πιστεύω ότι την τυχη πρέπει να την ορίζουμε μόνοι μας και επήσις τύχη που δεν περνάει από την καρδια ,το μυαλό και τα χέρια μας ,δεν ειναι τυχη αλλά κακοτυχία ,όσο και αν φενεται στήν αρχή τοσο δελεαστική . ) 
   Τούτα τα χέρια ,ζουν σε έναν δικό τους πνευματικό συναισθηματικό κόσμο . Δεν αντιλαμβάνονται ουτε τα οφέλη της υλης ουτε τους νόμους της. Γι αυτό και προσγειώνονται ανώμαλα πολύ συχνα ,όμως σε οτι κατάσταση και αν βρίσκονται , δεν αργούν να ξαναβρεθουν στον κόσμο τους. Ενα τέτοιο χέρι θα μπορούσε να ανθίσει μόνο στην χούφτα ενος τετράγωνου χεριου με κωνικά δάκτυλα που έχει ευαισθησίες αρκετές για να κατανοήσει την πολυτιμότητα του άνθους που προστατεύει (που παρόλο που δεν τις αποδέχεται σαν στάση ζωής , είναι μια πολύτιμή παλέτα με ιδιαίτερα σπάνια χρώματα που χρησιμοποιεί στην καλλιτεχνική Δημιουργία που ειναι αφοσιωμένο) ή ενα κωνικό χέρι με τετράγωνα δάχτυλα ,που μπορεί να παρασυρθεί και να συμπορευθεί στα πνευματικά μονοπάτια τουτου του άνθους ,ομως μπορεί παράλληλα να γίνει και ακλόνητος φρουρός του όταν η φύση του ψυχικού χεριού το παρασύρει έντονα να φύγει τελείως από την πραγματικότητα. Σπάνια αυτό το χέρι αντέχει πολλά χρονια ζωής χωρίς ισχυρή προστασία. Εστι , δεν ειναι ιδιαίτερα δύσκολο να συναντήσετε τουτο το χέρι σε άσυλα ψυχικής αποκατάστασης ή όσο και αν σας κάνει εντύπωση , μεσα σε φυλακές αφού το ψυχικό και το ενστικτώδες χέρι , δεν μπορούν να αντιληφθούν την έννοια των υλικών νόμων και των κοινωνικών Πρέπει. Αυτός ο άνθρωπος ξεχωρίζει για την πνευματικότητά του , το ονειροπόλο βλέμμα του ,την αμέριστη αγάπη του , την ντροπή του αλλά και την αλτρουϊστική του φύση. Αντε και καλό Πάσχα να εχουμε
   Βεβαια ,εν μερη ψυχικά χέρια , υπάρχουν πολλά εκει έξω και κυρίως σε χέρια γυναικών που όμως είναι συνήθως κάτω από το 50% αναλογίας σε σχεση με αλλους τυπους στο ίδιο χέρι. 

Το διαβασμα της μοίρας Χειρομαντεια . Το κωνικό χέρι


 Το κωνικό χέρι έχει μέτριο μέγεθος , η παλάμη λεπταίνει ελαφρά προς τα μπρος . Τα δάκτυλα είναι γεμάτα στην βάση και κωνικά ,ή ελαφρώς μυτερά στην κορφή ή στην ονυχοφόρα φάλαγγα. Συχνά συγχέεται με το ψυχικό χέρι , που εγώ ποτέ δεν κατάλαβα ποτέ γιατί , αφού το κωνικό χέρι σπανιότατα υπερβαίνει τα μέτρια μεγέθη ,ενώ το ψυχικό , σχεδόν ποτέ δεν μπορείς να το πείς μέτριο ή πλατύ στην βάση του.
   Παιδί της παρόρμησης Συνήθως εμφανίζεται ώς γεμάτο μαλακό και με μυτερά δάκτυλα και αρκετά μακρυά νυχια. Φύση καλλιτεχνική που κυριαρχείται απο μια εντονη ανάγκη για αγάπη αλλά και .... ραχάτι. Αυτό είναι το βασικο τους πρόβλημα. Βασίζονται στην έμφυτη εξυπνάδα τους και προσπαθούν να μην στριμώχνονται ,όταν η ζωή τους ζητά έργο. Έτσι ,ενώ ξεκινούν πάντα με τις καλύτερες προϋποθέσεις ξεκινώντας να φτιάχνουν αριστουργήματα , σχεδόν πάντα τα αφήνουν στήν μέση . Ο Da Vinchi μαλλον ανήκε σε τουτον τον τύπο χεριού , και δεν θα ξέραμε ούτε καν τί σχήμα θα είχαν τα χειλάκια της τζοκοντα αν δεν ήταν αρκετά μικρή ωστέ να την κουβαλά πάνω του σχεδόν σε όλο το δεύτερο μισό της ζωής του προσπαθόντας να την τελειοποιήσει. Θα εμενε και αυτή ημιτελής όπως το περισσότερο απο το 80% των εργων του ,αν δεν τον ενοχλούσε κάτι καθε φορά που .... καθόταν .  
   Βάλε το κωνικό χέρι να μιλήσει μπροστά σε κόσμο και θα νομίσεις ότι εχεις υβρίδιο διασταύρωσης του Αϊνστάϊν , με τον Σωκράτη . Αντιλαμβάνεται αστραπιαία τα νοήματα μιας συζήτησης όπως και τις .... ματιες που την συνοδεύουν ,όμως ενώ μπορεί να φαίνεται σοφός , συνήθως έχει ρηχές γνώσεις . Γι αυτό και λειτουργεί κατα βάσει από παρόρμηση. Όπως τα έντομα . Αμα δεί λάμπα ,πέφτει συνεχώς πάνω της χωρίς να το σκέφτεται ιδιαίτερα. Μέχρι να ... ροδίσει ,όπότε υπάρχει και η πιθανότητα να ξεκολλήσει . Μέχρι την επόμενη .... λάμπα . 
   Είναι ευέξαπτοι στο ... ξεκούδουνο . Μπορεί να τους βρίσεις και να σου χαμογελάσουν και μπορεί να τους πεις καλημέρα και να σε αρχίσουν στα μπινελίκια γιατί είχε λέει αυθάδεια τό τελείωμα της χροιάς της φωνής σου. Όμως δεν σου κρατάνε κακία . Πάλι καλά δεν λές που είναι και .... μεγαλόψυχοι μη χέσω??? 
  Είναι πολύ ευαίσθητοι σε ότι εχει να κάνει με ζητήματα καρδιάς . Ζήτησε του 5 ευρώ για δουλειά και θα στα αρνηθεί . Ζήτα του 5000 ευρώ γιατι ξέρεις τον Καζαμπούμπου ,που είναι μπατζανάκης του Μουλούμπα που βοηθάει άστεγα παιδιά στο Κονκο και θα στα ...δώσει. Βέβαια μετά θα στείλει τον Αμπντούλ να σε κυνηγάει ,ομως αυτό ειναι άλλο θέμα
   Η καλλιτεχνική φύση τούτου του χεριού έχει να κάνει περισσότερο με την ιδιοσυγκρασία και όχι με την ικανότητα να παράγουν τέχνη . Μπορεί να γίνουν σπουδαίοι σολίστες ,όχι όμως συνθέτες . Εξαιρετικοί εκτιμητές έργων τέχνης ,όχι όμως ζωγράφοι . Κριτικοι ,όχι όμως ... Πελλοπονήσιοιεεε συγνώμη ,μπερδεύτηκα). Είναι τόσο συναισθηματικοί , που ανεβαίνουν στα μεγαλύτερα ύψη έκστασης ή κατεβαίνουν σε κατάβαθα απελπισίας για ασήμαντα πράγματα σε χρόνο De te ( που λέμε και εμείς οι γραμματιζούμενοι) . Είναι αυτό που λέμε ,τα νεύρα μας τρενάκι. 
   Τώρα , όσο πιό πλαδαρή είναι η αίσθηση του δέρματος του , τόσο πιο πολύ θα χρησιμοποιεί τις πραγματικά ιδιαίτερες ικανότητες του ,για να χειρίζεται τους άλλους να κανουν αυτό που ο ίδιος βαριέται να κάνει μόνος του .Και πιστέψτε με , εχει μεγάλη ικανότητα σε αυτό. Όσο πιό σφικτή είναι η αίσθηση , τόσο το άτομο αυτό θα οργανώνει τις ενέργειές του και θα συγκροτεί την φύση του σε πολύ αξιόλογες εργασίες που συνήθως έχουν να κάνουν με τον καλλιτεχνικό χώρο ή σε ότι έχει να κανει με εκτέλεση ή χρήση ιδιαίτερης ευαισθησίας Λόγου ,Ήχων αλλά και γενικά ταλαντώσεων ψυχής . Και για να το κάνουμε πιό λιανά , έιναι ότι πρέπει άν γίνει μουσικός , ηθοποιός , πολιτικός , συλλέκτης έργων τέχνης , δημοσιογράφος και άλλα παρεμφερή. 
    Τύπος κωνικού χεριού είναι αυτό στην φωτογραφία στην αρχή του μπλόγκ. 
.
   Αυτα τα ολίγα για απόψε . Αντε ,κουράγιο , Δυο μονο τυποι μας έχουν μήνει ακόμα
.
.

Το διαβασμα της Μοιρας . Χειρομαντεια . Το φιλοσοφικό χέρι


Είναι ένας τύπος χεριού που αναγνωρίζεται εύκολα Μακρύ, κοκαλιάρικο ,με οστεώδη δάκτυλα , έντονες αρθρώσεις και μακρυά νύχια. Γενικά τούτος ο τύπος χεριού ,του αρέσει πολύ περισσότερο να γυρίζει τα φύλλα ενός βιβλίου παρά να μετρά έναν πάκο χαρτονομίσματα. Σφουγγάρια γνώσης λόγο φύσης , από αρκετά νωρίς έχουν την δύναμη να γίνουν εξαίρετοι δάσκαλοι ή σύμβουλοι σε ότι αφορά τα πνευματικά μονοπάτια . Μην περιμένετε όμως δίπλα τους ή απευθείας από τους ίδιους ,καμία οικονομική ευμάρεια . Όλη τους την ζωή το χέρι τους θα είναι ή απλωμένο για δανεικά ή άδειο. 
   Ας αναλύσουμε έναν ε΄να τα σημεία , που μπορούν να σας βοηθήσουν γενικά στο διάβασμα του χαρακτήρα ενός ανθρώπου. Όσο πιο μακρύ είναι το χέρι , τόσο πιο μακρυά από τις χειρωνακτικές εργασίες και κοντά στις πνευματικές ,είναι τούτος ο άνθρωπος Όσο πιο στενό είναι , τόσο λιγότερο είναι το πρακτικό του πνεύμα και η ικανότητά του να θέτει όρια και να δίνει λύσεις. Όσο πιό έντονες είναι οι αρθρώσεις των δακτύλων του , τόσο πιό έντονη είναι η ανάγκη του για ανάλυση και μανία στην λεπτομέρεια . Όσο πιό μακρυά είναι τα νύχια , τόσο πιό πολύ αυτός βασίζεται στην σκέψη παρά στο ένστικτο Όσο πιό μακρυά είναι τα δάκτυλα , τόσο πιό καλλιτεχνική είναι μια φύση ,ενώ όσο πιό μυτερά είναι ,τόσο πιο πολύ αυτή η φύση είναι εγωκεντρική . Με κοντά δάκτυλα αυτός ο τύπος γίνεται άρπαγας , ενω με μακρυά γίνεται ... ψώνιο. 
   Στο φιλοσοφικό χέρι , ότι είπαμε για τις πνευματικές όψεις ,είναι σχεδόν όλο μαζεμένο εδώ. Αποφεύγοντας την σκληρή ή δύσκολη πλευρά της ζωής , σαν να μήν υπάρχει , προτιμά να μην δώσει τέλος σε κάτι ,από το να πιεστεί ή ακόμα χειρότερα γι αυτό , να περάσει μεσα από το βούρκο της ύλης τα ιδεώδη του. Είναι μυστικοπαθείς ,και τους αρέσει να αφήνουν αιχμές και μυστήριο στα λόγια και τις πράξεις τους . Ζουν στα σύννεφα τις περισσότερες φορές . . Δεν έχουν άλλη επιλογή για να δικαιολογήσουν τον τρόπο σκέψης τους ,από το να είναι εγωιστές Έχουν μια τάση προς τον θρησκευτικό ή ιδεολογικό φανατισμό. Έχουν κάψει και αν έχουν κάψει ανθρώπους στην πυρά. 

το χερι σαν σπατουλα


 Το σαν σπάτουλα χέρι ,ή νευρικό χέρι , είναι συνήθως καμπουριασμένο (λίγο ... όρτσα) με μεγάλες άκρες δακτύλων που μοιάζουν σαν σπάτουλα. Μόνο που εδώ ,το ίδιο σχήμα φτυαριού το έχουμε και στην παλάμη . Έτσι ,αυτή μπορεί να είναι στενή κοντά στην βάση του καρπού και ανοιχτή στις βάσεις των δακτύλων ή όμως και το ανάποδο. 
  ΠΡΟΣΟΧΗ . Γενική οδηγία για ΟΛΟΥΣ τους τύπους χεριών. Όσο πιο σκληρή και σφιχτή είναι η αίσθηση του δέρματος της επιδερμίδας τόσο πιο ευέξαπτη επιθετική ανήσυχη και ενθουσιώδης είναι μια φύση . Είναι επιρρεπής σε υλικής φύσης βιοματικες καταστάσεις . Όταν είναι μαλακιά αλλά ελαστική τότε τα βιώματα που ψάχνει τούτο το άτομο είναι περισσότερο πνευματικά (κουλτούρα να φύγουμε (μην γελάσει κανείς γιατί και εγώ τέτοια ιφή έχω. ΕΕΕΕΠ  Σε είδα .... ) παρά υλικα . Όταν η αίσθηση είναι πλαδαρή ,νερουλή σαν πλαστελίνη που δεν έχει ιδιαίτερη ελαστικότητα ,τότε αυτό το άτομο είναι φαντασιόπληκτο και τεμπέλης . Είναι σαν στου χεριού του τις ικανότητες να έχει πατήσει slow mosion.
  Τώρα , αν το χέρι σπάτουλα είναι σφιχτό ,είναι που είναι το χέρι της περιπέτειας , βάζεις και φωτιά στο μπαρούτι , τι περιμένεις ? μπάρμπεκιου ? Ενα ολοκαύτωμα που δυστυχών καίει κυρίως αυτόν που εχει το χέρι . Ανάγκη για ανεξαρτησία και δράση ορίζουν την ζωή του . Θαλασσοπόροι ,εξερευνητές  και μεγάλοι μηχανικοί είχαν τέτοια χέρια αλλά και άλλοι πολλοί με τέτοια χέρια , διάσπαρτοι σε όλα τα επαγγέλματα , περιμένουν μια αλλαγή της τύχης για να ζήσουν τούτη την μοίρα που είναι όνειρο γι αυτούς 
  Τα δάχτυλα είναι κατά βάση μακρυά και ψηλο αποστεωμένα . Τους αρέσει η ανεξαρτησία και το να μην ορίζονται από νόμους . Γι αυτό κινούνται συνήθως σε κοινωνικά άκρα έτοιμα να ανατρέψουν το κατεστημένο. Αυτός ο τρόπος σκέψης , πολλές φορές αβάσταχτος για πολλούς (τους γύρω του εννοώ), του δίνει και την δύναμη να πρωτοτυπεί. Έτσι ,ένας τραγουδιστής ,ένας ηθοποιός ,ένας γιατρός ,ένας θρησκευτικός ποιμένας , εφευρίσκουν πρωτοπόρους τρόπους δημιουργίας και επικοινωνίας . Βέβαια αυτό τους κάνει και λίγο ... ψώνια. Ας μην μιλήσω για τον εγωκεντρισμό τους .Είναι όμως συχνά προάγγελοι μιας νέας εποχής και σκέψης ,που όταν οι υπόλοιποι την έχουμε ανάγκη αυτή γεννιέται μέσα από τούτες τις μήτρες
   Αν το πλατύτερο κομμάτι της παλάμης είναι στην βάση των δακτύλων , τότε αυτός ο τύπος στήνει τεράστιες μηχανές και εφευρέσεις που είναι χρήσιμα στην υλική όψη της ζωής μας . Αν το πλατύτερο κομμάτι είναι πάνω από τον καρπό τότε αυτή η εφευρετικότητα κινείται στον χώρο των ιδεών.

Το δευτερος μερος για το τετραγωνο χέρι


Το τετράγωνο χέρι με δάκτυλα σαν σπάτουλα ή η μετάλλαξη του Κύρου Γρανάζι (για όσους διάβαζαν Μίκυ Μάους)   
  Τα δάκτυλα σαν σπάτουλα είναι αυτά που στην άκρη τους ανοίγουν προς τα έξω ,σαν να τα έχουν πατήσει ελέφαντες ένα πράγμα. Αυτό είναι το χέρι της εφεύρεσης αλλά για πρακτικά πράγματα. Οι ... ιδιοκτήτες τους , φτιάχνουν χρήσιμα πράγματα ,εργαλεία ,είδη οικιακής χρήσης και είναι καλοί μηχανικοί. Άστους με γρανάζια ,βίδες και κατσαβίδια και είναι η καλύτερή τους . Προσοχή όμως .Την ίδια εφευρετικότητα που έχουν στο να στήνουν μηχανές με την ύλη , μπορούν να την χρησιμοποιήσουν για να στήσουν μηχανορραφίες εκδίκησης. Αν γίνουν εχθροί ,είναι πολύ μεθοδικοί και επίμονοι .

Το τετράγωνο χέρι με τα κωνικά δάκτυλα ή η μετάλλαξη του Μπετόβεν
   Τα κωνικά δάκτυλα είναι αυτά που και ως σύνολο αλλά και καθ ένα ξεχωριστά ,ξεκινούν πιο πλατιά στην βάση τους και καταλήγουν πιο λεπτά στο τέλος τους . Είναι χωρίς κόμπους ή αυξομειώσεις του όγκου τους καθ όλο το μήκος τους . Τι έχουμε λοιπόν εδώ ? Δάκτυλα που υποδηλώνουν βαθύ καλλιτεχνικό πνεύμα και ανάγκη για συναισθηματική και πνευματική έκφραση από την μία , και παλάμη που υποδηλώνει μεθοδικότητα ,λογική και τάση για χειροπιαστά πράγματα γύρω του. Δύο αντιφατικές  καταστάσεις που όμως όταν ενωθούν δίνουν δύναμη η μία στην άλλη , αν πρώτα δεν αλληλοκαταστραφουν λόγω ακριβώς της αντιφατικότητάς τους. Και εξηγώ. Το πρόβλημα των καλλιτεχνών είναι ότι έχουν φοβερές εμπνεύσεις που όμως δεν έχουν την μεθοδικότητα και την αντοχή να τις πραγματοποιήσουν . έτσι μένουν χιλιάδες τόνων σημειώσεις που θα μπορούσαν να αλλάξουν τον κόσμο , μέσα σε συρτάρια μέχρι να σαπίσουν . Από την άλλη ,υπάρχουν πολλοί άξιοι και δημιουργικοί
άνθρωποι που όλοι τους την ζωή ψάχνουν μια ιδέα ,μια έμπνευση για να ανθήσουν ,που όμως δεν έρχεται ποτέ , και έτσι αναλώνονται σε τετριμμένες κοινοτοπίες Αυτή λοιπόν η ένωση του σκαπανέα και του οραματιστή είναι το χέρι του ανθρώπου που δημιουργεί όλα αυτά που εμείς λατρεύουμε ως τέχνη , από έναν ιδιαίτερο καναπέ μέχρι την Μόνα Λίζα ,και από μια νέα συνταγή φαγητού μέχρι την Ενάτη συμφωνία του Μπετόβεν (που την έγραψε όντας κουφός. Υπέρτατο δείγμα ανάγκης για δημιουργία .Εγραψε κατι που δεν θα άκουγε ποτέ . Βέβαια και το χρυσό που τσέπωσε ήταν κι αυτό ενα κίνητρο. Θα μπορούσε να ξεπετάξει με τα ίδια οικονομικά οφέλη ,κανα σκυλάδικο της εποχής .Ομως οοοοχιιιι ,αυτός ήθελε να γράψει αριστούργημα . Φοιβο ακοους ??? Μην κοιτας αλλου .Ναι ναι ναι . Σε εσενα μιλάω.και όχι μονο ). Απλά ,θα θυμάστε ότι αυτό είναι το χέρι που έχει την ικανότητα να γεννήσει μια ιδέα και να την φτάσει μέχρι την υλική γέννεση και κορύφωσή της. 
ΠΡΟΣΟΧΉ Τα δάχτυλα που είναι κοντά, υπερβολικά κωνικά και στις κορυφές τους κάνουν σχεδόν μύτες (φαίνονται σαν καρφιά) αυτά εγώ τα ονομάζω τα νύχια του αρπακτικού . Σε όποιου τύπου παλάμη και αν βρίσκονται αυτά (κυρίως άν έχουν την φυσική τάση να κλείνει το δάκτυλο προς τα μπροστά την ώρα που το διαβάζετε ) υποδηλώνει άνθρωπο αρπακτικό που χρησιμοποιεί τις όποιες ικανότητές του γι αυτόν τον λόγο .Να αρπάζει χωρίς έλεος και ήθος. 

Το τετράγωνο χέρι με τα Ψυχικά δάκτυλα ή η μετάλλαξη του Πόντιου Πιλάτου 
   Τετράγωνη παλάμη με πολύ μακρυά μυτερά δάκτυλα και νύχια . Άνθρωπος με πολύ ωραίες ιδέες και προθέσεις , που όμως δεν μπορεί να πραγματοποιήσει μέχρι το τέλος . Ενας καλλιτέχνης με πολλούς μισοτελειωμένους πίνακες , ένας επιχειρηματίας με γραφείο γεμάτο μισοτελειωμένα σχέδια και ένας εραστή με πολλές κομμένες στην μέση ,ανικανοποίητες γυναίκες (σεξουαλικά και συναισθηματικά ) να τον κυνηγούν , είναι ο ιδιοκτήτης αυτού του χεριού. Μην ξεκινήσετε ποτέ μαζί με τούτον τον τύπο μια εργασία ή υποχρέωση ,γιατί στην μέση θα εγκαταλείψει νίπτωντας τας χείρας του (συνήθως)

Το τετράγωνο χέρι με τα μικτά δάκτυλα ή το χέρι ... τσίρκο
   Κάθε δάκτυλο και ένας διαφορετικός τύπος (από τους προηγούμενους). Συνήθως άνδρες έχουν τον συγκεκριμένο τύπο . Πολλές ιδέες ,αντιφατικής φύσης μεταξύ τους τις περισσότερες φορές . Την μία πολύ λογικός ,την άλλη φευγάτος και μετά να κλαίει απο συναισθηματική φόρτιση . Αν και ο αντίχειράς μπορεί να λυγίσει υπερβολικά προς τα πίσω ,τότε έχουμε έναν δυστυχή άνθρωπο που σχεδόν ποτέ δεν θα δεί τα οράματα τις ιδέες και τις πράξεις του να του αποδίδουν μία εσωτερική πληρότητα αφού αλλάζει συνεχώς σκοπούς και επηρεάζεται πολύ και από τις γνώμες των άλλων . Πάντα κλασσικό θύμα των προϊσταμένων του , χρησιμοποιούνται οι ιδέες και το ένστικτό του από αυτούς , ενώ ό ίδιος συνήθως σπάνια παίρνει προαγωγές 

  Και μια φωτογραφιούλα για να δείτε το σχήμα των δακτύλων.Θα επικεντρωθούμε μόνο στο τελείωμά τους (γιατί το υπόλοιπο σχήμα είναι για αντιχειρες μόνο)
8a Τετράγωνο ,με μία ελαφριά κωνικότητα τελείωμα
8b Τελείωμα σαν σπάτουλα
8c Κωνικό προς μιτερό τελείωμα
  Αυτό που λάτρεψα στην Χειρομάντεία είναι πως δεν υπάρχουν στεραιότυπα . Κάθε χέρι ,καθε δάκτυλο ,καθε γραμμη έχει την ιδιαιτερότητάτης που συνδιάζει χαρακτηριστικά ,δυναμεις και αδυναμίες διαφόρων τύπων . Είναι όλα εκει για τα ανακαλύψετε μόνοι σας . Οι γιορτάς θα σας φέρουν κοντα σε πολλά χέρια . Μάθετε από τα μυστικα τους έστω και με μια απο μακτυά ,ματιά σας.

Το τετράγωνο χέρι


Τέτράγωνο χέρι στην παλάμη σημαίνει τετράγωνη παλάμη στον καρπό ,τετράγωνη παλάμη στην βάση των δακτύλων και τετράγωνα δάκτυλα. Το σύνολο του κλειστού αυτού χεριου πρέπει να δίνει περισσότερο σην αίσθηση ενός ορθογωνίου παρά ενός κώνου ή αντιστροφου κώνου (σπάτουλα).Συνήθως τα νύχια είναι κοντά και τετράγωνα. 
   Πάρα πολλά τέτοια χέρια κυκλοφορούν ανάμεσσά μας . Τόσσα που καμουφλάρονται και με παραλαγες τα ατιμα για να μας μπερδεύουν (Γενετική συνομοσία ενάντια των Χειρομαντών) Εμεις ,πρίν αναλύσουμε μια μια τις 7 ... μεταλάξεις τους ας δουμε λίγο τον βασικό τυπο του τετράγωνου χεριου.
   Ανθρωποι με τέτοιο χέρι είναι υλιστές ,πρακτικοι ,τακτικοι , ακριβείς στην ώρα και τους τρόπους τους όχι όμως από κάποιο φυσικό χάρισμα ,αλλά περισσότερο από συμμόρφωση με την ρουτίνα. Σέβονται την αρχή ,αγαπάνε την πειθαρχία ,έχουν μια θέση για το κάθε τι και φυλάνε το κάθε τί στην θέση του ,όχι μονο στο σπίτι τους αλλά και στο μυαλό τους (τα γνωστα μυαλά ... tupper ). Ο Νόμος ,η τάξη και η συνήθεια  στα πάντα τηρούνται με θρησκευτική ευλάβεια.Προβάλουν (απο)φασιστικές αντιδράσεις αλλά χωρίς να καβγαδίζουν, προτιμούν την μεθοδικότητα στην εργασία και στις συνηθειές τους . Ξέρουν να υπομένουν ,να επιμένουν και οχι να μένουν παθητικοί.
   Ποίηση και τέχνες είναι γι αυτούς τρόποι για να χάνεις την ώρα σου . Δουλεια και Χρήμα είναι τα ονειρά τους . Ποτέ δεν φτάνουν στα άκρα ,κυρίως θρησκευτικά , θέλουν να έχουν ηθικά δόγματα και όχι να ακολουθούν νέες ή ... περίεργες ιδεολογίες. Είναι λίγο ... απροσάρμοστοι στις παρεές (τι περιμένατε και εσείς κανενα Party Animal ??? ) και δεν είναι πολυμήχανοι. Πρωτοτυπία και φαντασία τα ξεχνάμε χωρίς δευτερη κουβέντα. Λογο όμως εργασιομανίας και μεθοδικότητας , συχνα ανεβαίνουν πολύ πιο ψηλά απο ικανότερους και πιο ταλαντούχους αντιπάλους.Οπότε αν ψάχνετε πολυτελές αμάξι για να σας βγάλει βόλτα ,εκει πρέπει να απευθυνθείτε. Θετικές επιστήμες ,πρακτικές μελέτες , και ότι εχει να κάνει με την γή και το εμπόριο ,είναι το φόρτε τους. Σπιτόγατοι ,όχι εκδηλωτικοι (την εχουν μια... ψυχρασία που λέει και ο Ζήκος) είναι όμως ειλικρινείς ,σταθεροί στις φιλιες ,με αρχές και τιμιοι. Και το ΜΕΓΑ ελλάτωμα . Ότι δεν το καταλαβαίνουν με την λογική τους , το .... καίνε στην πυρά . Of with it’s head ,που ελεγε και η αγαπημένη μου βασιλησσα.
   Τώρα ήρθε η ώρα για τις επτά .... μεταλλάξεις και την πρώτη επαφή με την ομορφιά της Χειρομαντείας. Δείτε πώς οι διαφορετικοί τύποι δακτύλων στον ίδο τύπο παλάμης μπορούν να αλλάξουν πλήρως τον βασικό τύπο


   Το Τετράγωνο χέρι με κοντά τετράγωνα δάκτυλα ή η μετάλλαξη του άπιστου Θωμά 
   Πολύ συχνός τύπος τετράγωνου χεριού . Ευκολα αναγνωρήσιμος. Ο ορισμός του Υλιστή. Μονο με χειροπιαστές αποδείξεις μπορείτε να τους πείσετε για κάτι . Φαντασία 0 ,δημιουργικό ταλέντο -10 Οπότε τί εργασίες μας μείνανε ?? Γιατροι ,δικηγόροι (γενικά επιστημονες ... τεχνιτες) και εμποροι τύπου Skrountz (τα μαζευουν δεκάρα δεκάρα). Ξεροκέφαλοι . Μερικοι είναι μίζεροι άλλοι πάλι όχι όμως πάντα ψυχροι και πρακτικοι. Σλόγκαν τους “αν δεν το δω με τα ματια μου δεν το πιστεύω”

   Το τετράγωνο χέρι με μακρυά τετράγωνα δάκτυλα ή η μετάλλαξη του απόγωνου του Αδάμ που του κάθησε το κομμάτι του μήλο στον λαιμό.
   Ενας πιο ιντελεκτουέλ και πνευματώδης τυπος από τον αμέσως προηγούμενο αλλά με τις ίδιες λογικές και τάσεις . Μεγαλίτερη προσήλωση στην λογική και την μεθοδικότητα , δεν επιρεάζεται από προκαταλήψεις και ταμπού ,χωρίς όμως να φείγει από την πεπατημενη και τους κανόνες. Η επιστημονική καριέρα επιβάλλεται για τέτοιο χέρι , αλλά πρέπει να του βαλουμε και μια κάμερα στο μέτωπο να ελέγχουμε τις κινήσεις του γιατί κατι τέτοιοι τύποι εκαναν πειραματα σε ανθρώπους στο τρίτο Ράϊχ για να βρούν την ανώτερη φυλή.

   Το τετράγωνο χέρι με μακρυά δάχτυλα με κόμπους ή η μετάλλαξη του Dr House ( για όσους βλεπετε ιατρικές σειρές)
   Έχει μεγάλη αγάπη στην λεπτομέρια ,στις επισκευές και κατασκευές παντώς τύπου . Μεγάλο κολημμα με την τελειότητα. Μην τον ρωτήσετε αν πείρατε κανα κιλό . Θα σας αναλύσει πόσα γραμάρια αναλογικά εχετε πάρει στο κάθε άκρο.
   Ιδανικός τύπος για αρχιτέκτονας μαθηματικός ή χειρουργός (γιατι άν ήταν χειρούργος θα ήταν εγκληματίας ,βλεπε κακούργος)


Φωτογραφία : Τύπος βασικού τετράγωνου χεριου (τετράγωνη παλάμη με οριακά κοντα δακτυλα )


Κουράστηκα να γράφω . Οι υπόλοιπες ... μεταλλάξεις αύριο πριν το Ρεβεγιόν.

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου