Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Το δευτερος μερος για το τετραγωνο χέρι


Το τετράγωνο χέρι με δάκτυλα σαν σπάτουλα ή η μετάλλαξη του Κύρου Γρανάζι (για όσους διάβαζαν Μίκυ Μάους)   
  Τα δάκτυλα σαν σπάτουλα είναι αυτά που στην άκρη τους ανοίγουν προς τα έξω ,σαν να τα έχουν πατήσει ελέφαντες ένα πράγμα. Αυτό είναι το χέρι της εφεύρεσης αλλά για πρακτικά πράγματα. Οι ... ιδιοκτήτες τους , φτιάχνουν χρήσιμα πράγματα ,εργαλεία ,είδη οικιακής χρήσης και είναι καλοί μηχανικοί. Άστους με γρανάζια ,βίδες και κατσαβίδια και είναι η καλύτερή τους . Προσοχή όμως .Την ίδια εφευρετικότητα που έχουν στο να στήνουν μηχανές με την ύλη , μπορούν να την χρησιμοποιήσουν για να στήσουν μηχανορραφίες εκδίκησης. Αν γίνουν εχθροί ,είναι πολύ μεθοδικοί και επίμονοι .

Το τετράγωνο χέρι με τα κωνικά δάκτυλα ή η μετάλλαξη του Μπετόβεν
   Τα κωνικά δάκτυλα είναι αυτά που και ως σύνολο αλλά και καθ ένα ξεχωριστά ,ξεκινούν πιο πλατιά στην βάση τους και καταλήγουν πιο λεπτά στο τέλος τους . Είναι χωρίς κόμπους ή αυξομειώσεις του όγκου τους καθ όλο το μήκος τους . Τι έχουμε λοιπόν εδώ ? Δάκτυλα που υποδηλώνουν βαθύ καλλιτεχνικό πνεύμα και ανάγκη για συναισθηματική και πνευματική έκφραση από την μία , και παλάμη που υποδηλώνει μεθοδικότητα ,λογική και τάση για χειροπιαστά πράγματα γύρω του. Δύο αντιφατικές  καταστάσεις που όμως όταν ενωθούν δίνουν δύναμη η μία στην άλλη , αν πρώτα δεν αλληλοκαταστραφουν λόγω ακριβώς της αντιφατικότητάς τους. Και εξηγώ. Το πρόβλημα των καλλιτεχνών είναι ότι έχουν φοβερές εμπνεύσεις που όμως δεν έχουν την μεθοδικότητα και την αντοχή να τις πραγματοποιήσουν . έτσι μένουν χιλιάδες τόνων σημειώσεις που θα μπορούσαν να αλλάξουν τον κόσμο , μέσα σε συρτάρια μέχρι να σαπίσουν . Από την άλλη ,υπάρχουν πολλοί άξιοι και δημιουργικοί
άνθρωποι που όλοι τους την ζωή ψάχνουν μια ιδέα ,μια έμπνευση για να ανθήσουν ,που όμως δεν έρχεται ποτέ , και έτσι αναλώνονται σε τετριμμένες κοινοτοπίες Αυτή λοιπόν η ένωση του σκαπανέα και του οραματιστή είναι το χέρι του ανθρώπου που δημιουργεί όλα αυτά που εμείς λατρεύουμε ως τέχνη , από έναν ιδιαίτερο καναπέ μέχρι την Μόνα Λίζα ,και από μια νέα συνταγή φαγητού μέχρι την Ενάτη συμφωνία του Μπετόβεν (που την έγραψε όντας κουφός. Υπέρτατο δείγμα ανάγκης για δημιουργία .Εγραψε κατι που δεν θα άκουγε ποτέ . Βέβαια και το χρυσό που τσέπωσε ήταν κι αυτό ενα κίνητρο. Θα μπορούσε να ξεπετάξει με τα ίδια οικονομικά οφέλη ,κανα σκυλάδικο της εποχής .Ομως οοοοχιιιι ,αυτός ήθελε να γράψει αριστούργημα . Φοιβο ακοους ??? Μην κοιτας αλλου .Ναι ναι ναι . Σε εσενα μιλάω.και όχι μονο ). Απλά ,θα θυμάστε ότι αυτό είναι το χέρι που έχει την ικανότητα να γεννήσει μια ιδέα και να την φτάσει μέχρι την υλική γέννεση και κορύφωσή της. 
ΠΡΟΣΟΧΉ Τα δάχτυλα που είναι κοντά, υπερβολικά κωνικά και στις κορυφές τους κάνουν σχεδόν μύτες (φαίνονται σαν καρφιά) αυτά εγώ τα ονομάζω τα νύχια του αρπακτικού . Σε όποιου τύπου παλάμη και αν βρίσκονται αυτά (κυρίως άν έχουν την φυσική τάση να κλείνει το δάκτυλο προς τα μπροστά την ώρα που το διαβάζετε ) υποδηλώνει άνθρωπο αρπακτικό που χρησιμοποιεί τις όποιες ικανότητές του γι αυτόν τον λόγο .Να αρπάζει χωρίς έλεος και ήθος. 

Το τετράγωνο χέρι με τα Ψυχικά δάκτυλα ή η μετάλλαξη του Πόντιου Πιλάτου 
   Τετράγωνη παλάμη με πολύ μακρυά μυτερά δάκτυλα και νύχια . Άνθρωπος με πολύ ωραίες ιδέες και προθέσεις , που όμως δεν μπορεί να πραγματοποιήσει μέχρι το τέλος . Ενας καλλιτέχνης με πολλούς μισοτελειωμένους πίνακες , ένας επιχειρηματίας με γραφείο γεμάτο μισοτελειωμένα σχέδια και ένας εραστή με πολλές κομμένες στην μέση ,ανικανοποίητες γυναίκες (σεξουαλικά και συναισθηματικά ) να τον κυνηγούν , είναι ο ιδιοκτήτης αυτού του χεριού. Μην ξεκινήσετε ποτέ μαζί με τούτον τον τύπο μια εργασία ή υποχρέωση ,γιατί στην μέση θα εγκαταλείψει νίπτωντας τας χείρας του (συνήθως)

Το τετράγωνο χέρι με τα μικτά δάκτυλα ή το χέρι ... τσίρκο
   Κάθε δάκτυλο και ένας διαφορετικός τύπος (από τους προηγούμενους). Συνήθως άνδρες έχουν τον συγκεκριμένο τύπο . Πολλές ιδέες ,αντιφατικής φύσης μεταξύ τους τις περισσότερες φορές . Την μία πολύ λογικός ,την άλλη φευγάτος και μετά να κλαίει απο συναισθηματική φόρτιση . Αν και ο αντίχειράς μπορεί να λυγίσει υπερβολικά προς τα πίσω ,τότε έχουμε έναν δυστυχή άνθρωπο που σχεδόν ποτέ δεν θα δεί τα οράματα τις ιδέες και τις πράξεις του να του αποδίδουν μία εσωτερική πληρότητα αφού αλλάζει συνεχώς σκοπούς και επηρεάζεται πολύ και από τις γνώμες των άλλων . Πάντα κλασσικό θύμα των προϊσταμένων του , χρησιμοποιούνται οι ιδέες και το ένστικτό του από αυτούς , ενώ ό ίδιος συνήθως σπάνια παίρνει προαγωγές 

  Και μια φωτογραφιούλα για να δείτε το σχήμα των δακτύλων.Θα επικεντρωθούμε μόνο στο τελείωμά τους (γιατί το υπόλοιπο σχήμα είναι για αντιχειρες μόνο)
8a Τετράγωνο ,με μία ελαφριά κωνικότητα τελείωμα
8b Τελείωμα σαν σπάτουλα
8c Κωνικό προς μιτερό τελείωμα
  Αυτό που λάτρεψα στην Χειρομάντεία είναι πως δεν υπάρχουν στεραιότυπα . Κάθε χέρι ,καθε δάκτυλο ,καθε γραμμη έχει την ιδιαιτερότητάτης που συνδιάζει χαρακτηριστικά ,δυναμεις και αδυναμίες διαφόρων τύπων . Είναι όλα εκει για τα ανακαλύψετε μόνοι σας . Οι γιορτάς θα σας φέρουν κοντα σε πολλά χέρια . Μάθετε από τα μυστικα τους έστω και με μια απο μακτυά ,ματιά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Προ-Βληματικές ΣημειΏσεις ενος τρελού, στο ΑγριοΛόγιο 2016

Συνοδηπόροι

Αρχειοθήκη ιστολογίου